Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Største filmskuffelse?

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-07-07, 18:19   #121
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Største filmskuffelse?

Opprinnelig lagt inn av Snippa, her.

Joa, men det er da rimelig pussig at man ikke skjønner at andre ikke liker nøyaktig det samme som en selv elsker. Jeg synes kanskje det er hakket mindre intelligent enn å anerkjenne at folk har ulik smak uten at de av den grunn nødvendigvis er mindre begavet.

Det er da ingen som har sagt at noen er mindre begavet her? (Jeg skjønner f.eks. heller ikke helt hvordan Tinetoff kan synes at bananer smaker vondt, men jeg mistenker henne ikke for å være mindre begavet av den grunn. ) Og jeg antok at det var ganske klart at "ikke skjønne" her ikke ble brukt i betydningen "ikke være i stand til å forstå intellektuelt sett", men bare som en spøkefull erklæring av noe man vet at er et spørsmål om smak og følelser.

Jeg synes kanskje det er hakket mer vrangt enn nødvendig å tolke dette fullt så mye som et saksinnlegg i en seriøs debatt.

Gammel 30-07-07, 18:34   #122
Snippa
Jo flere jo bedre...

Snippa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Jeg synes kanskje det er hakket mer vrangt enn nødvendig å tolke dette fullt så mye som et saksinnlegg i en seriøs debatt.

Det er jeg helt enig i Men jeg synes ofte at denne typen diskusjoner her inne på fp får vel mange innlegg av den ovennevnte typen.

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-07, 18:36   #123
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Snippa, her.

Det er jeg helt enig i Men jeg synes ofte at denne typen diskusjoner her inne på fp får vel mange innlegg av den ovennevnte typen.

Hvilken type? "Hakket mer vrangt enn nødvendig" eller "saksinnlegg i en seriøs debatt"? (Ikke at det er noen motsetning mellom de to. )

Gammel 30-07-07, 18:37   #124
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg blir like fremmedgjort av at andre åpenbart har en veldig annen sans for humor generelt, ser jeg.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-07, 18:37   #125
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Altså; her er det mange snobber og padda er en av dem. Er det så vanskelig å godta?

Gammel 30-07-07, 18:38   #126
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Altså; her er det mange snobber og padda er en av dem. Er det så vanskelig å godta?

For hvem?

Gammel 30-07-07, 18:39   #127
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

For alle som klager over at dere er snobber.

Gammel 30-07-07, 19:01   #128
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

For alle som klager over at dere er snobber.

Jeg mente egentlig ikke å klage så veldig over at de er snobber, selv om jeg ser at det virket sånn. Mer å konstatere det og mobbe de litt for det. Jeg liker de overhodet ikke noe mindre fordi de er kultursnobber. Mannen min er forøvrig filmsnobb og kan ikke begripe at jeg ikke elsket Lost in translation.

Sist redigert av Storm : 30-07-07 kl 19:21.
Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-07, 19:23   #129
Snippa
Jo flere jo bedre...

Snippa sin avatar

Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Hvilken type? "Hakket mer vrangt enn nødvendig" eller "saksinnlegg i en seriøs debatt"? (Ikke at det er noen motsetning mellom de to. )

Begge deler, ja

Gammel 30-07-07, 19:53   #130
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Mannen og jeg har vært store James Cameron-fans etter The Abyss og Terminator, og hadde svææære forventinger da vi leste at han holdt på å lage en storfilm om et berømt skip som sank i 1912.
Da vi i tillegg fant ut at hun ene fra Heavenly Creatures og Leonardo fra Basketball Diaries og What's Eating Gilbert Grape skulle være med - ja, da måtte det jo bare bli en fantastisk opplevelse.

Men nei da...

Gammel 30-07-07, 22:02   #131
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1278
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg liker heller ikke bananer. Men jeg liker Lost in Translation. Ikke skjønner jeg at noen liker bananer, og ikke skjønner jeg at noen ikke liker filmen.

Hva slags snobb er jeg?

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-07, 22:05   #132
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Jeg liker heller ikke bananer. Men jeg liker Lost in Translation. Ikke skjønner jeg at noen liker bananer, og ikke skjønner jeg at noen ikke liker filmen.

Hva slags snobb er jeg?

Samme sort som Tinetoff, åpenbart.

Gammel 30-07-07, 22:11   #133
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kan godt kaste litt bensin på bålet og hviske at jeg heller ikke var overimponert over Lost in translation.

Men jeg liker kultursnobbene her likevel og jeg syns de skal fortsette med snobbingen. Ingen har vondt av å høre at de har shitty smak av og til.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-07, 22:30   #134
Ekorn
Studenten

Ekorn sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Tromsø
Ekorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Uno -herregud for en kjedelig film. Jeg glemte faktisk at jeg satt å så på film, så jeg gikk for å gjøre noe annet. Kom tilbake til stua etter en god halvtime for så å oppdage at handlingen ikke hadde kommet noe videre.

Gammel 30-07-07, 22:33   #135
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1278
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fjalleballe, her.

Uno -herregud for en kjedelig film. Jeg glemte faktisk at jeg satt å så på film, så jeg gikk for å gjøre noe annet. Kom tilbake til stua etter en god halvtime for så å oppdage at handlingen ikke hadde kommet noe videre.

What! Jeg som endelig likte en norsk film!

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-07, 22:34   #136
Alfa
Dukkar plutseleg opp ...

Alfa sin avatar

Alfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.

Jeg kan godt kaste litt bensin på bålet og hviske at jeg heller ikke var overimponert over Lost in translation.

Men jeg liker kultursnobbene her likevel og jeg syns de skal fortsette med snobbingen. Ingen har vondt av å høre at de har shitty smak av og til.

Eg er heilt einig med deg, men må innrømme at eg har vurdert å sjå den igjen nettopp på grunn av at mange av dei eg elles har lik smak med forgudar den filmen. Kva er det eg har gått glipp av liksom....?

Alfa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-07, 22:36   #137
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Alfa: Fortell om du finner ut hva du gikk glipp av.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose

Sist redigert av Røverdatter : 17-04-09 kl 07:47.
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-07, 22:59   #138
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg elsker Lost in translation og er moderat begeistret for bananer.

Har vi snart nok data til å konkludere med ett eller annet?

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-07, 23:05   #139
Snippa
Jo flere jo bedre...

Snippa sin avatar

Standard

Jeg skjønner at jeg er fotapt. Jeg er veldig glad i bananer, og likte ikke lost in translation

Gammel 30-07-07, 23:06   #140
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Standard

Jeg er ikke særlig glad i bananer eller LIT.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:26.