Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hva har du på deg i DAG!

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-10-06, 18:27   #1
Pastill
Pauset

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva har du på deg i DAG!

Maler stua. Så ikke særlig fin i dag.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-06, 20:08   #2
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dongeribukse, ny blå genser fra Popin og ny jakken fra Cubus

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-06, 20:24   #3
Dolly
Køntri-star

Dolly sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Klepp
Dolly er litt kulDolly er litt kul
Standard

Jeg har på meg en mørk blå dongribukse og en svart passe utvasket lang jumper som jeg kjøpte når jeg var gravid... men den er ikke mamma altså..

åsså knallrosa crocs

Gammel 18-10-06, 20:25   #4
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Idag er jeg sort fra topp til tå. Sort dressbukse, sorte støvletter, sort genser (med "diamantknapper") og sort belte.

Gammel 18-10-06, 20:32   #5
Mica
Djevelsk

Mica sin avatar

Hvor: Oslo
Mica er populærMica er populærMica er populærMica er populærMica er populær
Standard

Sykemeldt og nyoperert på 7 dagen....
og har på meg; alt for stor blå joggebukse, magebelte og armygrønn hettegenser.
(og har hatt på meg tilsvarende hver dag den siste uken)

Kan bare bli bedre

Gammel 18-10-06, 20:35   #6
Nooria
Stadig underveis

Nooria sin avatar

Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Jeg er i fødselspermisjon, men i dag har jeg vært på jobb en tur. Jeg hadde da på meg mørkebrun penbukse med striper, tynn mørkebrun bommulsgenser med turkis bomullstopp inni og mørkebrun cardigan. Hadde i tillegg et smykke med en stor stålfarget runding i halsen... ja og svarte støvletter.

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Idag er jeg sort fra topp til tå. Sort dressbukse, sorte støvletter, sort genser (med "diamantknapper") og sort belte.

Åh den genseren hørtes fin ut! Hvor har du kjøpt den?

Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-06, 09:03   #7
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nooria, her.

Åh den genseren hørtes fin ut! Hvor har du kjøpt den?

I stocholm - men husker ikke hvilken butikk....(men søstra mi har en som ligner litt og den er kjøpt på cubus faktisk...)

Gammel 22-10-06, 11:05   #8
Magica
søt

Magica sin avatar

Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Svart fritidsbukse (som jeg har kjøpt på barneavd på HM, størrelse 170) og hvit hettegenser i størrelse 152 (!!!) som mamma har kjøpt til meg (gud veit hvor) som passer bortsett fra at den er alt for kort på ermene. Hjemme-søndag med andre ord. Turkis hårbånd.

For ordens skyld: jeg er ingen spesielt liten person.

Magica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-06, 11:42   #9
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Svart tynn polo med krage, gaaaammel grå/sort tweed-liknende enkel ermeløs kort ullkjole utenpå, sort strømpebukse og svarte fløyel ballerinasko. Deilig søndagsantrekk som går igjen her i heimen.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-06, 12:15   #10
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Forferdelig ukledelig Adidas sportslag-dress, ,men unskyldningen er PAKKING

Gammel 22-10-06, 13:31   #11
Nå også i farger

Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Grå joggebukse og grå hettejakke. Årsak: Rydding.

Skal snart i dusjen og skifte. Da blir det en trang, grå jeans og rød/grå stripete tynn genser.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-06, 13:34   #12
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

stoor hvit t-skjorte fra mannen, stygg fløyelkosebukse, har ikke vært i dusjen ennå…vært hjemme flere dager før helgen med sykt barn, og føler meg generelt ganske shabby om dagen. Hjelper vel å stashe seg opp for å gå på jobb på mandag…ikke spesielt inspirerende fra meg

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-06, 15:00   #13
Myrsnipa
Pen. Så det så.

Myrsnipa sin avatar

Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Denne tråden er egentlig meningsløs uten bilder.

Gammel 22-10-06, 16:47   #14
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Myrsnipa, her.

Du må bruke fantasien, Myrsnipa.

Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-06, 17:06   #15
Vanilja
Ikke fullt så fin

Vanilja sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 13
Vanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt likt
Standard

En altfor stor grå dressbukseaktig bukse, som jeg holder oppe med et sjal fordi jeg ikke eier ett praktisk belte, og en rosa og svartstripete strikkegenser. Føler meg virkelig lekker ...

Vanilja er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-06, 17:19   #16
Myrsnipa
Pen. Så det så.

Myrsnipa sin avatar

Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Claire, her.

Du må bruke fantasien, Myrsnipa.

Jeg har visst dårlig fantasi.

Gammel 22-10-06, 17:42   #17
vimjer
Tante Sofie

vimjer sin avatar

Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Mørk dongeribukse, lang singlett i en ubestemmelig blåfarge, hvit genser med v-utringing og svart skjerf.

vimjer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-06, 18:14   #18
Selma
blid

Selma sin avatar

Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Dongeribukse, stripete skjorte og en kort strikkejakke (brun-grønn ulljakke) og Ullvangsokker. I gangen stå joggeskoene til tørk og allværsjakken henger til tørk på badet. Har vært ute og gått med bøsse for "leger uten grenser" i striregn....

Gammel 23-10-06, 09:57   #19
Christinamor
Superaktiv

Christinamor sin avatar

Hvor: Skien
Christinamor er litt kulChristinamor er litt kul
Standard

Mørke jeans, syrinlilla genser med matchende lilla skjerf til.

Christinamor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-06, 20:14   #20
Heiko
Helt konge

Heiko sin avatar

Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Myrsnipa, her.

Etter å ha lest i gjennom tråden er jeg HELT enig med Myrsnipa! Bilder er å foretrekke, takk.

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:43.