|
Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#121 |
søt
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er din rareste julegaveopplevelse?Foreldrene mine skulle gi meg en stor koffert til jul, fordi jeg trengte det. Men så var det akkurat den jula jeg sto midt oppi samlivsbrudd, men feiret jul med eksen likevel... heldigvis valgte de å spare den gaven til etter jul.
![]() |
#122 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Hva er din rareste julegaveopplevelse?
Aha! Men det er jo sikkert fordi du ikke har hatt morgenkåpe med matchende serveringssett.
![]() |
#123 |
Introvert optimist
|
Jeg synes ikke det er galt, så lenge man har et visst kjennskap til mottakerens smak. Det blir jo helt feil å kjøpe noe som lyser i alle regnbuens farger til en som pynter hele treet i hvitt og sølv, for eksempel.
![]() |
#125 |
A friend with benefits
|
![]() Sv: Hva er din rareste julegaveopplevelse?Julepynt er jo greit, men jeg er ganske kresen på julepynt, så jeg synes slikt er greit å kjøpe selv.
![]() |
#126 |
Bedreviter
|
Det er klart det er en fordel å kjenne mottagerens smak, men det kan man jo si om mange slags gaver. Jeg vil helst ikke ha en grell genser i feil størrelse til jul, for eksempel, men det betyr jo ikke dermed at jeg synes gensere er uegnet som julegaver på generelt grunnlag. Det betyr bare at jeg synes stygge gensere er uegnet. Og det synes jeg selvsagt at stygg julepynt er også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() Sv: Hva er din rareste julegaveopplevelse?Flere juler på rad ga farmora mi meg ei eller to Hardygutt-bøker fra loftet sitt (altså brukte bøker fra da pappa var gutt) sammen med en Daim. Daimen var god, bøkene hadde jeg stort sett lest minst en gang allerede i løpet av diverse sommerferier... Mener hun slo til en gang og la ved ei solbrun LaMote-strømpebukse i tillegg.
![]() |
#128 |
Superaktiv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Skien
![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er din rareste julegaveopplevelse?Svigermor hadde i år tømt kjøkkenskapet, så svigerinnen min fikk grytevottene hennes, og vi fikk et krus som svigerfar i 1979 fikk fra en forretningsforbindelse. Hun hadde fått det for seg at det var en kopp fra HANS firma, og at den var så dyrebar at den var verdt å gi bort. Det hører med til historien at hun har begynt å røre no' kraftig, men det var likevel litt kjipt å få en sånn gave. |
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
![]() Sv: Hva er din rareste julegaveopplevelse?Vil heller ha stygg julepynt i gåve enn året-rundt-pynt i gåve. Julepynten kan eg jo tross alt sette bort 355 dagar i året. Andre pynteting må jo stå framme 365 dagar i året. Iallfall i starten
![]() |
#130 |
Prematurmamma
|
![]() Sv: Hva er din rareste julegaveopplevelse?Jeg syns også det er koselig å få julepynt i julegave.
![]() |
![]() |
#131 |
Einsam
|
![]() Sv: Hva er din rareste julegaveopplevelse?Julepynt kan være greit å få det, dersom det faktisk er fint |
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
Tilpasser tittel
|
![]() Sv: Hva er din rareste julegaveopplevelse?Vi får uendelig mye rart av mine svigeforeldre.. I år var det en globus som tok kaka. Jeg forstår at det er mange som kanskje ønsker en slik, og ser nytten i det, men ikke jeg.
![]() |
#133 |
Shake it out!
|
![]() Sv: Hva er din rareste julegaveopplevelse?Jeg har en onkel som er så gjerrig at han griner når han driter så gavene fra ham har vært ganske varierende kan man si, og den julen jeg var 15 eller deromkring fikk jeg en plate med Knutsen & Ludviksen av ham. Ikke akkurat ny av året, men ganske fersk fra nå på tilbud-korgen tror jeg vi kan slå fast
![]() |
#134 |
drømmende
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er din rareste julegaveopplevelse?For meg så blir det å få julepynt i julegave som å få noe i etterkant av at man har bruk for det. I tillegg så synes jeg det skriker veldig at jeg gidder ikke tenke på hva jeg skal kjøpe så jeg kjøper litt julepynt.
![]() |
#135 |
A friend with benefits
|
![]() Sv: Hva er din rareste julegaveopplevelse?Jeg ler av Superior sine opplevelser.
![]() |
#136 |
Fola Blakken
|
![]() Sv: Hva er din rareste julegaveopplevelse?Jeg syns det er veldig koselig å få julepynt i gave. I julen ser huset helt annerledes ut en periode, og om det står en nisse som ikke matcher gardinene på et bord, så er det bare sjarmerende. og så kan jeg tenke litt på giveren når jeg plasserer pynten.
![]() |
![]() |
#137 |
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
![]() Sv: Hva er din rareste julegaveopplevelse?Synes og det er hyggelig å få fin julepynt i gave (får alltid det i strømpa av min mor natt til julaften). Og jeg ønsker meg veldig en globus, LilleLeo.
Gutta -04 og -07 Sist redigert av Tangina : 07-01-08 kl 09:13. Årsak: rydder litt |
![]() |
![]() |
![]() |
#138 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Hva er din rareste julegaveopplevelse?Jeg ler fremdeles høyt og skjemmende når jeg tenker på min stakkars mann som åpnet gaven sin fra min mor i fjor. Hun hadde kjøpt en Jamie Oliver "Flavour Shaker", men uttrykket på mannen viste at han var overbevist om at det var et avansert sexleketøy.
![]() |
#139 |
Viking F.K !!
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: sandnes..
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
#140 |
A friend with benefits
|
![]() |
|
|