Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Emms hobbyhjørne

Skrytetråd

Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-01-07, 21:19   #121
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skrytetråd

Her er nokre bilder til.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg 281206 001.jpg (27,8 KB, 37 visninger)
Gammel 16-01-07, 21:24   #122
Katinka
Skriv og skriv og skriv

Katinka sin avatar

Hvor: Det meste er nord
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mitt første sjal.

Gammel 16-01-07, 22:54   #123
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tosse, her.

Mitt første sjal.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-07, 10:52   #124
Jålebeinet
med tunga på styret

Jålebeinet sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Mitt første sjal.

Har du funnet den på garnstudios hjemmeside? synes at det ser veldig likt ut som det jeg holder på med som er funnet der. Vanskelig i begynnelsen men nå begynner det å gå seg til.
Du har vært kjempeflink, jeg er spent på hvordan mitt vil se ut til slutt.

Jålebeinet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-07, 11:06   #125
LilleRosin
Muligens verdt å vente på

LilleRosin sin avatar

Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nydelig Tosse!

Gammel 17-01-07, 11:12   #126
LilleRosin
Muligens verdt å vente på

LilleRosin sin avatar

Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Da er jeg endelig ferdig med storebror sin genser. 3 (eller 4?) år tok det, og storebror har for lengst vokst ut av den. Mellomsøster også. Heldigvis har vi en lillebror i familien .

Gammel 17-01-07, 11:36   #127
Katinka
Skriv og skriv og skriv

Katinka sin avatar

Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Jålebeinet, her.

Har du funnet den på garnstudios hjemmeside? synes at det ser veldig likt ut som det jeg holder på med som er funnet der. Vanskelig i begynnelsen men nå begynner det å gå seg til.
Du har vært kjempeflink, jeg er spent på hvordan mitt vil se ut til slutt.

Det er sikkert det samme. Her er oppskrifta.

Gammel 17-01-07, 11:41   #128
Jålebeinet
med tunga på styret

Jålebeinet sin avatar

Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Det er sikkert det samme. Her er oppskrifta.

Jepp, det er den samme. Synes du at sjalet dekker godt over skuldrene? Jeg er litt usikker på om jeg skal øke med 4 masker per omgang istedenfor 2 som det står i oppskriften.

Gammel 17-01-07, 11:51   #129
Katinka
Skriv og skriv og skriv

Katinka sin avatar

Standard

Jepp, det er den samme. Synes du at sjalet dekker godt over skuldrene? Jeg er litt usikker på om jeg skal øke med 4 masker per omgang istedenfor 2 som det står i oppskriften.

Det dekker fint. Målte det nå, og det er 156 bredt, så hvis du ikke er veldig bredskuldret, burde det rekke.

Gammel 17-01-07, 12:10   #130
emm
Men først, kaffe!

emm sin avatar

emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har sydd et par ting fra boken "Tildas hus"
Her følger to oppbevaringsposer og to sovemasker. Tungene på den ene posen ble litt for stramme, men jeg fikk det bedre til på forsøk nr 2. Jeg broderte en blomst på hver av de også, det skal jo være romantisk

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-07, 13:18   #131
Jålebeinet
med tunga på styret

Jålebeinet sin avatar

Standard

Det dekker fint. Målte det nå, og det er 156 bredt, så hvis du ikke er veldig bredskuldret, burde det rekke.

Takk. Da er det bare å fortsette å strikke.

Gammel 17-01-07, 14:37   #132
Katinka
Skriv og skriv og skriv

Katinka sin avatar

Standard

Takk. Da er det bare å fortsette å strikke.

Lykke til!
Det blir jo mye større når man blokker det også.

Gammel 21-01-07, 21:04   #133
Christinamor
Superaktiv

Christinamor sin avatar

Hvor: Skien
Christinamor er litt kulChristinamor er litt kul
Standard

Her er ungenes julekalender:
http://www.eurofoto.no/show_image_st...&dx=588&dy=393

Hvordan får jeg lagt inn selve bildet????

Christinamor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-07, 21:48   #134
Lille Blink
Aktiv

Lille Blink sin avatar

Hvor: Rogaland
Lille Blink er litt kulLille Blink er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av emm, her.

Har sydd et par ting fra boken "Tildas hus"
Her følger to oppbevaringsposer og to sovemasker. Tungene på den ene posen ble litt for stramme, men jeg fikk det bedre til på forsøk nr 2. Jeg broderte en blomst på hver av de også, det skal jo være romantisk

Nyyyydelige!!!
Hva har du tenkt å ha oppi oppbevaringsposene?

Lille Blink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-07, 23:27   #135
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Pose til bag og nyfødt bebbis:

Gammel 23-01-07, 20:09   #136
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av amylin, her.

LilleRosin, sparer du også på oppskrifter? Kanskje vi bare skulle kopiere og sende pakke til hverandre?

Herregud... Har du tatt vare på mailen fra meg, slik at du kan sende den til Lille Rosin?

Gammel 23-01-07, 20:14   #137
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Fy søren her er det mye fint.
Jeg så at en del var interessert i oppskrifter. kan dere prikke eller PMe meg mailadresse?

Gammel 23-01-07, 20:21   #138
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Standard

Nå fikk jeg lyst til å vise frem litt av det jeg har laget:

Kåpe:

Gammel 23-01-07, 20:22   #139
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Standard

Nå skal jeg ikke plage dere mer.

Gammel 23-01-07, 22:43   #140
Lille Blink
Aktiv

Lille Blink sin avatar

Hvor: Rogaland
Lille Blink er litt kulLille Blink er litt kul
Standard

Vimsen: Utrolig imponerende

Lille Blink er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:52.