|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Rydder du bort jula litt senere i år?
Du burde åpne årets juletråd |
|
|
|
|
|
#3 |
|
ctrl+z
|
Jeg kjenner at jeg ikke har den minste antydning til å gjøre så mye ut av advent.
|
|
|
#4 |
|
søt
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Rydder du bort jula litt senere i år?Jeg har tatt ned den digre nissen min på 2,4 meter, og et par juleduker. Resten får stå noen dager til.
|
|
|
#5 |
|
Ferdiglada
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Rydder du bort jula litt senere i år?Sjeleglad for at jula rauk i går før eg visste det blei heimekontor-liv, hadde blitt heilt postjul-blues om eg var omgitt av jul no.
|
|
|
|
#6 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Rydder du bort jula litt senere i år?Jeg vurderer å starte omtrent når jeg har drukket opp kaffen som str foran meg.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#11 |
|
finner ut av mye
|
Sv: Rydder du bort jula litt senere i år?Jeg pyntet ikke til jul så jeg slapp å rydde. Men vanligvis rydder jeg bort julen 1. januar eller deromkring. Det er liksom ikke noe stas lenger når det står januar på kalenderen.
|
|
|
#12 |
|
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Jeg har lært det, men den kunnskapen fører ikkr til at jeg tar ned stjernene i vinduene for det om. Jeg feirer jo solsnu (et par dager for sent) og ikke Jesus sin eventuelle fødsel. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
Sv: Rydder du bort jula litt senere i år?Her står både nisser, engler, lysfat med julepynt, lyslenker både inne og ute, adventsstaker og det meste fremdeles. Definitivt ny rekord for meg; jeg har aldri hatt noe stående lenger enn til 1. januar før. Det eneste som er ute er juletreet som drysset voldsomt. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Klar
|
Sv: Rydder du bort jula litt senere i år?Poff! Der var jula borte. Dvs, den har vel forflyttet seg over til 6-7 digre esker. Men adventsstjernene mine får du aldri! Ihvertfall ikke på denne siden av helga. :trengerlys: |
|
|
|
|
|
#16 |
|
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
|
|
|
#17 |
|
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Sola er en stjerne, jeg feirer solsnu, da passer det bra med stjerner i vinduene, selv om betydningen var anderledes før. Egentlig er det mest at ting må være ødelagt omtrent før jeg kvitter meg med det. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Rydder du bort jula litt senere i år?Jeg beholder en haug små lyslenker og hiver ut resten. Snart ferdig nå.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#19 |
|
heimføing
|
Jepp, det var regelen da jeg var liten. :knirk: Advent var å vente på jul, som var noe annet. Nå er jo alt blandet ihop, ikke at jeg er motstander av det altså. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Tittel og tittel....
|
Lurer på om det er en nordnorsk greie, for hos oss var det også slik.
|
|
![]() |
|
|