Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Broen II

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-11-13, 02:21   #121
Hot Lips
kissable

Hot Lips sin avatar

Medlem siden: Feb 2010
Hot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt likt
Standard

Sv: Broen II

Opprinnelig lagt inn av mkj, her.

Jeg synes det er alt for mange tråder og alt for lenge mellom hver episode. Vurderer å hoppe av nå og se det hele i et jafs etterpå.

Det skal vi og. Rødvin og tre episoder på rappen. Det blir bra.

Hot Lips er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-13, 12:43   #122
Zulu
Make it count!

Zulu sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Zulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt av
Standard

Jah, hvem er den medskyldige, da?

Gammel 19-11-13, 12:49   #123
maggypop
nye muligheter

maggypop sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
maggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt likt
Standard

Caroline

Det må jo være noen som er introdusert tidligere - de kan ikke komme trekkende med noen helt ukjente nå, eller?

Gammel 19-11-13, 12:53   #124
Zulu
Make it count!

Zulu sin avatar

Zulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt av
Standard

Ja, noe rundt Caroline har jeg trua på også. Både mannen og sekretæren hennes er også aktuelle kandidater. Men hva er motivet?

Gammel 19-11-13, 13:00   #125
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Jeg burde jo ikke være her inne og snoke for jeg har akkurat begynt å se Sesong 1. Har blitt helt påvirket av de på jobben som snakker om denne rare damen som er med i serien. Har sett 6 episoder.

Gammel 20-11-13, 09:39   #126
isola
Kakemonster

isola sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Viken
Blogginnlegg: 6
isola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt likt
Standard

Vi lurer også på Caroline, evt han mannen hennes.. Og Bodil, hva var greia der? Hvordan kjente hun gjerningsmannen? Ellers syns jeg ikke kona hans reagerte nevneverdig på tilståelsen... Bah, så mange muligheter..

Gammel 20-11-13, 11:22   #127
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvem er Caroline igjen? Jeg husker altså ingen navn.

Gammel 20-11-13, 11:27   #128
Zulu
Make it count!

Zulu sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Hvem er Caroline igjen? Jeg husker altså ingen navn.

Hun som arrangerer EU-toppmøtet, som ble bedratt av mannen.

Jeg grubler litt på han faren til Laura også, jeg. Han er litt fishy. Han var jo også med helt i starten av serien da de var ute med småbåten sin rett ved der det store skipet krasjet inn i broen.

Gammel 20-11-13, 11:34   #129
Lisa
anglofil

Lisa sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg lurer også på faren til Laura og hva det er med han? Han har jo motarbeidet politiet hele veien, også i forhold til gjerningsmannen til datteren ....

Gammel 20-11-13, 11:38   #130
Zulu
Make it count!

Zulu sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Lisa, her.

Jeg lurer også på faren til Laura og hva det er med han? Han har jo motarbeidet politiet hele veien, også i forhold til gjerningsmannen til datteren ....

Mhm.

Men hva slags motiv skulle han ha?

Gammel 20-11-13, 13:10   #131
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg holder en knapp på han svenske politimannen jeg, han som tabber seg ut hele tiden, Laura sin far som nr. 2, og med Bodil som nr 3.

Gammel 20-11-13, 21:00   #132
Nelly Nickers
Slow reader

Nelly Nickers sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Nelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt likt
Standard

Digger å lese teoriene deres.
Selv har jeg ingen mistanke, alle virker i grunnen mistenkelige. Ikke Rasmus, da. Håper han ikke har noe med det å gjøre.

Nelly Nickers er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-13, 21:40   #133
Zulu
Make it count!

Zulu sin avatar

Standard

Mannen har vært skeptisk til Rasmus hele tida. Jeg har ikke like mye magefølelse på ham, egentlig.

Gammel 20-11-13, 21:58   #134
Meiose
Aktiv

Meiose sin avatar

Medlem siden: Feb 2011
Meiose er litt kulMeiose er litt kul
Standard

Enn hun der danske politidama? Pernille? Jeg stoler fremdeles ikke på Bodil heller, hun kjente jo Oliver fra før..

Meiose er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-13, 23:06   #135
skyfri
.

skyfri sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
skyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt likt
Standard

Jeg tror Rasmus bare er klumsete og uklok, og bare hadde så fryktelig lyst å bevise at han kunne håndtere et oppdrag utenfor kontoret. Så gikk det galt, og så prøvde han å dekke over det. Jeg tror ikke han er involvert i noe fishy.
Faren til Laura er jeg usikker på, han er det ett eller annet med siden han motarbeider politiet. Men jeg sliter med å se motivet hans. Var det forresten han som skaffet Laura den ekstrajobben ved det IT firmaet? I så fall kjente han sikkert lederen der og kan være involvert.

skyfri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-13, 23:07   #136
skyfri
.

skyfri sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
skyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Meiose, her.

Enn hun der danske politidama? Pernille? Jeg stoler fremdeles ikke på Bodil heller, hun kjente jo Oliver fra før..

Kjente hun Oliver fra før? Det har jeg ikke fått med meg.

skyfri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-13, 23:30   #137
allium
Bare sær

allium sin avatar

allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Og hvorfor ble Laura kidnappet akkurat da hun husket og skulle snakke med politiet? Det kan virke som det er en lekkasje der.

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-13, 08:26   #138
iben
oppbevares tørt

iben sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
iben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Rasmus er bare dum! Jeg har en mistanke til Viktoria. Sykdommen er sikkert bare oppspinn!

iben er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-13, 08:31   #139
isola
Kakemonster

isola sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Viken
Blogginnlegg: 6
isola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt likt
Standard

Jeg tror ikke sykdommen er oppspinn, men hun har vel ikke så mye å tape heller. Litt sånn Breaking Bad. Allium har et interessant poeng da!

Gammel 21-11-13, 09:24   #140
Pasta
En skrue løs

Pasta sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av allium, her.

Og hvorfor ble Laura kidnappet akkurat da hun husket og skulle snakke med politiet? Det kan virke som det er en lekkasje der.

Det er derfor jeg ble skeptisk til faren. Han fikk en veldig rar reaksjon.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:17.