|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Rockesøster
|
![]() Sv: Spinoff: Hvilke Toro-retter spiser du i dag?
Jeg lurer på om jeg skal gi den et forsøk, jeg er også glad i skikkelig syrlig bearnaise.
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Vestfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinoff: Hvilke Toro-retter spiser du i dag?Henger meg på listen til Tussa, men boller, pizzadeig og vafler bruker jeg ikke i posevariantene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinoff: Hvilke Toro-retter spiser du i dag?Som jeg skrev i den andre tråden: |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Mother of Dragons
|
![]() Sv: Spinoff: Hvilke Toro-retter spiser du i dag?Jeg bruker buljongterningene, ellers ertestuing kanskje en gang i året eller så.
![]() |
#6 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Spinoff: Hvilke Toro-retter spiser du i dag?Ja, jeg lager aldri pasta eller fiskekaker, og oftest ikke kjøttboller heller. Fiskegrateng er også oftest Findus.
![]() |
#7 |
anglofil
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Spinoff: Hvilke Toro-retter spiser du i dag?Kanskje buljongterninger hvis det er Toro (men tror det er Knorr). Min datter trodde faktisk tomatsuppe het "Toro" opp til 2. klasse siden de fikk Toro tomatsuppe på AKS.
![]() |
#8 |
Be happy!
Medlem siden: Jan 2009
![]() Sv: Spinoff: Hvilke Toro-retter spiser du i dag?Toro sin lasagne har jeg smakt en gang og den var skrekkelig. Litt morsomt at det er en av Toro-favorittene. Jeg kan godt spise mexicansk-gryte og synes det er snadder, spesielt med litt ost på toppen.
![]() |
#9 |
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
Dette er noe jeg har oppdaget helt nylig, og det er jo veldig enkelt og nokså godt! Jeg kjevler den oftest litt tynnere for å få litt tynnere/sprøere bunn, gjerne med en rillete kjevle, men ellers fungerer det utmerket når man vil ha ferdig "hjemmelaget" pizza på et kvarter. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Medlem siden: Oct 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinoff: Hvilke Toro-retter spiser du i dag?Kan ikke komme på noen Toro produkter jeg bruker... |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
![]() Sv: Spinoff: Hvilke Toro-retter spiser du i dag?Rett i koppen kakao, den er den beste instant-greia. Barna liker tomatsuppen. Jeg kan ikke forstå hvorfor... Den er jo grusom |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
One of These Days
|
![]() Sv: Spinoff: Hvilke Toro-retter spiser du i dag?Vi bruker tomatsuppe uten makaroni, tilsetter vermicelli selv. Ellers bruker vi en og annen gang meksikansk gryte og kylling bretagne-sausen. Alle tre tingene er når ungene er her og det er de som vil ha det. Ungene liker ikke min hjemmelagde tomatsuppe. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
One of These Days
|
Tja, ungene bor ikke hjemme lengre og husker ikke sist vi hadde kylling bretagne. Bruker bearnaise-sausen inni mellom. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinoff: Hvilke Toro-retter spiser du i dag?Syvåringen elsker pakkene med Tikka Masala fra Toro, og det er vel det eneste vi bruker fra Toro. Og ertesuppe, men er usikker på om det er Toro. Utenom det, lages all mat fra bunnen hos oss. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Medlem siden: Nov 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinoff: Hvilke Toro-retter spiser du i dag?Buljongterninger, et par-tre typer gryterett, og langpanne sjokoladekake. Og ja, glemte nesten spagettisausen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Spinoff: Hvilke Toro-retter spiser du i dag?Jeg glemte å nevne at vi rett som det er bruker blomkål- og brokkolisuppen til Toro. Men tilsetter mer grønt etc. selv.
![]() |
#18 |
|
![]() Sv: Spinoff: Hvilke Toro-retter spiser du i dag?Bruker ikke noe fra Toro tror jeg. Jeg hamstrer økobuljong (Kung Markatta) i alle typer i Sverige. Utrolig irriterende at disse ikke er å få kjøpt hjemme. Toro rett i koppen på tur og av og til som barnebursdagskake bruker jeg forresten. Men Tori blir ikke rik på meg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Pauset
|
![]() Sv: Spinoff: Hvilke Toro-retter spiser du i dag?Jeg bruker kun en suppepose nå og da. Faktisk. Bruker stortsett flytende fond i stedet for buljongterninger. Det hender jeg bruker tacokrydder fra pose da, men thats it tror jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|