|
|||||||
| Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ways of seeing (satt opp på Teaterscenen Black Box)
Æsj, det var ikke det jeg mente, jeg mente at jeg har oppfattet ham politisk til å høre til Høyre. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Ah, godt å høre, da misforsto jeg deg. Beklager at jeg la feil ord i munnen på deg.
|
|
|
#3 |
|
Lesende
Jeg formulerte meg særs dårlig, så det var ikke din feil. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Ja, altså, det spørsmålet ville jeg ha stilt meg uansett hvilket parti han hadde hørt til, eller om han hadde vært noe helt annet enn politiker. Hvis han overhodet ikke hadde noe med det å gjøre, og heller ingen mistanke, må det ha vært litt av et sjokk.
|
|
|
#5 |
|
ctrl+z
|
Sv: Ways of seeing (satt opp på Teaterscenen Black Box)Han er vel medlem av Frp fordi han er enig i store deler av partiprogrammet? Det er vel ikke noen forskjell fra andre partier.
|
|
|
#6 |
|
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Sv: Ways of seeing (satt opp på Teaterscenen Black Box)Jøran Kallmyr er ny justisminister så da er det avklart.
|
|
|
#7 |
|
heimføing
|
Sv: Ways of seeing (satt opp på Teaterscenen Black Box)Men dere som snakker om psyken til dama, kan vel være at ho bare er ei god, gammeldags trollkjerring, rett og slett? Evt psykopat som man ville sagt, om det var en mann. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Det går nesten ikkje an å gjere sånt mot eigen familie og samtidig vere mentalt frisk. Det tenker i allefall eg.
|
|
|
#9 |
|
Shake it out!
|
Jeg har hørt «rykter fra sikre kilder» om årsaken til at hun skal ha gjort dette. Passe usannsynlige, men gjør at ting gir litt mening i alt galskapen. Skal imidlertid ikke spre dem her.
|
|
|
#10 |
|
rakkarpus
|
Ikke prikk heller?
|
|
|
#11 |
|
Shake it out!
|
Nei det blir jo like mye spredd om jeg sender det på prikk tenker jeg. Og den familien har det nok jævlig nok fra før, det blir neppe bedre av ryktespredning.
|
|
|
#13 |
|
heimføing
|
Sv: Ways of seeing (satt opp på Teaterscenen Black Box)Viser seg at det er ikke Tybring-Gjeddes hus som det er blitt vist bilder av i teaterstykket. Men trusselbrevet har blitt adressert til (nesten, bomma litt på husnummeret bare) der de bor, og ikke til huset i stykket. Man kan visst ikke søke seg fram til adressen deres, slik man kan med en viss fru fhv justisminister. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Lesende
Så Gjedda er i harnisk over noe som ikke har skjedd? Det høres ut som ham/dem ja. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
rakkarpus
|
De er nevnt i stykket, som rasister, og det var meningen at huset deres skulle vises, men det viste seg at de hadde fotografert feil hus, der et familiemedlem av Tybring Gjedde bodde.
|
|
|
#16 |
|
Glamorøs
|
Du har sett stykket?
|
|
|
#18 |
|
Lesende
Et familiemedlem har bodd der tidligere og bodde der ikke da bildet ble tatt. Jeg tar også med i betraktning at han støtter HRS sitt prosjekt om å ta bilder av muslimer og legge ut, samtidig som han mener at WoS skal fratas sin støtte, til tross for at de ikke har tatt bilder av folk. Eller faktisk inn i hus. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Sv: Ways of seeing (satt opp på Teaterscenen Black Box)Rent sett bort fra psykiske problemer og loco, så er det interessant i en samfunnssammenheng at når en kvinne på ytterste høyre fløy gjør sånne ting, så forklares det med at hun er mentalt ustabil og syk, mens dersom folk i andre grupperinger gjør noe tilsvarende, så er de ekstremister, tilhører farlige kretser og so berre. Tenker det er både noe med blokktilhørighet og kjønn som gjør at det er allmennoppfatningen. På samme måte som en kid som knivstikker, dreper, voldtar antas å være gutt og med annen etnisk bakgrunn, og årsaken er "kultur". Det er vel litt ways of seeing, det også. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Ways of seeing (satt opp på Teaterscenen Black Box)Eller så mener man at hun fremstår som ustabil helt uavhengig av at hun er kvinne og antatt FrP-er.
|
![]() |
|
|