Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Hva fikk dere for noe fint da?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-12-12, 12:41   #121
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva fikk dere for noe fint da?

Jeg fikk blant annet en hel liten stabel gavekort. Fra sønnen min fikk jeg hjemmetegnet gavekort på Minecraft. Fra mannen fikk jeg (i tillegg til stilig smykke og ørepynt) hjemmelaget gavekort på denne boken, som jeg fikk fysisk overlevert da vi kom hjem i går. Fra foreldrene mine fikk jeg gavekort på nye fjellsko, fra svigers fikk vi gavekort på penger til sofaen vi allerede har kjøpt, og fra broren min fikk vi en morsom bok, og inni den lå det et Amazon-gavekort.

Poden fikk blant annet tre brettspill, en liten stabel bøker (på tysk, engelsk og norsk), nye skøyter og et par pene og praktisk små minnepinner. Og et hefte med pianonoter til en del Beatles-sanger.

Gammel 28-12-12, 13:06   #122
Odelia
Bør lage seg en tittel selv

Odelia sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Odelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner til
Standard

Vi fikk en ny haug med gavekort på IKEA. Har ønsket oss gavekort til jul og bursdag i 2 år nå så har etterhvert gavekort for en liten formue, og det kommer godt med når vi skal innrede hele nyhuset om ca 3 måneders tid. Ellers fikk jeg en brun North Face Artic Parka (visste om denne på forhånd), penger til klær (vi drar til London om 3 uker), ny løpetights, tubeskjerf, interiørstæsj, Fifty Shades-trilogien, ny pysjamas og kosedress fra Victoria's Secret og gavekort på CD som barnehagen holder på å lage, pakket inn i konvolutter som ungene hadde skrevet og tegnet på. Ble veldig glad for sistnevnte, og gleder meg til å høre hva ungene har fått til.

Odelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-12, 13:38   #123
Bokormen
Absolute Beginner

Bokormen sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Minsten hadde laget masse fine småting i barnehagen. Dessuten fikk jeg abbonnement på Red (favorittbladet), kaffekapsler, de fineste sokkene, strikket av Kaktus, te, et deilig pledd og masse annet fint.

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-12, 22:39   #124
millact

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Fikk mye fint, som vanlig.
- Penger (lurer på å legge til og kjøpe enten iphone eller ipad, får se hva jeg trenger mest)
- To fine lysestaker
- En deilig ulljakke
- Nespresso melkeskummer
- Et nydelig bilde minsten hadde laget i bhg
- En flott krukke eldste hadde malt på skolen med julekaker i
- Sølv
- Gavekort på polet

Bare brukbare gaver.

Gammel 30-12-12, 22:43   #125
Tangina
godtemonster

Tangina sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av mkj, her.

Jeg tror man kan få en halv G fra hver, hvert år. Men våre gamlinger bruker pengene på seg selv og det synes jeg igrunnen er bra!

Det har mine gamle også gjort, de har reist mye og levd godt, men da far rundet 80 og fikk klein helse, ble det vanskelig å finne ting å bruke penger på - i hvert fall tror jeg det var rasjonalet bak det. Jeg har null peiling på arveavgift og slikt, men mener jeg har hørt at det er lurt å spre arven slik?

Gammel 31-12-12, 14:18   #126
Minty

Minty sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Minty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Vi fikk mye forskjellig; Grand cru-dessertskåler av den lave typen, sengetøy (absolutt tiltrengt), bøker, blurayfilmer, ullundertøy, god kaffe og flere sorter te, deler til bestikket vårt og litt penger og gavekort. Av mannen fikk jeg gavekort på spa og Bowers wilkins hodetelefoner :shock: . Den mest overraskende gaven var fra mormor; 4 juleduker som hun broderte da hun var bare 14-15 år. Jeg har nevnt for lenge siden at jeg var intr i sånt for å unngå at hun kaster det men det var svært uventet at hun faktisk husket det.

Minty er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:35.