|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#124 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Mathallen i Oslo, oh yes, oh yes!Skal heldigvis være til torsdag så får dra en annen dag, men søstersen er i Oslo på kurs på mandag så hadde håpet på felles utflukt. Ja, ja. Takk for at du sa ifra! |
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Mathallen i Oslo, oh yes, oh yes!Jeg har lest tråden, og fniser litt av hvor mange ganger det blant annet må opplyses om AT DET ER STENGT MANDAGER!
![]() |
#127 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Mathallen i Oslo, oh yes, oh yes!Nå ble det endelig Mathallen på meg også. Var der to ganger til og med. Paiene var veldig gode. Prøvde både middagspai og dessertpai. Den søtpotetmosen de hadde der var også fantastisk syntes jeg. Kjøpte ellers oster, skinker og øl som vi tok med oss hjem. En dyr affære med andre ord, men akk så godt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Mathallen i Oslo, oh yes, oh yes!Jeg var der et par ganger før jul og virkelig storkoste meg! Det er akkurat passe stort, og det liker jeg godt.
![]() |
|
|