|
|||||||
| Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
villende
|
Sv: Sangtekster; legg inn den beste, morsomste, fineste etc. sangteksten du vet om!Denne sangen går konstant gjennom hodet mitt for tiden. Den burde kanskje vært i kategorien irriterende sanger, men jeg blir i så utrolig godt humør av den, og på vei til jobb satt jeg faktisk og gaulet refrenget med Snupp i barnesete på sykkelen. Og han gauket med. Hvilket sier noe om hvor mye jeg har sunget refrenget i det siste. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Textrovert
|
Sv: Sangtekster; legg inn den beste, morsomste, fineste etc. sangteksten du vet om!"Grace Kelly" satt bare bang inni hodet mitt fra første gang jeg hørte den. Mars var en kjip måned, men jeg overdriver ikke når jeg sier at denne sangen hjalp meg gjennom en tung og trøtt måned. Det var bare å spille den på repeat i bilen på full guffe og gaule i vei på vei til jobb, så vips! var dagen til å holde ut!
|
|
|
#3 |
|
© All rights reserved
|
Sv: Sangtekster; legg inn den beste, morsomste, fineste etc. sangteksten du vet om!Bridge Over Trouble Water |
|
|
|
|
|
#4 |
|
© All rights reserved
|
Sv: Sangtekster; legg inn den beste, morsomste, fineste etc. sangteksten du vet om!"Goodbye My Lover" |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Sangtekster; legg inn den beste, morsomste, fineste etc. sangteksten du vet om!Mika har virkelig satt seg på hjernen, altså - men han er herlig befriende! 50 mil med Lollipop blir likevel i meste laget.
|
|
|
#7 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Sangtekster; legg inn den beste, morsomste, fineste etc. sangteksten du vet om!The Police King Of Pain Lyrics
|
|
|
#8 |
|
villende
|
Sv: Sangtekster; legg inn den beste, morsomste, fineste etc. sangteksten du vet om!Det er forresten ikke så rart at jeg falt for Mika. Jeg har alltid elsket Queen, og første gang jeg hørte sangen lurte jeg litt på om Freddie M. hadde stått opp fra de døde. Det er noe veldig Queensk over Grace Kelly. Så tenkte jeg Robbie Williams og var innom Sissor Sisters før jeg skjønte at dette var noe helt nytt. Det er noe med glad-pop-disco som virkelig appellerer til meg. Jeg tror jeg egentlig er en skap-80-taller. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
intro
|
Sv: Sangtekster; legg inn den beste, morsomste, fineste etc. sangteksten du vet om!Mika?
|
|
|
|
#10 |
|
villende
|
Sv: Sangtekster; legg inn den beste, morsomste, fineste etc. sangteksten du vet om!
Jepp. Fyren er faktisk klassisk sangskolert og skriver sine egne tekster. Så selv om han virker litt cheesy, så er det mer til ham enn det synes ved første blikk. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Textrovert
|
Sv: Sangtekster; legg inn den beste, morsomste, fineste etc. sangteksten du vet om!
Jo'a. Men det er ikke akkurat hans "finest moment" akkurat.
|
|
|
#12 |
|
padawan
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sangtekster; legg inn den beste, morsomste, fineste etc. sangteksten du vet om!Lars Winnerbäck med "Hugger i sten". Den er så nydelig.
|
|
|
#13 |
|
intro
|
Å ja, han har mange fine - denne også:
|
|
|
|
#14 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Sangtekster; legg inn den beste, morsomste, fineste etc. sangteksten du vet om!Jeg liker ikke De Lillos. Jeg syns stemmen til han hovedLillosen er helt for jævlig, og en del av sangene har kvaliteter som min sønn på 2 år kunne overgått.
|
|
|
#15 |
|
intro
|
Her er den, Kirsebær - innlegg 118 i denne tråden.
|
|
|
|
#16 |
|
Guardian of the galaxy
|
|
|
|
#17 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Sangtekster; legg inn den beste, morsomste, fineste etc. sangteksten du vet om!DeLillos er übersmart. Her er min favoritt:
Vi gjør alle så godt vi kan Og vi gjør alt feil. - No. 4 - Sist redigert av Candy Darling : 19-04-07 kl 21:01. Årsak: Uff, så mye skrivefeil! |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Sangtekster; legg inn den beste, morsomste, fineste etc. sangteksten du vet om!Jeg hørte nettopp DumDum Boys og "Tynn tråd" på radioen nå...
|
|
|
#19 |
|
|
Sv: Sangtekster; legg inn den beste, morsomste, fineste etc. sangteksten du vet om!Nirvana har en låt som heter Lithium. Jeg gjetter at det ikke var grunnstoff nr. 3 godeste Cobain tenkte på da han skrev den. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
intro
|
Det samme tenkte jeg.
|
|
![]() |
|
|