|
|||||||
| HPs vevstove Forum for datasnakk. |
| Se resultatene: Har du lastet ned Pokemon Go? | |||
| Ja |
|
82 | 56,16% |
| Nei, ikke ennå |
|
22 | 15,07% |
| Kommer aldri til å gjøre det |
|
37 | 25,34% |
| Brokkoli |
|
5 | 3,42% |
| Deltakere: 146. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#121 |
|
One of These Days
|
Sv: Har du lastet ned Pokemon Go?Om du overtar en gym, så vinner du medalje og poeng, om jeg ikke husker feil. Du tjener i alle fall på det. Tror poden vant en gym i Sitges, selv om han ble beseiret rett etterpå av mannen på nabobordet. (Han snudde seg og lurte på om det var oss han beseiret og unnskyldte seg.) |
|
|
|
|
|
#122 |
|
Klar
|
Sv: Har du lastet ned Pokemon Go?
Jeg har så vidt klart å knocke noen ut, men blitt knocket ut igjen selv etter kort tid. Det har IKKE gitt meg mye poeng, ihvertfall. 200 xp,eller noe sånt. |
|
|
|
|
|
#123 |
|
bits and pieces
|
Sv: Har du lastet ned Pokemon Go?Hva må gjøres for at km skal telles på eggene?
|
|
|
|
#124 |
|
Klar
|
Sv: Har du lastet ned Pokemon Go?Æsj, så irriterende. Du har puttet eggene i inkubatorer? Og er du sikker på at appen funket og hadde nett hele veien? Jeg må holde telefonen oppreist i hånda for å telle kilometer. Har jeg den hengende ned, så går skjermen i svart, og da virker det som appene stanser også |
|
|
|
|
|
#125 |
|
lider av tastleksi
|
Sv: Har du lastet ned Pokemon Go?Ah, litt klokere ang gymgreia. Vi bor litt i gokk, så det er ingen gym i gåavstand fra oss, så like greit at det ikke er livsviktige greier.
|
|
|
#126 |
|
WF: Isbjorn
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Da snur du telefonen opp ned før du lar den henge ned
|
|
|
#127 |
|
bits and pieces
|
Jepp, i inkubator. Nettet rundt her er litt usikkert så har nok ramlet ut et par ganger. Men den bør jo likevel vite at jeg har flyttet på meg når nettet er tilbaken? Figuren flytter jo på seg.
|
|
|
|
#128 |
|
Klar
|
Sv: Har du lastet ned Pokemon Go?Jo, men de har lagt inn antijukssjekker i spillet, for å sikre at folk faktisk går og ikke kjører bil eller prøver å lure til seg kilometer på annet vis. Så hvis figuren plutselig har hoppet fra et sted til et annet pga dårlig dekning, er antagelig gjennomsnittshastigheten for høy til at du får avstanden regnet med. Kanskje.. |
|
|
|
|
|
#129 |
|
One of These Days
|
Du får 100 XP, men du får Pokecoins også visstnok. I hvertfall om du klarer å forsvare gymmen. |
|
|
|
|
|
#130 |
|
:)
Medlem siden: Jan 2007
Lastet ned ingress nå bare for å kikke. Men har inntrykk at om man er mer en samler og ikke er kriger så går man for pokemon. Ingress er kun bundet opp mot portalene? Pokemon har jo overaskelseaspektet ved Pokemons. Men når det er sagt vet ikke mye om Ingress. Likte bedre grensesnittet til Pokemon også.
|
|
|
#131 |
|
Klar
|
Jeg er enig. Dog basert på min intense 2-dagers innsats med ingress som jeg bare måtte kjøre cold turkey på, for jeg hadde ikke tid til å bli så hekta. Der måtte man oppsøke alle de ulike portalene for at noe skal skje. Jeg liker blandingen av å ha et mål (portaler), overraskelses- og jegerelementet ved at det dukker opp pokemons overalt, og muligheten for å bli premiert for lange gåturer som jeg uansett prøver å få tatt (klekkede egg). |
|
|
|
|
|
#132 |
|
Sv: Har du lastet ned Pokemon Go?Lærte nettopp at det heter Pokemon selv om det er flertall. Flere Pokemon, alle Pokemon.
|
|
|
#135 |
|
på slep
Medlem siden: Aug 2009
En pokemon flere pokemenner sier vi. Det er gøyere.
|
|
|
#136 |
|
En, av to-tre
Medlem siden: Apr 2011
Språkrådet seier vanleg regelrett bøying: pokemon-pokemonen-pokemonar-pokemonane. |
|
|
|
|
|
#137 |
|
Vet ikke hvor jeg fant det med bøying. Mulig det har snakk om hvordan det var tenkt da Pokemon startet for mange år siden?
|
|
|
#138 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Fikk til og med med meg nesten-åtteåringen på en times trilletur i dag! Klekke egg og fange pokemon. Han elsket det. Jeg har nok fast følge på trilletur til han skal på SFO igjen neste uke...
|
|
|
#139 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Har du lastet ned Pokemon Go?Jeg spiller, men for det meste sammen med eldstemann. Vi har hatt det ganske gøy med å samle Pokemon på ferie. Han mener forresten jeg burde fortelle på Facebook at jeg har en Pikachu. Jeg er mer i tvil selv.
|
|
|
|
#140 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
Sv: Har du lastet ned Pokemon Go?Jeg spiller litt nå og da. Er utenfor Europa med tidenes dyreste datatrafikk (kan ikke kjøpe pakke, har teit jobb-abonnement). Så jeg spiller bare når det er wifi, men det er jo ganske gøy. |
|
|
|
![]() |
|
|