|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#121 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Gruffetråd #23Ungens studie/felttur måtte avbrytes pga vegglus og de måtte dra hjem en dag tidligere enn planlagt. Ungdommens hytte var hardt angrepet og de valgte å sitte ute, våkne ved bålet hele natten i kulden! Jeg outer campingplassen her: Styr unna Trollstigen camping!
|
|
|
#122 |
|
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Gruffetråd #23
Så utrolig kjipt Karamell. Plassen styrer jeg lett unna. Jeg har selv overnattet der med studenter på felttur (min feil, det var jeg som organiserte turen), en gang på tidlig 2000-tall, og både jeg og de andre lederne som var med fikk en uggen følelse av stedet. Ikke pga vegglus, men det samlede inntrykket. Jeg tror det er samme eierne fortsatt, det er ikke så lenge siden verten ble intervjuet på TV om økonomisk tap da Trollstigen var stengt pga sikringsarbeid. Kjente igjen vedkommende, og husket umiddelbart følelsen.
|
|
|
#123 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Gruffetråd #23De har ikke åpnet for sesongen, men stedet er jo likevel utleid til Geo-gjengen. Han fortalte at det var fluer og lort i toalettene og søppelbøttene antageligvis ikke vasket av siden september i fjor. Nei, det kan ikke ha gitt et godt inntrykk.
|
|
|
#124 |
|
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Sv: Gruffetråd #23Karamell, dere kan legge inn dårlig anmeldelse på Tripadvisor så andre folk også vet om det Og om fler av de han reiste med også legger inn anmeldelse av stedet.
|
|
|
#125 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Gruffetråd #23Ja, det må i tilfelle bli ham. Jeg gikk inn på Tripadvisor selv i sted for å se hvile anmeldelser de har, og det var jo bare bra.
|
|
|
#126 |
|
Introvert optimist
|
Helt enig! Det er viktig med både ris og ros for å hjelpe andre.
|
|
|
#127 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
Stakkars! God bedring til ham.
|
![]() |