Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Pokémon Go i Oslo

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-08-16, 15:04   #121
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pokémon Go i Oslo

Opprinnelig lagt inn av Charlie, her.

For å fange dem, lønner det seg å ikke ha dem "i kameraet", men å ha dem på tegneseriebakgrunn. Da holder pokemonen seg på skjermen mens du skyter ballen (bruker du nærmiljøfunksjonen, må du også holde telefonen riktig når du kaster baller. Dvs mer å holde styr på, og mindre sjanse for treff).

Da kan du også snappe en pokemon du går forbi uten å stoppe - den holder seg på skjermen din en liten stund så du får mulighet til å ta den før den forsvinner. Genialt når man spiller mens man går. Har jeg hørt av en venn

Takk! Jeg spiller og fanger mens jeg sykler, og fra i går også mens jeg jogger.

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-16, 20:52   #122
Bonzai
Superaktiv

Bonzai sin avatar

Medlem siden: May 2008
Bonzai er litt kulBonzai er litt kulBonzai er litt kul
Standard

Picachu er vel i nærheten av Vulkan nå, ikke Tøyenparken.

Bonzai er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-16, 21:24   #123
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Hvordan er det med pokemons på Gardermoen?

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-16, 21:39   #124
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bonzai, her.

Picachu er vel i nærheten av Vulkan nå, ikke Tøyenparken.

Han er flere steder, tror jeg? Vi så ham i parken nedenfor Alexander Kiellandsplass, men satt på bussen og rakk ikke å fange ham.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-16, 22:04   #125
Luftslottet
geskjeftig

Luftslottet sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Blogginnlegg: 271
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mei, her.

Hvordan er det med pokemons på Gardermoen?

Ganske slapt, etter min erfaring.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-16, 00:57   #126
GydaG
lider av tastleksi

GydaG sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Pikachu dukker opp på Sannerbrua, og den broen nedenfor, den fine hvite.. Hm. Ja, husker ikke hva den heter, men der har jeg tatt 6-7 stk siste par ukene.
Men de er litt flyktige.

Vi skal definitivt til Frognerparken 10. September.

GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-16, 02:45   #127
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mye drowsees på OSL.

Jeg har fått enda flere rare, nye!

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-16, 08:06   #128
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av GydaG, her.

Pikachu dukker opp på Sannerbrua, og den broen nedenfor, den fine hvite.. Hm. Ja, husker ikke hva den heter, men der har jeg tatt 6-7 stk siste par ukene.
Men de er litt flyktige.

Vi skal definitivt til Frognerparken 10. September.

Aamodt bru. Når på dagen har du tatt dem?

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-16, 09:30   #129
Koma
Lysende norsk flaskekoker

Koma sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 66
Koma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Prøvde ut både OSL og ARL i går, men det var stusselige greier til tross for uendelig mange Pokestops. Så "skyggene" av en del spennende Pokies på veiene rundt Stockholm, men det kom ingen inn i taxien, og når jeg ikke satt i taxi var det jobb, så fangsten var utrolig dårlig.

Jeg prøver en annen nordisk hovedstad i morgen.

Koma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-16, 19:06   #130
GydaG
lider av tastleksi

GydaG sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Vi har passert brua alt fra 11-23 og jeg mener vi har fått både sent og tidlig.
Og så har vi gått langs elva både på dag og tidlig kveld, dvs før kl 19 og da har det vært ved Aamodt bro vi har funnet pikachu.

GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-16, 23:33   #131
gajamor
Travelt opptatt

gajamor sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Blogginnlegg: 3
gajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtid
Standard

Oslo er bra for mengde, og dermed også for å utvikle en del sjeldne. Men de største raringene har jeg fått med incence på ferger og hurtigruta i området Tromsø-Svolvær-Bodø. Har en teori om at det er pga havet, for vi fikk bare zubats o.l. da vi var på land i samme område. Er det noen som har testet Nesoddbåten, danskebåten eller Moss-Horten?

Gammel 30-08-16, 23:43   #132
Blånn
Bør lage seg en tittel selv

Blånn sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Gått i timesvis på Aker Brygge - og ikke sett en eneste Mr. Mime. Han dukket derimot opp under Sightings på Lillestrøm stasjon, men var ikke å se.

Herlig sengetøy!

Jeg fikk Pokemon Go i går og fanget Mr. Mime rett utenfor inngangsdøra mi da jeg kom hjem i dag.

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-
Blånn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-16, 23:49   #133
Blånn

Blånn sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Vi kom oss endelig ned på Aker brygge og Tjuvholmen i helgen. Det er tre-fire pokestops nedover havnepromenaden, og tre stykker på plenen foran Astrup Fearnley. Sitter du riktig kan du nå alle tre. Folk setter lures på alle hele tiden, så det krydde av Pokemon. Men det var de samme hele tiden da, så man går jo litt lei.

Masse magicarps, goldeen, tentacool, poliwags, og noen psyducks.

Sånn alt i alt syns jeg Frognerparken var bedre, både fordi det er mer behagelig å være der, det er så utrolig stappa på Aker brygge, og jeg syns det er greit å kunne gå over et litt større areal og fange litt ulikt. Om det var mer variasjon i pokemonene vet jeg ikke, vi var i Frognerparken ganske tidlig i spillet, så da syns vi alt var nytt og spennende.

Jeg har bedt minstemann om å ta meg med på jakt på søndag. Jeg er jo fullstendig amøbe!

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-
Blånn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-16, 16:48   #134
Pelen

Pelen sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi er på en gård langt bort fra alt med kilometere til naboer. Hva kom plutselig hit? Jo en dragonite med ? ved XP hvilket betyr at det er høyt. Herremannen (og vi andre) rakk ikke å fange den, men den kom tilbake etter 5 min men da med lavere XP og Herremannen rakk å fange den, mens Pelenmannen og jeg løp rundt for å finne GPS-signal. Vi rakk ikke å fange den.

Sist redigert av Pelen : 04-09-16 kl 12:42.
Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-16, 12:17   #135
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!

IzziCreo sin avatar

Medlem siden: Mar 2012
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Pikachu er visst på Hauketo nu for de som er i nærheten

Gammel 04-09-16, 12:32   #136
daffy

daffy sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har lyst til å ta med barna på Sørenga i dag, men de vil jo bare til Frognerparken og Aker Brygge for å fange Pokemons. Noen som har vært på Sørenga og kan tipse om hva jeg kan selge inn til yngre generasjon av potensielt Pokemon jaktutbytte?

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-16, 22:29   #137
Timar
Klar

Timar sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Blogginnlegg: 56
Timar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av daffy, her.

Jeg har lyst til å ta med barna på Sørenga i dag, men de vil jo bare til Frognerparken og Aker Brygge for å fange Pokemons. Noen som har vært på Sørenga og kan tipse om hva jeg kan selge inn til yngre generasjon av potensielt Pokemon jaktutbytte?

http://www.pokemonmap.no/#59.9017995...94999835314,15

Hvis de ikke er magicarp-frelsr, så vil jeg si at du kommer til å slite med innsalget .

Det er både burgerbar og isbar der da, kanskje lurere å lokke med det?

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-16, 11:13   #138
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nådde 300 magicarpcandy i dag!

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-16, 11:55   #139
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg fanger alt som er fortsatt, jeg. Moro!

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-16, 12:02   #140
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Grattis, Candy, og kult, Maverick!

Jeg har begynt å skimte enden på moroa nå - det var 6 grader i morges, og fingrene fryser til is. Må skaffe meg touch-vanter som faktisk funger.

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:10.