|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Librocubicularist
|
Sv: Statskirken opphører i dag
Det er eg heilt einig med deg i. Særleg det med kyrkjeskatten. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Statskirken opphører i dagDette er en ting jeg ikke har noen meniger om. "What ever". |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Statskirken opphører i dagSnikislsmisering? |
|
|
|
|
|
#7 |
|
saftig
|
Sv: Statskirken opphører i dagJeg syns det er helt riktig å skille kirke og stat. Det var sannelig på tide!
Jeg jobber i kommunen, og vi jobber 6 timer den dagen. Det er på ingen måte noen overtid etter kl 12, arbeidstiden er til kl 14.
|
|
|
#8 |
|
|
Da må jeg sjekke tariffen. Her har jeg i kontakt med kommunearbeidere fått vite ganske så tydelig at det er dyrt å bruke dem etter kl. 12. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
saftig
|
Jeg har nå sjekket min tariffavtale, og det står slik:
|
|
|
#10 |
|
|
Men da har jo du en bedre avtale totalt sett. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
|
Sv: Statskirken opphører i dagDu kan fortelle at innvandringen er med på å rekristne Norge og at det innenfor kirkehistorien aldri har vist seg særlig heldig for trossamfunn å være en del av staten. Det er dessuten veldig uluthersk (hvis din slektning er lutheraner Ramses). De trossamfunnene som vokser raskest her i Norge er ikke knyttet til staten. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
|
Fordi askeonsdag er noe ganske annet. Askeonsdag markerer starten på fastetiden og dermed fastelavnsfeiringens slutt. Fastelavnssøndag- blåmandag- feit-tirsdag (også kalt mardi gras) og deretter askeonsdag. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
|
Sv: Statskirken opphører i dag |
|
|
|
|
|
#17 |
|
|
Sv: Statskirken opphører i daghttp://mobil.tv2.no/nyheter/innenrik...n-3173027.html |
|
|
|
![]() |
|
|