Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Hvem synes du er hot?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-11-11, 10:28   #121
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvem synes du er hot?

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Om hun er hot vet jeg ikke, men jeg synes i alle fall hun er veldig pen - skiløper Therese Johaug:

Hun er søt (direkte pen!) og blond, så dermed kan jeg krysse av for to av mine tre hot-kriterier, men virker litt for ukomplisert til at hun kan sies å være HOT. Synes jeg, da .

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-11, 10:30   #122
Pesten
Bør lage seg en tittel selv

Pesten sin avatar

Medlem siden: Feb 2011
Pesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Gammel 17-11-11, 10:34   #123
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

http://tinalilleberg.blogg.no/124470..._sexy_men.html

Gammel 17-11-11, 11:00   #124
Shane
Erfaren

Shane sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Shane er populærShane er populærShane er populær
Standard

Deilige Daryl fra The Walking Dead

Shane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-11, 11:05   #125
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-11, 11:08   #126
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg må innrømme at jeg var litt mo i knærne da jeg sto noen meter fra William DuVall, den nye sangeren i Alice in Chains. Det kommer selvsagt også av at han er kul på scenen, har en rå stemme, og jeg elsker sangene.

Chris Cornell er også en gammel slager, av litt de samme årsakene. Jeg liker folk som har been things og done places.

- No. 4 -

Sist redigert av Candy Darling : 17-11-11 kl 11:13. Årsak: GIIIIGA-gøy :)
Gammel 17-11-11, 11:09   #127
Shane
Erfaren

Shane sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Som i "liker" eller "er du gal??"?

Gammel 17-11-11, 11:11   #128
Isa
--

Isa sin avatar

Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Odd Magnus Williamson? Ser jeg riktig? Nei, nå står ikke verden til påske!

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-11, 11:15   #129
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Shane, her.

Som i "liker" eller "er du gal??"?

Vel, jeg følger med på serien, og han er ikke akkurat ... sympatisk, så langt. Nei, han er ikke en jeg ville gjettet på var noens våte drøm.

- No. 4 -
Gammel 17-11-11, 11:17   #130
Embriksmamma
Bokglad

Embriksmamma sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Ben affleck

Og George Clooney

When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-11, 11:28   #131
Shane
Erfaren

Shane sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Vel, jeg følger med på serien, og han er ikke akkurat ... sympatisk, så langt. Nei, han er ikke en jeg ville gjettet på var noens våte drøm.

Mine venner stiller ofte spørsmålstegn ved min smak.

Gammel 17-11-11, 11:35   #132
Kitty Bastard
Jeg bor i en stubbe!

Kitty Bastard sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Kitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Shane, her.

Deilige Daryl fra The Walking Dead

Men han er altså min.
Jeg kan også skyte med armbrøst, og jeg er kjip og usympatisk i zombiesurvivalmode. Vi er som skapt for hverandre.

Gammel 17-11-11, 11:47   #133
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Jeg syns egentlig han her er ganske lekker også, jeg:

Men han var finere i Teachers enn i Walking Dead.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-11, 12:07   #134
Suppehue
Aktiv

Suppehue sin avatar

Medlem siden: Nov 2011
Suppehue er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pesten, her.

Suppehue er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-11, 12:25   #135
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Standard

Jeg synes Edward er en stor skuffelse i filmen. Jeg synes han skulle sett omtrent sånn ut:

- No. 4 -
Gammel 17-11-11, 12:30   #136
Sundae
Bør lage seg en tittel selv

Sundae sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Sundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt likt
Standard

Hvem synes at jeg er hot? Alle, vel?

Kjendiser har jeg null peiling på nå for tiden. Jeg har blitt kjerring.

Sundae er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-11, 12:51   #137
Grøten
Ser fremover!

Grøten sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Grøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt likt
Standard

Han her kan jeg godt få heeeelt for meg selv.

Marco Dapper.

Grøten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-11, 12:59   #138
Stjerneskuddet
Erfaren

Stjerneskuddet sin avatar

Medlem siden: Apr 2011
Stjerneskuddet er litt kulStjerneskuddet er litt kul
Standard

Ikke verst...

Vedlagte bilder
Filtype: jpeg tull.jpeg (5,2 KB, 10 visninger)

Sist redigert av Stjerneskuddet : 17-11-11 kl 13:17.
Stjerneskuddet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-11, 13:09   #139
Mex
Tidsklemma

Mex sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Blogginnlegg: 461
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Embriksmamma, her.

Ben affleck

Og George Clooney

Og mr Pitt, mr Depp og denne karen her, Alex O'loghlin fra Hawaii Five'O

Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-11, 13:15   #140
Isa
--

Isa sin avatar

Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Jeg glemte Robert Buckley.

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:19.