|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har du smilt av i dag?Jeg tror ikke hun så det. Hun stod ved kaninburet i motsatt ende av den delen av hagen. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hva har du smilt av i dag?Idag smilte jeg av denne samtalen: |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Kom ut av tellinga.
|
Sv: Hva har du smilt av i dag?I dag har jeg smilt av alle de spontane klemmene jeg har fått av fireåringen, sammen med erklæringer om at jeg er verdens aller aller beste.
|
|
|
#4 |
|
Med & uten trylleformel.
|
Sv: Hva har du smilt av i dag?Idag har jeg smilt av en varm 4-åring som vekte meg ved å forsiktig kile meg under føttene. Hun har sovet hele natten i sengen sin 3 netter nå, og går virkelig inn for å klare det. Pappaen og jeg får vonde rygger av å ha barn i senga så mange år på rad... Men i morges fikk hun krype opp i dobbeltsenga og kose lenge!
|
|
|
|
#5 |
|
Fullverdig medlem
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Horten
![]() |
Sv: Hva har du smilt av i dag?I dag har jeg smilt av at jeg var tålmodig nok til å hjelpe junior å lære å sløye fisken han kom hjem med fra skoleturen han dro på i morges. Fikk en virkelig bekreftelse på at medisinene mine fungerer og jeg fungerer bedre på de enn jeg trodde. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
In love with a fairytale
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har du smilt av i dag?Jeg har smilt av latteren til datteren min. Selv om klokka var 4 og det var natt. Blir så glad av å høre henne le. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har du smilt av i dag?Jeg måtte smile av et barnehagebarn idag og tanken på at jeg har en bra koselig jobb! |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Hva har du smilt av i dag?Har smilt av frøkna som ringte glad og fornøyd for å fortelle meg at hun hadde fått brev fra ei hun ble kjent med på ferie i sommer.
|
|
|
#9 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Apr 2012
![]() |
Sv: Hva har du smilt av i dag?Jeg smiler hver dag av min nydelige datter som jeg elsker over alt på denne jord ! <3 |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Ser lyst på livet
|
Sv: Hva har du smilt av i dag?I går lo jeg så jeg hiksta av sønnen min på 5 år som mener helt og holdent at han er sterkere enn meg. Dette til tross for at jeg kasta han høyt i lufta, løfta han med en finger, så påstod han at han var sterkest. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Passiv
|
Sv: Hva har du smilt av i dag?Jeg har en god venn jeg kan snakke om alt med. Og så fikk jeg Starwarssukkertøy i dag. Fine R2D2-boksen med bittesmå sukkertøy i samme form. |
|
|
|
#12 |
|
En Som Trener
|
Sv: Hva har du smilt av i dag?Idag har jeg glist av meg og mine kolleger i full spurt på stedet hvil på motivasjonsseminar med Yngvar fra Puls på NRK1.
|
|
|
#13 |
|
Shake it out!
|
Sv: Hva har du smilt av i dag?Jeg har smilt av en hel haug med ting. Jeg våknet med et smil i dag, og så bare fortsatte det. Jeg tror jeg smilte aller mest av min lille nevæ på 10 mnd som lagte de mest fantastiske ansiktene i dag.
|
|
|
#14 |
|
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Sv: Hva har du smilt av i dag?Fant yngste på snart fire klemt mellom bidé og do, hun hadde sminket seg med knall rød leppestift.
|
|
|
|
#15 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Hva har du smilt av i dag?Da jeg leverte minsten litt sent i dag, og bestevenninnen spurte utålmodig om hvorfor han var så sen?!?! Og han svarte "fordi jeg og mamma koste oss så lenge. Jeg ville ligge lenge i 'kroken til mamma i dag.
|
|
|
#16 |
|
|
Sv: Hva har du smilt av i dag?Av solen da jeg tok en luftepause fra jobben nå, og ukuleleorkesteret som smilte da jeg var på vei inn.
|
|
|
|
#18 |
|
pretty ballerina
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Oslo
Sv: Hva har du smilt av i dag?Super kollega som stilte opp masse for meg i dag.
|
|
|
#19 |
|
Smugleser
|
Sv: Hva har du smilt av i dag?Barnehagebarn på Aker Brygge, særlig en liten en som holdt seg godt fast i en stor kar som matet måkene.
|
|
|
#20 |
|
Keep calm and trot on
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Sv: Hva har du smilt av i dag?I går smilte jeg av rusket som absolutt skulle sitte i en kakeform å se på barnetv, og av hvor glad hun ble da hun fikk dukkevogn av mormor.
|
![]() |
|
|