Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Bytting av julegaver

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-12-12, 19:55   #121
Mirasol
En Som Trener

Mirasol sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bytting av julegaver

I år byttet vi et brettspill vi hadde fra før, Skylandersfigurer som kun passer til Giants-spillet (han har bare det vanlige og vi ønsker ikke kjøpe et til), samt en Lego Ninjago. Den siste blir byttet med tyngre hjerte, men han leker kun med Lego City, så om det ikke ble byttet ville han ikke lekt med det allikevel. I tillegg fikk den ene jenta et Lego Friends-sett som hun hadde fra før, men det løste de enkelt ved at storesøsteren kjøpte det av henne for penger hun hadde fått i julegave. Og jeg kjøpte et Lego Hero Factory-sett av sønnen min (som fortsatt bare leker med Lego City), fordi jeg visste at det ville passe perfekt til en kommende bursdag i januar. Alle glade!

Gammel 09-01-13, 11:08   #122
Stjerneskuddet
Erfaren

Stjerneskuddet sin avatar

Medlem siden: Apr 2011
Stjerneskuddet er litt kulStjerneskuddet er litt kul
Standard

Sv: Bytting av julegaver

Jeg sitter med en kaffemaskin jeg ikke ønsket meg, fordi gavekjøperen ikke lyttet da jeg nevnte i en setning at jeg ønsket meg en type kaffemaskin. Men jeg har ikke hjerte til å bytte den, for jeg vil ikke såre henne. Byttet dog en tights jeg fikk av mannen, for jeg bruker jo ikke tights... Og en leke fra oldefar som det ville tatt minsten 5 år før han kunne brukt. Men det vil jo aldri oldefar oppdage tenker jeg.... Handler kanskje litt om at jeg ikke vil at kjøperne skal føle at de har mislyktes?

Stjerneskuddet er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:17.