|
Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#121 |
En Som Trener
|
![]() Sv: Bytting av julegaverI år byttet vi et brettspill vi hadde fra før, Skylandersfigurer som kun passer til Giants-spillet (han har bare det vanlige og vi ønsker ikke kjøpe et til), samt en Lego Ninjago. Den siste blir byttet med tyngre hjerte, men han leker kun med Lego City, så om det ikke ble byttet ville han ikke lekt med det allikevel. I tillegg fikk den ene jenta et Lego Friends-sett som hun hadde fra før, men det løste de enkelt ved at storesøsteren kjøpte det av henne for penger hun hadde fått i julegave. Og jeg kjøpte et Lego Hero Factory-sett av sønnen min (som fortsatt bare leker med Lego City), fordi jeg visste at det ville passe perfekt til en kommende bursdag i januar. Alle glade!
![]() |
#122 |
Erfaren
Medlem siden: Apr 2011
![]() ![]() |
![]() Sv: Bytting av julegaverJeg sitter med en kaffemaskin jeg ikke ønsket meg, fordi gavekjøperen ikke lyttet da jeg nevnte i en setning at jeg ønsket meg en type kaffemaskin. Men jeg har ikke hjerte til å bytte den, for jeg vil ikke såre henne. Byttet dog en tights jeg fikk av mannen, for jeg bruker jo ikke tights... Og en leke fra oldefar som det ville tatt minsten 5 år før han kunne brukt. Men det vil jo aldri oldefar oppdage tenker jeg.... Handler kanskje litt om at jeg ikke vil at kjøperne skal føle at de har mislyktes? |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|