Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Hver gang vi møtes II

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-01-13, 20:43   #121
Nextlife
Rockesøster

Nextlife sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hver gang vi møtes II

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

Jeg elsker dagens program så langt! Antas reggae- og fantastiske Grønnebergs Tore Tang! og jeg har sett promoen med Marions utgave av Bullet me og den er jo helt rå.

Det var en gang vi var uenige gitt.
Jeg holdt på å dø litt på meg av Skorgans versjon, jeg synes den var virkelig, virkelig elendig, Grønnberg noe bedre, men hjelpes og trøstes, dette er flaue greier.

Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-13, 20:57   #122
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Abel har litt avmålte tilbakemeldinger til artistene, synes jeg. Ja, med unntak av Marion så langt.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-13, 20:58   #123
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Blogginnlegg: 356
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nextlife, her.

Det var en gang vi var uenige gitt.
Jeg holdt på å dø litt på meg av Skorgans versjon, jeg synes den var virkelig, virkelig elendig, Grønnberg noe bedre, men hjelpes og trøstes, dette er flaue greier.

Det måtte jo skje engang, NL. Jeg syntes Skorgan var kul, særlig fordi jeg i utgangspunktet ikke liker den sangen. Og jeg har nesten hatet Tore Tang og syntes det var megakult at Grønneberg lagde en slags CCcowboys/hillbilly/østfoldutgave av gamle Tore.

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-13, 21:03   #124
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Jeg trodde aldri jeg ville si dette, men Marion Ravn er jo den med de desidert kuleste versjonene så lang. Grønneberg høres jo ut som han kun synger én sang i hele verden - alt høres jo likt ut.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-13, 21:06   #125
MegaMie
Multitaskingmaniac

MegaMie sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Ut mot havet
Blogginnlegg: 162
MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Marion ass!

Gammel 12-01-13, 21:15   #126
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Marion rocket Bullet Me!

Jeg digger Morten Abel, og det er gøy å høre sangene hans i nye versjoner.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-13, 21:17   #127
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Bare Morten er Morten.

Jeg digger også den mannen, men synes altså ikke det er gøy å høre sangene hans i nye versjoner. I allefall ikke Skogan sin.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-13, 21:19   #128
Nextlife
Rockesøster

Nextlife sin avatar

Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Marion var grusom spør De meg. Veldig wannabe tøff og kul, men falt så grundig gjennom i forhold til originalen.

Gammel 12-01-13, 21:25   #129
Mirmell
Bør lage seg en tittel selv

Mirmell sin avatar

Medlem siden: Jan 2012
Mirmell er populærMirmell er populærMirmell er populærMirmell er populærMirmell er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mei, her.

Bare Morten er Morten.

Jepp. Som nevnt tidligere ser jeg på programmet kun pga. Morten Abel. Men da mest for å høre ham synge andres sanger, og ikke omvendt. Jeg synes ingen av de jeg har hørt hittil, har vært bedre en Abels versjoner.

Gammel 12-01-13, 21:27   #130
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mirmell, her.

Jepp. Som nevnt tidligere ser jeg på programmet kun pga. Morten Abel. Men da mest for å høre ham synge andres sanger, og ikke omvendt. Jeg synes ingen av de jeg har hørt hittil, har vært bedre en Abels versjoner.

Bonusen er jo at Morten får snakke mye i dag da.

Gammel 12-01-13, 21:29   #131
Mirmell

Mirmell sin avatar

Mirmell er populærMirmell er populærMirmell er populærMirmell er populærMirmell er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mei, her.

Bonusen er jo at Morten får snakke mye i dag da.

Yes.

Gammel 12-01-13, 21:33   #132
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Skorgan var flaut, Marion tilgjort, Grønneberg kul som sist, og det samme med Lene Marlin. Så får vi se hvordan resten blir.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-13, 21:45   #133
Pelikan
Tåler regn

Pelikan sin avatar

Hvor: Home, but not alone
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Dronningen, her.

Skorgan var flaut, Marion tilgjort, Grønneberg kul som sist, og det samme med Lene Marlin. Så får vi se hvordan resten blir.

Kan absolutt signere!
For meg så har ikke Anita noe som helst særpreg. Hun høres ut som en hvilken som helst "syngedame".

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-13, 21:45   #134
Stine-mor
Firebarnsmor

Stine-mor sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Stine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de fleste
Standard

Jeg er helt i begynnelsen av programmet (ser på opptak av det nuh), men dette blir helt feil for meg.
Som skrevet over: Kun Morten er Morten.

Gammel 12-01-13, 21:52   #135
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Standard

Ørene mine! Ørene mine!

:skrur av lyden:

Gammel 12-01-13, 21:52   #136
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Standard

CountryMorten? Blasfemi!!

Gammel 12-01-13, 21:53   #137
Stine-mor
Firebarnsmor

Stine-mor sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Stine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de fleste
Standard

" Det fins ikke dårlig vær, det fins bare stygge klær. "

Konge!

Gammel 12-01-13, 21:57   #138
Nextlife
Rockesøster

Nextlife sin avatar

Standard

Kraist.

Gammel 12-01-13, 21:58   #139
Mirmell

Mirmell sin avatar

Standard

Gammel 12-01-13, 21:59   #140
Mirmell

Mirmell sin avatar

Standard

Åh, nå kom jeg på at jeg egentlig fremdeles er litt sur for at mannen ikke gikk med på at frøkna skulle hete Lydia.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:42.