|
|||||||
| Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet. |
| Se resultatene: Har du hørt at det er en forholdsdödare å strikke genser til kjæresten sin? | |||
| Ja! Hørt det mange ganger før, sett at det skjer, og opplevd det selv. |
|
18 | 11,11% |
| Tja, det høres litt kjent ut. Joda. |
|
58 | 35,80% |
| Næh, aldri hørt om før. |
|
67 | 41,36% |
| Huh? Brokkoli! |
|
19 | 11,73% |
| Deltakere: 162. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Tatt på
|
Sv: Har du hørt om at det er en relationship killer å strikke genser til kjæresten siSjura til brura va trang, trang trang
|
|
|
#2 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Har du hørt om at det er en relationship killer å strikke genser til kjæresten siDet må da ha fantes (funnes?) sånne på østkanten i Oslo også, tror dere ikke?
|
|
|
#4 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Har du hørt om at det er en relationship killer å strikke genser til kjæresten si
Psjt, historieløse, det er det dere er.
|
|
|
#6 |
|
kamerat
|
Sv: Har du hørt om at det er en relationship killer å strikke genser til kjæresten siOslolosen comes to mind.
|
|
|
#8 |
|
Borte
|
Sv: Har du hørt om at det er en relationship killer å strikke genser til kjæresten siOslo øst har vel en litt mer utvannet muntlig tradisjonsarv enn Hardanger skulle jeg tro.
|
|
|
#10 |
|
Glamorøs
|
Sv: Har du hørt om at det er en relationship killer å strikke genser til kjæresten si
Nei, det er lenge siden jeg har vært der. Fra mine dager husker jeg kun den påstanden om at noens tiss luktet honnikorn.
|
|
|
#11 |
|
Borte
|
Sv: Har du hørt om at det er en relationship killer å strikke genser til kjæresten siHar dere ikke lest oppvekstromanene til Odd Børretzen der han beskriver dovers fra Østbanen?
|
|
|
#13 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Har du hørt om at det er en relationship killer å strikke genser til kjæresten siJa, det er jo nesten classy.
|
|
|
#14 |
|
heimføing
|
Og den første jeg tenkte på var han der sangeren med Piiip innimellom i tekstene sine. Arnie Skffle Joe, var det ikke? Var det han som ga ut kassetter på åttitallet? Og spredte bykulturen utover landet? |
|
|
|
|
|
#15 |
|
heimføing
|
Arnie, ja. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Har du hørt om at det er en relationship killer å strikke genser til kjæresten si-ea-, den finnes på bergensk også. "Står på torget og viser rompen for en krone", var det riktignok. Med andre vers:
|
|
|
#17 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Har du hørt om at det er en relationship killer å strikke genser til kjæresten siJeg har med meg strikketøy på hytta i helga.
|
|
|
#18 |
|
Engel med shit på vingene
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du hørt om at det er en relationship killer å strikke genser til kjæresten si:ler seg skakk:
|
|
|
#19 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du hørt om at det er en relationship killer å strikke genser til kjæresten siJeg har ikke hørt det før, men det holdt på å bli det. Jeg strukket genser til min kjære før vi flyttet sammen, og etter noen års samboerskap sto han med den i hånda og lurte på om han skulle kaste den; " men siden farmor har strikket den kan jeg ikke akkurat det..." Farmor? Farmor?? FARMOR!! |
|
|
|
|
|
#20 |
|
|
|
|
|
|
![]() |
|
|