|
Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#121 |
flisespikker
|
![]() Sv: Hva fikk dere for noe fint da?Jeg fikk blant annet en hel liten stabel gavekort.
![]() |
#122 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva fikk dere for noe fint da?Vi fikk en ny haug med gavekort på IKEA. Har ønsket oss gavekort til jul og bursdag i 2 år nå så har etterhvert gavekort for en liten formue, og det kommer godt med når vi skal innrede hele nyhuset om ca 3 måneders tid. Ellers fikk jeg en brun North Face Artic Parka (visste om denne på forhånd), penger til klær (vi drar til London om 3 uker), ny løpetights, tubeskjerf, interiørstæsj, Fifty Shades-trilogien, ny pysjamas og kosedress fra Victoria's Secret og gavekort på CD som barnehagen holder på å lage, pakket inn i konvolutter som ungene hadde skrevet og tegnet på. Ble veldig glad for sistnevnte, og gleder meg til å høre hva ungene har fått til. |
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Absolute Beginner
|
![]() Sv: Hva fikk dere for noe fint da?Minsten hadde laget masse fine småting i barnehagen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Hva fikk dere for noe fint da?Fikk mye fint, som vanlig.
![]() |
#125 |
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
![]() Sv: Hva fikk dere for noe fint da?
Det har mine gamle også gjort, de har reist mye og levd godt, men da far rundet 80 og fikk klein helse, ble det vanskelig å finne ting å bruke penger på - i hvert fall tror jeg det var rasjonalet bak det. Jeg har null peiling på arveavgift og slikt, men mener jeg har hørt at det er lurt å spre arven slik?
![]() |
#126 |
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva fikk dere for noe fint da?Vi fikk mye forskjellig; Grand cru-dessertskåler av den lave typen, sengetøy (absolutt tiltrengt), bøker, blurayfilmer, ullundertøy, god kaffe og flere sorter te, deler til bestikket vårt og litt penger og gavekort. Av mannen fikk jeg gavekort på spa og Bowers wilkins hodetelefoner :shock: . Den mest overraskende gaven var fra mormor; 4 juleduker som hun broderte da hun var bare 14-15 år. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|