Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Kjenner du en kjendis?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Kjenner du en kjendis?
Ja godt 34 17,80%
Ja litt 53 27,75%
Omgåes perifert 16 8,38%
Nei 81 42,41%
Jeg er kjendis selv 7 3,66%
Deltakere: 191. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-01-08, 11:32   #121
Pasta
En skrue løs

Pasta sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Kjenner du en kjendis?

Jeg kjenner ingen kjendiser, bortsett fra at Jahn Teigen sa hei til meg en gang for ca 20 år siden

Jeg kjenner mange som stadig er i lokalavisen pga heleri, tyveri, smugling, knivstikking etc. Teller de ?

Gammel 18-01-08, 15:33   #122
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1275
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fusilli, her.

Jeg kjenner mange som stadig er i lokalavisen pga heleri, tyveri, smugling, knivstikking etc. Teller de ?

Ja, herre, ellers forsvinner jo hele mitt kjendiskjennegrunnlag.

:huskerikkehvordanjegflåsesvartetidligereitråden:

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-04-08, 16:12   #123
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe

SpetakkelRandi sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

hehe... lite kjendiser i mitt liv gitt..

Eneste må vel være trond viggo torgersen.. hvis han regnes som en kjendis..

SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-04-08, 16:14   #124
Kate
Bør lage seg en tittel selv

Kate sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

jeg tror jeg har svart nei her, men jeg kjenner en.

Gammel 28-04-08, 16:19   #125
Fluke

Fluke sin avatar

Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Trond Viggo er jo kjendis!

Jeg jeg ler litt av den tabloide zol.

Gammel 28-04-08, 16:20   #126
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fluke, her.

Jeg jeg ler litt av den tabloide zol.

Har i allefall lært å sette tidsbegrensninger på påller heretter!

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-04-08, 17:02   #127
turi
representert

turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Også kom jeg på at jeg har servert Tande P., Jørn Hoel, Rune Rudberg OG JOKKE!!

Gammel 28-04-08, 17:39   #128
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av turi, her.

Samtidig?
Det hørtes i så fall ut som en interessant kveld jeg skulle likt å være flue på veggen til...

Gammel 28-04-08, 17:52   #129
henrikke91&småen
Nybegynner

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: stavanger
henrikke91&småen har et hav av muligheter foran seg
Standard

vuhu det er 5 kjendiser her inne

Gammel 28-04-08, 18:21   #130
turi
representert

turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Enhjørning, her.

Samtidig?
Det hørtes i så fall ut som en interessant kveld jeg skulle likt å være flue på veggen til...

Det tok a...

Eneste av de som egentlig er nevnverdig er JOKKE da!!

Har også servert de 2 brødrene som spilte med Jokke, men nå husker jeg ikke hva de heter.

Gammel 28-04-08, 19:05   #131
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 639
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det hørtes ut som et Spellemann-nachpiel.

Har også servert de 2 brødrene som spilte med Jokke, men nå husker jeg ikke hva de heter.

Baarli-brødrene, tenker jeg? Han ene slikket meg på kinnet på en Toini & the Tomcatskonsert. Og ble litt frustrert over at jeg ikke syntes det var like herlig som han tydeligvis gjorde.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-04-08, 19:14   #132
bonzie
På tjukka

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Sørlandet
bonzie har et hav av muligheter foran seg
Standard

Kusinene mine er kjente, hu ene av de har kvalifisert seg til OL for andre gang nå
I tillegg var Åge Aleksandersen naboen min, samt at Glam gift med ei i familien min. Kjenner sikkert flere også, men kommer ikke på de akkurat nå

bonzie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-04-08, 19:23   #133
turi
representert

Standard

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Det hørtes ut som et Spellemann-nachpiel.

Baarli-brødrene, tenker jeg? Han ene slikket meg på kinnet på en Toini & the Tomcatskonsert. Og ble litt frustrert over at jeg ikke syntes det var like herlig som han tydeligvis gjorde.

Da er jeg igrunn fornøyd med at jeg kun har servert de øl...

Gammel 28-04-08, 20:01   #134
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg følte meg som rene kjendisen her forleden. Hadde vært på lokaltv (jobb) og et par dager etterpå var hele familien ute og hadde lørdagslunsj (bor i by). Plutselig kommer det inn ei dame og en unge, og hun kikker på meg som om hun kjenner meg, smiler og sier hei. Og jeg som er vant med at jeg ikke husker ansikter tenkte at jadda, sikkert enda ei jeg har fra et eller annet sted, smilte pent tilbake og sa hei.

Hvorpå damen sa "ja, det var deg jeg så på tv da og da?"

Herreguuuuud, jeg følte meg bra teit! Måtte bare nikke og si joda .

Det er vel så nærme kjendisstatus jeg kommer, gitt .

Gammel 29-04-08, 22:05   #135
Fluke

Fluke sin avatar

Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av zol, her.

Har i allefall lært å sette tidsbegrensninger på påller heretter!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:42.