|
|
#121 |
|
intro
|
Sv: Pokémon Go i Oslo
Takk! Jeg spiller og fanger mens jeg sykler, og fra i går også mens jeg jogger.
|
|
|
|
#122 |
|
Superaktiv
Medlem siden: May 2008
![]() ![]() ![]() |
Sv: Pokémon Go i OsloPicachu er vel i nærheten av Vulkan nå, ikke Tøyenparken. |
|
|
|
|
|
#126 |
|
lider av tastleksi
|
Sv: Pokémon Go i OsloPikachu dukker opp på Sannerbrua, og den broen nedenfor, den fine hvite.. Hm. Ja, husker ikke hva den heter, men der har jeg tatt 6-7 stk siste par ukene.
|
|
|
#128 |
|
Glamorøs
|
Aamodt bru. Når på dagen har du tatt dem?
|
|
|
#129 |
|
Lysende norsk flaskekoker
|
Sv: Pokémon Go i OsloPrøvde ut både OSL og ARL i går, men det var stusselige greier til tross for uendelig mange Pokestops. Så "skyggene" av en del spennende Pokies på veiene rundt Stockholm, men det kom ingen inn i taxien, og når jeg ikke satt i taxi var det jobb, så fangsten var utrolig dårlig. |
|
|
|
|
|
#130 |
|
lider av tastleksi
|
Sv: Pokémon Go i OsloVi har passert brua alt fra 11-23 og jeg mener vi har fått både sent og tidlig.
|
|
|
#131 |
|
Travelt opptatt
|
Sv: Pokémon Go i OsloOslo er bra for mengde, og dermed også for å utvikle en del sjeldne. Men de største raringene har jeg fått med incence på ferger og hurtigruta i området Tromsø-Svolvær-Bodø. Har en teori om at det er pga havet, for vi fikk bare zubats o.l. da vi var på land i samme område. Er det noen som har testet Nesoddbåten, danskebåten eller Moss-Horten?
|
|
|
#132 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Jeg fikk Pokemon Go i går og fanget Mr. Mime rett utenfor inngangsdøra mi da jeg kom hjem i dag.
|
|
|
#133 |
|
|
Jeg har bedt minstemann om å ta meg med på jakt på søndag.
|
|
|
#134 |
|
|
Sv: Pokémon Go i OsloVi er på en gård langt bort fra alt med kilometere til naboer. Hva kom plutselig hit? Jo en dragonite med ? ved XP hvilket betyr at det er høyt. Herremannen (og vi andre) rakk ikke å fange den, men den kom tilbake etter 5 min men da med lavere XP og Herremannen rakk å fange den, mens Pelenmannen og jeg løp rundt for å finne GPS-signal. Vi rakk ikke å fange den. Sist redigert av Pelen : 04-09-16 kl 12:42. |
|
|
|
|
|
#135 |
|
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Pokémon Go i OsloPikachu er visst på Hauketo nu for de som er i nærheten
|
|
|
|
#136 |
|
|
Sv: Pokémon Go i OsloJeg har lyst til å ta med barna på Sørenga i dag, men de vil jo bare til Frognerparken og Aker Brygge for å fange Pokemons. Noen som har vært på Sørenga og kan tipse om hva jeg kan selge inn til yngre generasjon av potensielt Pokemon jaktutbytte? |
|
|
|
|
|
#137 |
|
Klar
|
http://www.pokemonmap.no/#59.9017995...94999835314,15 |
|
|
|
|
|
#140 |
|
intro
|
Sv: Pokémon Go i OsloGrattis, Candy, og kult, Maverick!
|
|
![]() |
|
|