|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#121 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva skal du ha til middag i dag? Ny trådI dag skal jeg lage blomkålsuppe |
![]() |
![]() |
#122 |
Permakulturell
|
![]() Sv: Hva skal du ha til middag i dag? Ny trådRester av denne rødbetesuppa.
#124 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva skal du ha til middag i dag? Ny trådFerdigkjøpte kjøttkaker med poteter og erter/gulrøtter.
#125 |
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
![]() Sv: Hva skal du ha til middag i dag? Ny trådSuppe med linser, kikerter og chili. Nystekt brytebrød til.
#126 |
|
![]() Sv: Hva skal du ha til middag i dag? Ny trådHjemmelagd "fiskefingre" av laks.
![]() |
#127 |
passe nerd
Medlem siden: Sep 2010
![]() Sv: Hva skal du ha til middag i dag? Ny trådIgår dikta jeg en slags saus/gryte inspirert av carbonara til fersk tagliatelle; stekte bacon og løk. Kokte opp fløte/matfløte(pluss væske fra utrista bokser) og hadde i krydder med hovedvekt på nykverna pepper. Tilsatte erter og det stekte. Tok av plata og rørte inn to eggeplommer og litt revet ost. Absolutt vellykka!
#128 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Hva skal du ha til middag i dag? Ny trådI dag hadde vi spaghetti carbonara. En god, gammel slager |
![]() |
![]() |
#129 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Hva skal du ha til middag i dag? Ny trådI dag lagde jeg en stor gryte, nok til i morgen også. Litt jobb i dag, lettvint i morgen. |
![]() |
![]() |
#130 |
Medlem siden: Oct 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva skal du ha til middag i dag? Ny trådI dag tror jeg det blir fiskekaker med grønnsaker og minsten får makaronistuing til |
![]() |
![]() |
#131 |
|
![]() Sv: Hva skal du ha til middag i dag? Ny trådI dag blir det karbonader, søtpotet "chips", stekt sopp og babygulrøtter. og toro spaghettisaus - alt for å prøve å få Storebror til å smake karbonadene.
![]() |
#132 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Hva skal du ha til middag i dag? Ny trådI går hadde vi deilig wok med strimlet svinekjøtt, eggnudler, sukkererter, paprika, purreløk og hvitløk surret i en blanding soy og hoisin-saus. Nam!
#133 |
En anelse distre
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva skal du ha til middag i dag? Ny trådI dag tar vi visst bare litt av det vi har.. Det blir kyllingfilet, salat, ris og gresk dressing. Enkelt og greit. |
![]() |
![]() |
#134 |
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva skal du ha til middag i dag? Ny trådI går hadde vi kylling i "retrokarrisaus" med eple og løk, ris til. (Lagde en stor porsjon på søndag for å ha til flere middager.
#135 |
Elsker gamlis- godis
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hva skal du ha til middag i dag? Ny trådPitabrød med kylling, salat og dressing/ rømme. De neste dagene er det FN- dag og internasjonal kveld på skole/ bhg, så da blir det pølser og burgere.
#136 |
stoffavhengig
Medlem siden: Mar 2009
![]() Sv: Hva skal du ha til middag i dag? Ny trådFiskeboller i hvitsaus, med bacon og revne gulrøtter. Og potet.
#137 |
passe nerd
Medlem siden: Sep 2010
![]() Sv: Hva skal du ha til middag i dag? Ny trådFull restemiddag idag. Klumpen meldte seg til to pizzastykker som var igjen, mannen og min mamma delte resten av pastaen med "carbonaragryta", min pappa, Snuppa og jeg delte resten av den panerte fisken ispedd noen fiskekaker - stekte poteter, lølk og grønnsaker på panna. Deilig å få brukt restene!
#138 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Hva skal du ha til middag i dag? Ny trådI dag ble det fiskepinner og hjemmelaget potetmos. Kjapt og godt.
#139 |
Kald på føttene
|
![]() Sv: Hva skal du ha til middag i dag? Ny trådFiskegrateng (à la Findus) og fiskekaker (fordi jeg synes fiskegrateng à la Findus lukter klor og smaker høgg). Og potet, gulrot, flatbrød, rømme.
|
|