|
Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Fru Jacobsen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: OK, juleservise. Yay or nay?Åh det frokostserviset |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Fru Jacobsen
![]() Sv: OK, juleservise. Yay or nay?Takk- ja så det lå på ebay- men var redd for at det ikke ville komme uskadd frem. Da tror jeg jammen jeg må ta sjansen. Kommer sikkert ikke frem til jul, men det kommer jo flere år...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Glamorøs
|
![]() Sv: OK, juleservise. Yay or nay?
Det gikk helt fint for meg, i allefall. De ligger i en pappeske med bølgepapp i mellom, så de har ikke mye "slingringsmonn".
![]() |
#5 |
Fru Jacobsen
![]() Sv: OK, juleservise. Yay or nay?Hm kanskje det til og med går an å kjøpe rett fra den siden
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Glamorøs
|
![]() Sv: OK, juleservise. Yay or nay?Jeg har fremdeles lyst på juleservise. Men vet fremdeles ikke hva slags. I dag så jeg det nye Wiinbladserviset, og liker det faktisk litt. Det minner meg om Tivoli i København, men jeg syns de kunne ha droppet de julekurvene.
![]() |
#8 |
Glamorøs
|
![]() Sv: OK, juleservise. Yay or nay?Jeg skjønner at det kan være litt vanskelig å se på det bittelille bildet.
![]() |
#9 |
kamerat
|
![]() Sv: OK, juleservise. Yay or nay?Du kan ikke kjøpe noe som ikke går i maskin.
![]() |
#10 |
Glamorøs
|
![]() Sv: OK, juleservise. Yay or nay?Har jeg kjøpt juleservise? Nei.
![]() |
#11 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
Jeg har sistnevnte skål, enda finere i virkeligheten.
![]() |
#12 |
Glamorøs
|
Wiinblad? Ja, det er en veldig fin rødfarge, som jeg tror kan matche 12 days of christmas-settet mitt. Men jeez, for en pris. Kan ønske meg tallerkner av svigermor til jul og få et par stykker i året, kanskje? Eller rett og slett lete etter hummer og kanari med gullkant på loppis.
![]() |
#13 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
Det synes jeg du kan, ja.
![]() |
#16 |
Glamorøs
|
![]() Sv: OK, juleservise. Yay or nay?Men det Bjørn Wiindblad er jo "noe med gull". Og mye mer.
![]() |
#19 |
Glamorøs
|
![]() Sv: OK, juleservise. Yay or nay?Åh! https://www.finn.no/bap/forsale/ad.h...kode=114350135
![]() |
#20 |
~~~~~~~
|
Vi har arvet et komplett servise ala dette fra Stavanger Flint, det brukes dessverre sjelden, for ting som ikke kan kjøres i oppvaskmaskinen blir ikke brukt. Stå å vaske opp et helt servise etter middagsselskap.... Kjedelig... Jeg bruker fatene da, de er store og gode.
![]() |
|
|