|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
| Se resultatene: Er du misfornøyd med sommerværet? | |||
| Ja! |
|
111 | 53,62% |
| Nei! |
|
77 | 37,20% |
| Har ikke vært i Norge |
|
13 | 6,28% |
| Solkrem |
|
6 | 2,90% |
| Deltakere: 207. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Kald på føttene
|
Sv: Er du misfornøyd med sommeren i Norge 2015?
Ja, det er kanskje der det ligger. Etter tilstrekkelig mange dager med ti grader og regn blir man jo lykkelig av femten grader og lettskya.
|
|
|
#2 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er du misfornøyd med sommeren i Norge 2015?Jeg er ikke så opptatt av vær, og tilpasser meg det været som er. :enkel: Jeg har selvsagt lagt merke til at denne sommeren har vært dårligere enn den i fjor, men det plager meg ikke nevneverdig. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Er du misfornøyd med sommeren i Norge 2015?Norge har ikke bydd på den helt store sommeren her i sør i alle fall, kaldeste juli på mange år. Men jeg har hatt det fint, vi har hatt det fint. Eneste jeg savner er det å kunne sitte ute på kvelden uten lagvis med ull og pledd++ Og vi har tross alt hatt pangsommer med tre uker på farten rundt Middelhavet i stort sett 30 grader. Kun én sky har vi sett på den turen, så vi kan da virkelig ikke klage.
|
|
|
#5 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Er du misfornøyd med sommeren i Norge 2015?Egentlig ikke. Jeg registerer selvsagt at det knapt har vært over 15 grader i Treøndelag i sommer, og vi hadde ikke bedre da vi var i Bergen i 1,5 uke. I Danmark kom det opp i 18-19 grader og det var helt topp Legolandvær. Men jeg blir dårlig av varmen så nei, jeg klager ikke. Ikke nå som jeg er syk. Det er deilig å sove om nettene.
|
|
|
#6 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er du misfornøyd med sommeren i Norge 2015?Vi har hatt noen uker med varme i Danmark, så det er ikke det at jeg ikke har fått sommer, men mini begynte i barnehagen igjen i dag, og da jeg hentet henne hadde hun sovet i dunposen sin og hadde ulltrøye på. Hun hadde tynn lue i ull på ute, og i det hele tatt. Det er litt kjipt. Mellom spurte her om dagen "er det sommer nå, mamma?".
|
|
|
#7 |
|
Hvor i all verden bor dere når de trenger dunpose og ull nå? Her i sør har vi hatt minst 20 grader og sol i dag. Mange sommerkledde mennesker å se i Dyreparken.
|
|
|
#8 |
|
|
Minst 20 hørtes mye ut. Kanskje i formiddag om man fant en lun krok. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Det var lunt i Dyreparken. Mange i shorts og t-skjorte. Vi gikk for varmt kledd. Og - jeg glemte solkrem og ble litt brent faktisk.
|
|
|
#10 |
|
|
Ja dyreparken ligger jo litt lunt til. Solbrent kunne jeg også blitt om jeg hadde funnet en lun krok, men det var virkelig sur og kald vind i ettermiddag ved sjøen. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Sv: Er du misfornøyd med sommeren i Norge 2015?Hah, jeg visste det: Ingen unormalt kald sommer noe sted i Norge |
|
|
|
|
|
#12 |
|
|
Tja jeg synes den bekreftet det veldig mange i tråden her har sagt. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Søt og rar
|
Her i Bergen var det litt kaldere i 1998, og selv om jeg husker fjorårets sommer godt, så har jo da 18 år av livet mitt (halvparten av det) forløpt med varmere somre enn denne. Når Bergen i tillegg har hatt det våteste jan-juni på hundre år, kan jeg jo forstå at folk blir litt triste. Uten at været bryr meg personlig, som sagt.
2012, 2007 og 2004 Sist redigert av Appelsin : 04-08-15 kl 09:57. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
By the Sea
|
Folk bor andre steder enn i sør.
|
|
|
#15 |
|
By the Sea
|
Sv: Er du misfornøyd med sommeren i Norge 2015?Jeg har brukt ullsokker nesten hver dag i juli.
|
|
|
#16 |
|
Mens jeg hadde på meg ulltrøye en kveld under Tall Ship's da jeg var ombord på en av skutene på jobbarrangement. Ull i juli liksom.
|
|
|
#17 |
|
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er du misfornøyd med sommeren i Norge 2015?Det er deilig å sove om nettene, ja! :gravid:
|
|
|
#19 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Er du misfornøyd med sommeren i Norge 2015?Ett til?
Vi gjør alle så godt vi kan Og vi gjør alt feil. - No. 4 - Sist redigert av Candy Darling : 03-08-15 kl 23:18. |
|
|
|
![]() |
|
|