Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den NYE uendelige shoppingtråden

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-04-07, 10:33   #1
LilleRosin
Muligens verdt å vente på

LilleRosin sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den NYE uendelige shoppingtråden

Jeg har gått berserk hos prinsessebutikken.

Sist redigert av LilleRosin : 12-04-07 kl 14:01.
LilleRosin er ikke aktiv  
Gammel 12-04-07, 10:58   #2
Kaktus
St(r)ikkeplante

Kaktus sin avatar

Blogginnlegg: 120
Kaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av LilleRosin, her.

Denne har vi og den er kjempefin! Veldig fin på og vi har fått mye skryt for den.

Gammel 11-04-07, 19:15   #3
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Karamell: den ser så fin ut!

Enten går det bra, eller så går det over.

Sist redigert av Nessie : 11-04-07 kl 19:39.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 11-04-07, 19:30   #4
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

"Karamell": den ser så fin ut!

3. ganger jeg ser du glemmer nick på meg

Sist redigert av Harriet Vane : 11-04-07 kl 20:11. Årsak: Når Gunnis glemmer nick, så kan jo en modde fikse biffen
Karamell er ikke aktiv  
Gammel 11-04-07, 19:39   #5
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

3. ganger jeg ser du glemmer nick på meg

Sånn er det når du har forskjellige nick på forskjelige FORUM!

Nessie er ikke aktiv  
Gammel 11-04-07, 19:20   #6
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Min mann har også bursdag snart.. Et tips kanskje?
Men tviler på han vil bytte ut den elektriske?

Nessie er ikke aktiv  
Gammel 11-04-07, 19:41   #7
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Min mann har også bursdag snart.. Et tips kanskje?
Men tviler på han vil bytte ut den elektriske?

Det trodde jeg ikke min mann heller ville, helt til han fikk et litt enklere og billigere sett av foreldrene sine til jul i fjor, og brukte opp det. Så jeg ville kanskje prøvd meg frem med et enkelt og rimelig sett først. Evt. spurt han.

Gammel 11-04-07, 20:00   #8
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mannen min bruker også kun høvel, men tviler på at hhan har tålmodighet til slikt sett.

Karamell er ikke aktiv  
Gammel 12-04-07, 11:51   #9
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Og plutselig hadde jeg bestilt disse hos Lille Vinkel

(tilbud, 300 kr pr par)

Nessie er ikke aktiv  
Gammel 12-04-07, 12:13   #10
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Ja da var vårskoene i boks! Eller skal du ha flere

Heldig du som kan gå på flate sko. Jeg får sykt vondt i ryggen og beina av det.

Trulte er ikke aktiv  
Gammel 12-04-07, 12:15   #11
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Trulte, her.

Ja da var vårskoene i boks! Eller skal du ha flere

Heldig du som kan gå på flate sko. Jeg får sykt vondt i ryggen og beina av det.

Man må lide for skjønnheten .
Med to prolaps bør vel jeg gå i litt bedre sko og .

Nessie er ikke aktiv  
Gammel 12-04-07, 14:42   #12
Nå også i farger

Medlem siden: Oct 2006
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har akkurat bestilt meg dette:

Gammel 12-04-07, 14:49   #13
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Standard

Str 40

Karamell er ikke aktiv  
Gammel 12-04-07, 14:55   #14
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Str 40

Så fin! Og lekker kløft.

Gammel 12-04-07, 19:52   #15
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Så fin! Og lekker kløft.

Samme som jeg tenkte...
Skikkelig stilig kjole, Karamell!

Gammel 12-04-07, 19:56   #16
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Standard

Takk

Karamell er ikke aktiv  
Gammel 12-04-07, 20:10   #17
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Lekker kjole og lekker dame!

Gammel 12-04-07, 14:56   #18
Pastill
Pauset

Hvor: In Town!
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Kjempefin Karamell.

Pastill er ikke aktiv  
Gammel 12-04-07, 15:24   #19
Kaktus
St(r)ikkeplante

Kaktus sin avatar

Blogginnlegg: 120
Kaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Det er ikke mye karamell over deg, Karamell! Lekkert!

Jeg har kjøpt billett til Pearl Jam konsert i København, teller det? Bursdagsgave til mannen.

Gammel 12-04-07, 15:28   #20
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av blomstermamma, her.

Jeg har kjøpt billett til Pearl Jam konsert i København, teller det? Bursdagsgave til mannen.

Åhhh! SJALU!
Klart det teller! Det er helt på høyde med de lekreste støvletter spør du meg!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:01.