Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva er du takknemlig for i dag?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-02-16, 13:05   #1
Addison
Champagne til alt

Addison sin avatar

Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
Addison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva er du takknemlig for i dag?

Det er snart en måned siden storebror ble utskrevet fra sykehuset etter to uker med mye vondt, to operasjoner, smerter og usikkerhet. Jeg er veldig takknemlig for helsevesenet vi har og alle de flotte menneskene som møter oss der. Jeg er også uendelig takknemlig for at min fine attenåring nå er nesten tilbake i vanlig form, uten større mén enn et heftig arr under navlen.

Gammel 03-03-16, 21:37   #2
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv

Gerbera sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Gerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de fleste
Standard

En fantastisk fin konsert med Bjørn Eidsvåg, og selskap av ei god venninne, full score på gladskalaen i kveld!

At jeg kanskje, muligens, antakelig pådro meg en fartsbot på vei hjem klarer ikke å dra ned denne kvelden.

Gammel 20-02-16, 13:13   #3
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 38
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Jeg er takknemlig for at de største problemene i livet akkurat nå er forbigående sjukdom hos ungene (med tilhørende lite søvn på meg) og en bil som ikke virker. Det siste er egentlig rein hygienefaktor - vi får det jo til med én bil og. Vi har alt vi trenger; vi slipper å gå sultne, fryse, være redd for framtida til ungene. Vi er heldige.

Gammel 20-02-16, 13:48   #4
Serafin

Serafin sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 219
Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

At ungene er til xen, og de har ikke ringt meg enda.

Koslig kveld med nabo i går kveld.
At jeg skal til venninne en eller annen gang i dag, når jeg bare kommer meg gjennom dusjen og i gang med dagen. Men så langt strikker jeg, drikker kaffe, ser serier, sitter på nett og kjenner at skuldrene faktisk begynner å nærme seg normal høyde.

Og i morgen kveld kommer ungene hjem, og da er det vinterferie, og jeg skal bruke uka på å bare fylle de opp med kjærlighet og omsorg.

Lillesøster 09
Serafin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-16, 12:29   #5
My
Semiaktiv

My sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

I dag er jeg takknemlig for institusjonen Folkebiblioteket. Egentlig hver dag, hele livet, men ekstra mye i dag, siden de lager morsomme, kreative aktiviteter for ungene, helt gratis, slik at ungene mine kan gå dit og kose seg og ha det gøy i vinterferien, i stedet for å kjede seg hjemme, når jeg og mannen må jobbe.

I tillegg til de tusenvis av andre gode grunnene til å være takknemlig for at vi har denne fabelaktige institusjonen.

Gammel 24-02-16, 15:00   #6
frukt
finner ut av mye

frukt sin avatar

Medlem siden: Mar 2013
Blogginnlegg: 267
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Jeg er veldig takknemlig for terapauten min, Siân. Hun har hjulpet meg masse det siste året. Jeg er også takknemlig for en mor som spanderer sommerferie på meg og jentene.

frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-16, 15:17   #7
Michelle
X First Lady

Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

I dag er jeg svært takknemlig for at jeg klarer å gå og bevege meg uten store smerter. Har de siste par ukene hatt kjempelåsninger i bekkenet på begge sider og smertene har vært store. Bare det å snu seg i senga har vært ille.
Man kan si hva man vil om kiropraktorer, men jeg hadde ikke klart meg uten min når det blir for ille. Og ikke minst min fysioterapeut som setter nåler på meg. To fantastiske personer

Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-16, 22:09   #8
frukt
finner ut av mye

frukt sin avatar

frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Fp som gir meg et spark bak når jeg trenger det som mest.

Gammel 26-02-16, 22:19   #9
Frøy
I endring

Frøy sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

At jeg rullet ned vinduet og kjøpte gatemagsinet Asfalt i dag, og fikk endelig pratet med selgeren som har svirret i hodet mitt i lengre tider nå. Vist at jeg bryr meg og at han er i tankene mine.

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-16, 22:23   #10
millact

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

I dag er jeg glad for at det er fredag og helg og kunne sove lenge i morgen.

Gammel 27-02-16, 13:08   #11
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Lørdag & helg. Har tatt en lett helgerydding, skal lese ei god bok og slappe av. Og så får jeg ei god venninne på besøk ikveld, vi skal spise sushi og se film

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-16, 14:02   #12
frukt
finner ut av mye

frukt sin avatar

Standard

Svigers kommer på besøk og tar med kfc til lunch. Ikke min favorittmat, men ungene liker det, og deilig å slippe å finne på noe selv.
Gode venner på Facebook.

Gammel 28-02-16, 20:10   #13
Cumulus

Cumulus sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Cumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smart
Standard

At kinken jeg fikk på fjellet gikk bort etter 1 behandling hos manuell terapeut. Som regel har jeg blitt satt ut mye lenger av kink.

Cumulus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-16, 21:31   #14
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær

Medlem siden: Jan 2007
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Takknemlighet for å ha en god svigerinne i gangavstand som jeg kan prate med om alt, og som drar meg med på trening.

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-16, 22:47   #15
IOA
WF: BNBE

IOA sin avatar

IOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg er takknemlig både for snille foreldre og søsken som tar med barna mine på vinterferie, og for at barna nå er tilbake i hus. "Vi har ikke savna deg mamma, men vi elsker deg likevel".

Gammel 28-02-16, 23:08   #16
frukt
finner ut av mye

frukt sin avatar

Standard

Kredittkort.

Gammel 29-02-16, 14:37   #17
ingling

ingling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Fleksitid.

Gammel 29-02-16, 21:08   #18
Cumulus

Cumulus sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Cumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smart
Standard

At jeg ikke skal på jobb før torsdag. Jeg har blitt revma- syk igjen og hater å måtte avlyse jobb pga den hersens sykdommen... Håper inderlig jeg er frisk til torsdag.

Cumulus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-02-16, 22:22   #19
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

At barna kom idag. Samboer er borte ei uke, og når jeg sliter som nå, på denne årstiden, er det lett å bli litt deppa.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-02-16, 23:09   #20
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

At kjærleikslivet er supert om dagen.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:56.