|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#122 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hjelp - vi skal kjøpe bolig!Hvis dere setter spisebord på langs ut fra veggen får dere delt av stuen litt, men enig i at det ikke er ideelt. Dere ønsker jo å bo der i mange år, tror ikke dere vil trives med den løsningen.
05 og 08 Sist redigert av millact : 09-03-19 kl 19:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
|
![]() Sv: Hjelp - vi skal kjøpe bolig!
Skulle liksom innglasset balkong skape støy? Eller mener du at det er mer bråkete på utsiden når de velger det? For man ser jo ut fra balkongen, hva som er utenfor og om det er noe støyete. Vi bor veldig sentralt nå og trives med bystøy. Jeg savner den tiden da mannen bodde langs trikkelinja.
![]() |
![]() |
#124 |
Glamorøs
|
Ja, vår er fra 1948 og har kjøkken. Med dører. Elsker det!
![]() |
#125 |
|
![]() Sv: Hjelp - vi skal kjøpe bolig!Jeg tror at det kunne være lurt å se om dere får fatt i en leilighet der dere kan ha dobbeltsengen i det nest største soverommet og la sønnen få det største rommet så at han enkelt kan ha venner der. |
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
|
![]() Sv: Hjelp - vi skal kjøpe bolig!Ja, Pelen.Vi har ikke noe i mot å ha dobbeltsenga inntil veggen, så det er det som er planen.
![]() |
![]() |
#127 |
I mål
|
![]() Sv: Hjelp - vi skal kjøpe bolig!Jeg liker disse. |
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
|
![]() Sv: Hjelp - vi skal kjøpe bolig!Den kan være fin. Men fotografen har gjort en helt forferdelig dårlig jobb. Det var umulig å få noe inntrykk av størrelsen på rommene, og da blir jeg veldig uinteressert. Det er jo en del til salgs og alle har visning samtidig, så denne blir valgt bort til fordel for noen som ser bedre ut på bildene.
![]() |
![]() |
#129 |
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Hjelp - vi skal kjøpe bolig!Kan dere be om privatvisning slik at dere rekker å se på mange?
![]() |
#130 |
Hekta
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
![]() Sv: Hjelp - vi skal kjøpe bolig!Enig med deg i at løsningen på leiligheten på Ammerud ikke var den beste. Ammerud i seg selv er helt greit, vi har bodd der, og denne blokka ligger ikke til slik at det er støy. Men hvis ikke ting har endret seg de siste årene er det sjans for at det er et litt spesielt "klientell" i denne blokka, for hvis det er den jeg tror det er så er det en del kommunale boliger der. Vi bodde litt lenger opp (bananblokka) og trivdes godt.
![]() |
#131 |
Hekta
Hvor: Indre Østlandet
![]() Sv: Hjelp - vi skal kjøpe bolig!Har du sett på denne? Veldig trivelig borettslag.
![]() |
#132 |
I mål
|
Skjønner det. Men det er hyggelig rundt der da. Det er det mange steder selvsagt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
|
Ja, men det ser ut som om det ikke er opplegg for vaskemaskin på badet?
![]() |
![]() |
#134 |
prokrastinator
Medlem siden: Feb 2009
![]() Sv: Hjelp - vi skal kjøpe bolig!Jeg ville søkt og kikket på treromser også, men med raust areal. Det er veldig mange som veldig lett kan omgjøres til fireroms, og de er generelt billigere. Jeg flyttet nettopp inn i en treroms som nå oppfører seg helt fint som fireroms. (Vi skulle til et spesifikt område, jeg og eks, og her er det omtrent bare treromser i levelig prisklasse - men det ordnet seg veldig greit).
![]() |
#135 |
Sangfugl
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hjelp - vi skal kjøpe bolig!Her er det veldig fint! Den beste marka rett bak og veldig bra skole i nabolaget. https://www.finn.no/realestate/homes...kode=125918627 |
![]() |
![]() |
![]() |
#136 |
Ser lyst på livet
|
Innglasset balkong er et av tiltakene myndighetene kan tilby dersom gjennomsnittlig støynivå ligger over anbefalte grenseverdier. |
![]() |
![]() |
![]() |
#138 |
Glamorøs
|
Men det er ikke det samme som at innglasset balkong betyr støy.
![]() |
#140 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Hjelp - vi skal kjøpe bolig!Når jeg har tittet på ting så har jeg ofte tatt en ekstra titt på flyfoto eller annet for å sjekke støykilder, om det er innglasset balkong på en bolig der det liksom ikke virker helt naturlig. Men det blir jo ofte brukt av andre grunner enn støy også, særlig for mindre leiligheter der en innglasset balkong nesten gir et ekstra rom.
![]() |
|
|