|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#121 |
Carve canem
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Den store "Hva gleder du deg til?"-trådenJeg har antagelig blitt ravende gal, men nå gleder jeg meg faktisk til fødsel. Gimme gimme!
![]() |
![]() |
#122 |
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Den store "Hva gleder du deg til?"-trådenJeg gleder meg til Galdhøpiggen tur med jobben i helga. |
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Weeeee
|
![]() Sv: Den store "Hva gleder du deg til?"-trådenGleder meg til vi har spist middag, for da slipper jeg å lure på hva vi skal ha til middag lengre.
![]() |
#124 |
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Den store "Hva gleder du deg til?"-trådenTil å sove så lenge jeg vil på søndag.
![]() |
#125 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Den store "Hva gleder du deg til?"-trådenJeg gleder meg til en dag fri med junior i morgen. Det er planleggingsdag i bhg så jeg har tatt en feriedag. Vi skal rusle i byen og spise is tenker jeg. I morgen kveld kommer min bestevenninne på besøk fra Bergen. Det blir stor stas. Vi har kjent hverandre i tretti år og det er alltid artig å møtes. Blir bra helg! |
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Superduperaktiv
Hvor: Vestlandet
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Den store "Hva gleder du deg til?"-trådenGleder meg til å reise til tyrkia om få dager
![]() |
#127 |
Einsam
|
![]() Sv: Den store "Hva gleder du deg til?"-trådenJeg gleder meg til å få jentehelg med vesla |
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
![]() Sv: Den store "Hva gleder du deg til?"-trådenHelg. Det er meldt sol og jeg får spise taco og godis.
![]() |
#129 |
Nybegynner
Medlem siden: Jan 2010
![]() |
![]() Sv: Den store "Hva gleder du deg til?"-trådenJeg gleder meg til å reise til Kreta i midten av Juli |
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
Nybegynner
Medlem siden: Jan 2010
![]() |
![]() Sv: Den store "Hva gleder du deg til?"-trådenOgså gleder jeg meg til vi får et nytt lite familiemedlem på Lørdag. En kattunge som skal få navnet Molly |
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
Ferdiglada
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Den store "Hva gleder du deg til?"-trådenI dag gler eg meg VELDIG til to gode EM-kampar! Heia Sverige, Heia England!
![]() |
![]() |
#133 |
In love with a fairytale
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Den store "Hva gleder du deg til?"-trådenJeg gleder meg til sommerferie og jeg gleder meg til å shoppe for skattepengene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
Jamning
Medlem siden: Jun 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Den store "Hva gleder du deg til?"-trådenJeg gleder meg til - på bokstaven F
![]() |
#135 |
Einsam
|
![]() Sv: Den store "Hva gleder du deg til?"-trådenJeg gleder meg til førstkommende helg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#136 |
Dig for victory!
|
![]() Sv: Den store "Hva gleder du deg til?"-trådenAkkurat nå gleder jeg meg til ungene sover. Og til jeg er ferdig med å amme, både for i kveld og for godt. Ævve.
![]() |
![]() |
#137 |
Er frisk!
|
![]() Sv: Den store "Hva gleder du deg til?"-trådenJeg gleder meg veldig til lunsj med ei veldig god venninne i morgen.
![]() |
#138 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() Sv: Den store "Hva gleder du deg til?"-trådenTil kidsa har lagt seg. Da skal jeg se på True Blood og spise godt og blandat. Og kanskje jeg tar den helt ut og drikker en sommerøl. |
![]() |
![]() |
![]() |
#139 |
her skal det bli liv
Medlem siden: May 2012
Hvor: Vestfold
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Den store "Hva gleder du deg til?"-trådenKvelden i dag blir bra!
![]() |
#140 |
Bør lage seg en tittel selv
Hvor: østfold
![]() Sv: Den store "Hva gleder du deg til?"-trådenJeg gleder meg til Onsdag ettermidag da er jeg ferdig med eksamen og skole for i år, og skal igjen hygge meg uten dårlig sammvitighet for at jeg burde lese. Oså til å begynne med blanke ark til høsten og selvfølgelig være ajour heeeele tiden.
![]() |
|
|