|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
Se resultatene: Har du en laminert liste? | |||
Ja, selvsagt! |
![]() ![]() ![]() ![]() |
22 | 14,77% |
Nei, det har jeg ikke |
120 | 80,54% |
Rosenkål |
7 | 4,70% |
Deltakere: 149. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#121 |
Tvåtusentalssuffragett
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinoff: Laminert liste, har du det?
Nå er det ikke slik at listen nødvendigvis må fylles opp av glansede fruktfat, eller klassiske Hollywood-kjekkaser, da. Det kommer jo an på hva man liker selv. Thåström har f eks alltid hatt fast plass på min liste.
... så sier jeg: - Jamie Oliver?! Den glætte typen der, med løs og våt munn? Nei, gi meg heller Jack Black! (
Nett so.
![]() |
#122 |
|
![]() Sv: Spinoff: Laminert liste, har du det?Jeg har da ingen problemer med å forstå tankegangen bak disse listene, og jeg velger å gå ut i fra at det hovedsakelig er basert på "mennesker man vet hvem er via medier men ikke kjenner personlig", siden jeg vil tro at litt flere hadde hatt kvaler med tanken på å sette opp hvem av sine venner og kjente man har lyst til å ligge med utenom partneren? |
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
|
![]() Sv: Spinoff: Laminert liste, har du det?... og før noen bruker det mot meg - jeg husker godt at jeg har vært med i tråder om dette før, og hadde opptil flere alternativer. Men som sagt, det er jeg ganske ferdig med, og veldig fornøyd med det. Man har visst blitt gammel og satt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Peppy!
|
Jeg tror ikke nødvendigvis det trenger å handle om kjendiser heller, poenget er bare at det må være en utopi at det skjer, og at det derfor er en uskyldig spøk. Og da blir det gjerne en kjendis det må være, for en real life person er mer en trussel. Jeg er også zip interessert i kjendiser, men jeg kan lett bli sjarmert av en kjekkas på trygg avstand. |
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
intro
|
At din liste ikke er fylt opp av glansede fruktfat, skal jeg være den første til å skrive under på.
![]() |
![]() |
#126 |
Endelig mamma
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinoff: Laminert liste, har du det?Må innrømme at jeg aldri helt har tenkt tanken på å ha en slik liste før denne tråden dukket opp, og har siden jeg leste den første gang tenkt litt på hvem som skulle på en slik liste evt... Det var vanskelig, men etter å ha vært på en helt fantastisk konsert i går har jeg kommet opp med et navn: Skin fra Skunk Anansie.
![]() |
#127 |
Bør lage seg en tittel selv
|
her også. Det kommer jo aldri til å skje og jeg vet ikke en gang om jeg ar lyst å ha sex med dem, men en middag og masse vin hadde vært gøy! |
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Engel med shit på vingene
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Da har jeg også en laminert liste.
![]() |
#129 |
I menneskeham
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Santa Cruz
Poenget med en er jo nettopp at det er en liste man er enig med partner om at det er folk man har lov til aa tilbringe en natt med om anledningen skulle by seg. En hemmelig "laminert liste" er en selvmotsigelse og bare en liste over folk man har lyst paa i sitt stille sinn.
![]() |
![]() |
#130 |
By the Sea
|
Ikke noe galt i det, vel? "I sitt stille sinn" er stort sett der folk man blir tilfeldigvis blir tiltrukket av kan plasseres, synes jeg!
![]() |
#131 |
I menneskeham
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Santa Cruz
For all del. Det blir bare forvirrende om man ikke vet hva man sier. "Liste over folk jeg er tiltrukket av" er ikke i dagligtale det samme som "min laminerte liste". Unngaa forvirring.
![]() |
![]() |
#132 |
Sviiisj!!
|
![]() |
|
|