|
|||||||
| Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Off the map.
|
Sv: Storytel-trådenHar hørt alle Wallander-bøkene. Synes mange av de var bra. Så har jeg lest den siste boka om Sebastian Bergmann,liker de også, men det er 100 år mellom hver gamg det kommer en ny bok. Begynte på Doppler, mensynes den var litt rar.
|
|
|
#3 |
|
Librocubicularist
|
Sv: Storytel-tråden
Eg bytter fram og tilbake med jamne mellomrom.
|
|
|
|
#5 |
|
Slim på hovednerven
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Storytel-trådenJeg venter på del 2 i Byens Spor. Det kan nok ta tid. Ellers lytter jeg mest på svensk krim, men har omsider lest meg opp på Elizabeth George. Det tok flere år før jeg tilga at hun drepte Helen, og interessen for bøkene etter det ble ganske lunken. Har også fått med meg siste bok om Sebastian Bergman. Akkurat nå lytter jeg på Prästens Lilla Flicka av Susan Casserfelt. Grei svensk krim, verken mer eller mindre. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Librocubicularist
|
Sv: Storytel-trådenEg drar opp denne igjen! Er det nokon som har nokre nye boktips på Storytel?
|
|
|
|
#7 |
|
Off the map.
|
Sv: Storytel-trådenElse ligger på lyttelista mi. Planlegger pause fra Storytel nå for å spare litt penger, hører en del på podcaster, men skal få med meg Else før den stenges.
|
|
|
#8 |
|
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Sv: Storytel-trådenNoen som har hørt noe bra i det siste? Jeg finner bare tull for tiden, og trenger inspirasjon.
|
|
|
#9 |
|
Shake it out!
|
Sv: Storytel-trådenFabel: Jan Erik Fjell. Krim, Michael Hjort. Krim, Camilla Lackberg, Krim.
|
|
|
#10 |
|
i tåka
Medlem siden: Dec 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Storytel-trådenJeg har jo gått meg helt vill i Sagaen om Isfolket. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
snur
|
Den må jeg høre! Har lest den to ganger tidligere.
|
|
|
#12 |
|
Shake it out!
|
Sv: Storytel-trådenJeg har akkurat begynt å høre «Alt du elsker skal brenne». En dokumenter fra miljøer av hvite nasjonalister i USA. Gru-gleder meg til denne. Tror den kan være både vond, skremmende og interessant. Innblikk i noe som for meg er totalt uforståelig.
|
|
|
#13 |
|
can-jur
|
Min stopper automatisk etter en time. Bare å trykke play igjen. Regner med at jeg kan skru det av, men det plager ikke meg så jeg har ikke brutk tid på det.
|
|
|
|
#14 |
|
Librocubicularist
|
Ja, det har begynt å skje hos meg og i det siste.
|
|
|
|
#16 |
|
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Storytel-trådenKommet ny bok nå på Storytel. Ny serie sånn at neste bok kommer 24. juli. Første boka kom i går: Gruve 13 av Ørjan Nordhus Karlsson er første boka. Lastet den akkurat ned, men fått god kritikk og er krim, så jeg gleder meg til å høre den. |
|
|
|
![]() |
|
|