|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
| Se resultatene: Sender man barna i toget uansett? | |||
| Ja, det er en plikt å gå i toget. Ingen unnskyldning. |
|
18 | 15,52% |
| Man bør gå om man ikke har veldig gode grunner til å la være (som jeg vil utdype i tråden) |
|
46 | 39,66% |
| Nei, selvfølgelig er det lov å droppe toget, det er et fritt land |
|
52 | 44,83% |
| Couldn't care less. |
|
0 | 0% |
| Deltakere: 116. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Glamorøs
|
Sv: 17. mai - sender man unger i tog selv om de ikke vil?Jeg så også overskriften i Aftenposten før 17. mai om lav deltakelse i Oslotoget og tenkte for meg selv at det er da ikke noe problem. Vi var midt i toget og sto i iskø da himmelens sluser åpnet seg og fikk klemt oss sammen under et lite telt. Ingen hadde jo regntøy eller paraply på grunn av den flotte værmeldingen og jeg syns virkelig synd på de som var stuck i toget da regnskyllet kom.
|
|
|
#2 |
|
kamerat
|
Sv: 17. mai - sender man unger i tog selv om de ikke vil?Det var ingen mangel på folk i Oslo-toget.
|
|
|
#3 |
|
Peppy!
|
Sv: 17. mai - sender man unger i tog selv om de ikke vil?
Nei, virkelig ikke. Vi kom da skole nr 16 gikk, og så over 20 skoler før vår kom. Vi stod sikkert i en time. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: 17. mai - sender man unger i tog selv om de ikke vil?Det er ikke noe sted man kan se hele barnetoget på TV? NRK har vært så frekk å vise resten av landet akkurat da MIN pode gikk.
|
|
|
#5 |
|
Tittel og tittel....
|
Sv: 17. mai - sender man unger i tog selv om de ikke vil?
HAr ikke nrk2 pleid å sende hele Oslotoget?
|
|
![]() |
|
|