Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Vil du være vennen min?

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-01-12, 13:01   #121
Rabbit
Langøret

Rabbit sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
Rabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt likt
Standard

Sv: Vil du være vennen min?

Jeg vil ha både fjern og nærvenner,jeg da,om det er noen som ikke bor superlangt unna Kongsvinger,siden jeg for tiden ikke har bil,men jeg er glad i å skravle på tlf og nett også,så avstand er jo intet hinder.

Rabbit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-12, 13:04   #122
isola
Kakemonster

isola sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Viken
Blogginnlegg: 6
isola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt likt
Standard

Fjernvenner er nok også fine å ha når man har sittet veldig lenge i en TV-løs hytte med veldig mye svigerfamilie.. Og da er man også i Absalone-land! Jøss. Så løsningsorientert man er i dag.

Gammel 19-01-12, 13:11   #123
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av isola, her.

Fjernvenner er nok også fine å ha når man har sittet veldig lenge i en TV-løs hytte med veldig mye svigerfamilie.. Og da er man også i Absalone-land! Jøss. Så løsningsorientert man er i dag.

Gammel 19-01-12, 13:22   #124
Hjertensfryd
Unik

Hjertensfryd sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Vil gjerne ha fleire venner eg og. Men når eg ikkje har tilgang på bil, så er det buss som gjeld og den går ikkje så ofte Men fjernvenner kan vera innmari kjekke dei og.

Gammel 19-01-12, 13:24   #125
Mumfins
Fullverdig medlem

Hvor: Storbyen
Mumfins har et hav av muligheter foran seg
Standard

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Jeg trenger en klem jeg.

Fint tråd forresten! Jeg tar gjerne imot flere venner i Oslo/Bærum/Asker jeg altså! bodd her en stund, men mange har flyttet vekk igjen så jeg har plass til flere :-)

Mumfins er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-12, 13:25   #126
Rabbit
Langøret

Rabbit sin avatar

Rabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt likt
Standard

Kan jeg spørre om dere er VELDIG nøye på at både venners og barns alder må stemme med deres egne? Jeg omgås folk som både er eldre enn meg og har eldre barn enn meg,og motsatt,helt uten problem selv.

Gammel 19-01-12, 13:32   #127
indie
Bør lage seg en tittel selv

indie sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: I byen
indie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg vil også gjerne ha fjernvenner og nærvenner. Har slekt mange steder i landet, så hadde vært koselig å treffe noen når jeg er på tur også.

indie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-12, 13:34   #128
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Rabbit, her.

Kan jeg spørre om dere er VELDIG nøye på at både venners og barns alder må stemme med deres egne? Jeg omgås folk som både er eldre enn meg og har eldre barn enn meg,og motsatt,helt uten problem selv.

Samme her. Det er JEG som primært ønsker meg flere venner, og om det er godt etablerte, single, like gamle, litt yngre, eldre og what not, så betyr det ingenting!! Viktigste er jo at man finner tonen, tenker jeg, og kan man også finne på ting med barn, er det bare en bonus.

Gammel 19-01-12, 13:37   #129
Chablis
Drømmer

Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Absalone, her.

Samme her. Det er JEG som primært ønsker meg flere venner, og om det er godt etablerte, single, like gamle, litt yngre, eldre og what not, så betyr det ingenting!! Viktigste er jo at man finner tonen, tenker jeg, og kan man også finne på ting med barn, er det bare en bonus.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-12, 13:45   #130
Acino
passe nerd

Acino sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
Acino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Ønsker meg veldig gjerne flere nære og fjerne venner jeg også. Bor i sør.

Gammel 19-01-12, 13:47   #131
Stompen
Aktiv

Stompen sin avatar

Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Østlandet
Stompen er litt kulStompen er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Rabbit, her.

Absolutt ikke!
Alder er bare et tall vettu

Stolt mamma til fem små trollunger
2005, 2006, 2x2010 og lille overraskelse 2012
Stompen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-12, 13:48   #132
Chablis
Drømmer

Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Kanskje vi skulle hatt en fbgruppe for oss som ønsker oss venner, både fjerne og nære?
Eller en gruppe her inne om det går.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-12, 13:52   #133
indie
Bør lage seg en tittel selv

indie sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: I byen
indie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ja, en FB-gruppe eller gruppe her inne er en god ide synes jeg. Selv synes jeg kanskje det er enklest å følge med på en FB-gruppe, men det er det jo ikke alle som har da.

indie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-12, 13:56   #134
Olivia81
Aktiv

Olivia81 sin avatar

Medlem siden: Nov 2010
Olivia81 har et hav av muligheter foran seg
Standard

Opprinnelig lagt inn av Stompen, her.

Jeg er i Valdres av og til. Skulle vært der mye oftere. Mannen er derfra, og har to søstre og en bror som fortsatt bor der.

Spennende! Prikk meg gjerne detaljene

Gammel 19-01-12, 14:33   #135
Michelle
X First Lady

Medlem siden: Sep 2006
Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Jeg trenger en klem jeg.

Det skal du få Treffer jeg deg i rl så skal du få enda flere

Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-12, 16:26   #136
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Jeg trenger en klem jeg.

Klart det!

Gammel 19-01-12, 16:45   #137
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Standard

http://www.facebook.com/groups/152240371554801/

Gammel 19-01-12, 16:48   #138
Maysen
Nyter et nytt liv

Maysen sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Lillehammer
Blogginnlegg: 45
Maysen er populærMaysen er populærMaysen er populærMaysen er populærMaysen er populær
Standard

En så fantastisk fin tråd dette ble.
Absalone: Jeg bor desverre for langt unna til nær venn, emn fjern vennskapet mitt tilbyr jeg så gjerne, både til deg og andre.

karamell: en stooor til deg.

Opprinnelig lagt inn av Maxine, her.

Jeg er nok for langt unna, men om det finnes noen i Mjøsområdet her, hyl ut

Opprinnelig lagt inn av Patsy, her.

Jeg bor ved mjøsa, riktig side selvsagt.

Opprinnelig lagt inn av Stompen, her.

Jeg bor jo ikke så langt fra Mjøsa

Opprinnelig lagt inn av Kaktus, her.

Maxine, vi har til og med jenter på samme alder.

Opprinnelig lagt inn av Svanen, her.

Enda en Mjøs-FPer melder seg.

Er GJERNE med på Mjøstreff. Vet at Kaktus bor et par km fra meg og ca hvor Maxine bor.

Enda en Mjøsjente melder seg. Har slik ca peiling på hvor i pereferien Kaktus befinner seg, men ikke noen av dere andre.
Mjøstreff hadde jo vært utrolig morro.
I`m in!!!!

Gammel 19-01-12, 16:49   #139
Rabbit
Langøret

Rabbit sin avatar

Standard

Da har jeg sendt forespørsel om å få være med i den FB-gruppen,men har ikke så veldig lyst til å "oute" navnet mitt her.
Forøvrig var dette en usannsynlig hyggelig tråd!

Gammel 19-01-12, 16:57   #140
Maysen
Nyter et nytt liv

Maysen sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Lillehammer
Blogginnlegg: 45
Maysen er populærMaysen er populærMaysen er populærMaysen er populærMaysen er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Absalone, her.

http://www.facebook.com/groups/152240371554801/

Jeg har sendt forespørsel jeg og.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:33.