|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er du en typisk FP-er?Du vil nok finne deg til rette og gli ganske godt inn i miljøet. Kanskje får du litt inspirasjon og lærer deg å leve enda riktigere? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Er du en typisk FP-er?
![]() |
#3 |
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
![]() Sv: Er du en typisk FP-er?Du vil nok finne deg til rette og gli ganske godt inn i miljøet. Kanskje får du litt inspirasjon og lærer deg å leve enda riktigere?
![]() |
#4 |
Passiv
|
![]() Sv: Er du en typisk FP-er?Hvem er egentlig mest typisk FP'er, da -de 11% som er fødte FP'ere eller de 60% som glir ganske godt inn? |
![]() |
![]() |
#5 |
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja det er jo et betimelig spørsmål.
![]() |
#6 |
intro
|
He-he, det var et godt spørsmål! Men vi må jo ikke glemme hvem som er våre åndelige ledestjerner.
Du er mer enn velkommen til å lage en oppfølger!
![]() |
![]() |
#7 |
Aktiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() |
![]() Sv: Er du en typisk FP-er?Du vil nok finne deg til rette og gli ganske godt inn i miljøet. Kanskje får du litt inspirasjon og lærer deg å leve enda riktigere? |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Endelig på vei oppover!
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() |
![]() Sv: Er du en typisk FP-er?Du vil nok finne deg til rette og gli ganske godt inn i miljøet. Kanskje får du litt inspirasjon og lærer deg å leve enda riktigere?
Sildre Sist redigert av Sildre : 15-08-07 kl 19:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er du en typisk FP-er?Absolutely fabulous test!!!
![]() |
#12 |
One of These Days
|
![]() Sv: Er du en typisk FP-er?Jeg er blant de 60% prosentene. Var nok Lost in Translation og Odd Molly som gjorde utslaget, siden jeg ikke har sett filmen og heller ikke er überbegeistret for Odd Molly-klærne.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Lager seg en tittel.
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
"De"
|
![]() |
#16 |
Fullverdig medlem
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Toten-området
![]() |
![]() Sv: Er du en typisk FP-er?Det kan nok hende du vil føle deg litt utafor. Hvis du setter pris på en god diskusjon og ikke er redd for litt pepper, kan nok dette være et blivende sted allikevel.
![]() |
#17 |
Nybegynner
Medlem siden: Apr 2007
![]() |
![]() Sv: Er du en typisk FP-er?Det kan nok hende du vil føle deg litt utafor. Hvis du setter pris på en god diskusjon og ikke er redd for litt pepper, kan nok dette være et blivende sted allikevel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Er du en typisk FP-er?Jeg var forresten en veldig typisk FP-er i dag da jeg sto på flyplassen slik at %€#/ Norwegian kunne besiktige den skadde vognen min. Snorkfrøken var i MobyD'n og ble veldigveldigveldigsultennåååå mens vi ventet og ventet. Selvsagt uten noe sted jeg kunne sette meg og beholde plassen i køen. Jeg treiv henne ut av sjalet, dro opp genseren under sjalet og la henne i ammestilling i sjalet igjen. Jeg har aldri gjort det før, og det var ikke akkurat etter boken, men det funket såpass at jeg kunne stå der og amme med en hånd fri. Så da sto vi der og pekte og forklarte mens Snorkfrøken sugde og koste seg. Etter damen hadde fylt ut alle de viktige papirene, dyttet jeg vognen bort til nærmeste benk, fremdeles med snuppa koblet til. Da kom en liten gjeng med japanere med trillrunde øyne. Det var like før de dro frem kameraet, tror jeg.
![]() |
#19 |
Har fått nytt nick
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Er du en typisk FP-er?Fantastisk quiz.
![]() |
![]() |
|
|