|
Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#121 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Love actually - hvem og hva er dine favoritter
Haha, ja! Den er ubetalelig, men de replikkene florerer egentlig i hele filmen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Textrovert
|
Min også!
![]() |
#123 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Love actually - hvem og hva er dine favoritterJeg er så enig, Divine. Det er en romantisk komedie, men det er også så utrolig mye mer. Den forteller masse på en gang, og gjør det på en utrolig sjarmerende måte.
![]() |
![]() |
#124 |
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
![]() Sv: Love actually - hvem og hva er dine favoritterJeg er visst den eneste i hele verden som ikke har sett filmen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
VeloppDragen
|
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22) |
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Textrovert
|
![]() Sv: Love actually - hvem og hva er dine favoritterJeg synes at statsministeren og Natalie er den svakeste historien. Hugh Grant spiller seg selv, nok en gang, synes jeg. Men jeg digger ansiktsuttrykket til hun sekretæren når hun svarer han etter at han har danset, og scenen der livvakten begynner å synge Good King Wenceslas er jo ubetalelig.
![]() |
#127 |
Dårlig husmor
|
![]() Sv: Love actually - hvem og hva er dine favoritterJeg er enig i at statsministerhistorien er den svakeste, men Hugh Grant er flink til å spille seg selv. |
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Jeg synes egentlig at det er en litt malplassert historie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Textrovert
|
Nei, malplassert synes jeg ikke at den er. Men det tok lang tid før jeg klarte å like dem.
![]() |
#130 |
Hulder
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Love actually - hvem og hva er dine favoritterÅh, den both sides now-scenen er hjerteskjærende langt inn i margen. Er bare et år siden jeg levde den scenen selv. Ellers er min favoritt han som erklærer sin håpløse kjærlighet til vennens kone, den er bare vakker. Er ikke glad i romantiske komedier, men denne filmen er konge
![]() |
#132 |
Multitaskingmaniac
|
![]() |
#133 |
Panzerekstremfeminist
|
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
Helt vanlig
|
![]() Sv: Love actually - hvem og hva er dine favoritterEmme Thompson er en fin skuespiller. Both sides now scenen er veldig trist men synes også hun spiller så inderlig når hun kaster seg over broren når han kommer overraskende på skolen. Den scenen liker jeg.
![]() |
#137 |
Sviiisj!!
|
Det er når Emma Thompson-karakteren har smugkikket i lomma til mannen og sett smykket, og så skal de åpne en gave hver før juleavslutningen, og når hun åpner gaven sin og ser at det er en CD og ikke smykket, så går hun på rommet og hører på CD-en og gråter og må samle seg igjen. (raskt oppsummert). Den scenen er veldig sterk, synes jeg.
![]() |
#138 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Love actually - hvem og hva er dine favoritterJeg er selvsagt så snobbete og kulturell at jeg ikke liker slike håpløse helkommerse tøysefilmer.
![]() |
#140 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Love actually - hvem og hva er dine favoritterÅrsaken til ast jeg liker, og alltid har likt Mark og Juliette-scenen er fordi jeg identifiserer meg med Mark.
![]() |
|
|