|
Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#121 |
|
![]() Sv: Hvor vanskelig tror dere det blir å få billetter til Justin Bieber?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Har ikke tittel
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg likte Gaga konserten. Syntes det var både severdig, og kult å høre på. |
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
|
Og det var det sikkert, hvis man er fan. Men det var allikevel svært dårlig kvalitet på produksjonen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Midt i landet
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor vanskelig tror dere det blir å få billetter til Justin Bieber?Fikk tak i 2 billetter (område E, er det en grei plass å sitte på eller?) og har to hoppende lykkelige ungdommer!
![]() |
#125 |
Har ikke tittel
Jeg er ikke spesielt fan av Gaga, bare så det er sagt. (Jeg var der pga at min datter er fan.) At det var dårlig kvalitet på produksjonen så ikke jeg noe til i hvert fall, men jeg er sikkert bare uvitende. |
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Møllspist fletthurpe
|
![]() Sv: Hvor vanskelig tror dere det blir å få billetter til Justin Bieber?men så har vi lenge planlagt en londontur sammen neste vår, og nå ser jeg JB skal ha konserter der i mars... så kanskje mor kan ha et ess i ermet da... tørr ikke si noe til henne før jeg får det til.. sitter og surfer som en galning her.
![]() |
#129 |
Erfaren nok
|
Det hadde utgått med høye kneløft her kjenner jeg.
![]() |
#130 |
Har ikke tittel
Min straks 13-åring spurte for noen dager siden om ikke hun og venninna kunne reise aleine, uten oss mødrene. Det ble blankt avslag altså. Vi gamlingene skal være med. |
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
prøver å være tål***ig
|
![]() Sv: Hvor vanskelig tror dere det blir å få billetter til Justin Bieber?Jeg hadde aldri gjordt det alene. Her var kriteriene for at 11 åringen skulle avsted at det var til sitteplass og at en voksen (ser ut til at den yngste voksne tanta på 25 blir med) var med.
![]() |
#132 |
prøver å være tål***ig
|
![]() Sv: Hvor vanskelig tror dere det blir å få billetter til Justin Bieber?Men egentlig: om en har nummerert sitteplass så kunne jeg kanskje vurdert å vente rett ved utgangen om min 14 åring var på konsert. Kanskje. Må gruble litt på den, men det er uansett ikke aktuelt nå.
![]() |
#133 |
|
![]() Sv: Hvor vanskelig tror dere det blir å få billetter til Justin Bieber?Nummererte sitteplasser og følging til og fra arena er jo noe litt annet, men det er ikke inne på arenaen jeg er mest bekymret for kaos. |
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 |
Rockesøster
|
Neida, enig med deg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#137 |
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Hvor vanskelig tror dere det blir å få billetter til Justin Bieber?Min da 15 åring fpr dra alene med venninner. de blir kjørt til og fra av en av fedrene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#138 |
Bør lage seg en tittel selv
Hvor: i et hus med fantatisk utsikt og med verdens beste naboer
Blogginnlegg: 31
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor vanskelig tror dere det blir å få billetter til Justin Bieber?Jeg har en 11 åring, så helt uaktuelt å la henne gå alene om det så hadde vært i Bergen. 13-14 åring måtte også blitt fulgt ja. Vet liksom ikke helt når jeg hadde latt dem gå alene på en slik konsert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#139 |
|
![]() Sv: Hvor vanskelig tror dere det blir å få billetter til Justin Bieber?Det er ikke Universal som arrangerer, (takk og lov for det!), det er Atomic. Men, det var dog ikke på Operataket det var verst tilstander i mai, det var rundt om i byen. Det er derfor jeg ikke er så bekymret for innsiden av arenaen, men utenfor og til og fra. Og rundt hotellene guttungen bor på. Og i det hele tatt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#140 |
Ferdig!
Hvor: Telemark
![]() Sv: Hvor vanskelig tror dere det blir å få billetter til Justin Bieber?Men altså dere. Kaos utafor? Jeg kjenner jeg gruer meg litt allerede for jeg har jo aldri vært der eller på konsert før. Er det mulig for en voksen person med normal høyde å få oversikt over området og skjønne opplegget med en gang?
![]() |
|
|