Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Hvem kjenner du IRL her på forumet?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-01-08, 20:30   #121
Hobbes
Snikende tiger

Hobbes sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 232
Hobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvem kjenner du IRL her på forumet?

Opprinnelig lagt inn av Tuneland, her.

Menneh, menneh, menneh, hvem er du?

Ja, det kan du lure på, det. Har møtt deg flere ganger (ihvertfall to ), til og med.

Gammel 21-01-08, 20:31   #122
Slettet bruker
Passiv

Standard

Miromurr kjenner jeg godt, siden hun er min søster, og Nenne kjenner jeg fra studietiden.

Svar med sitat
Gammel 21-01-08, 20:31   #123
Tuneland
grand multipara

Tuneland sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Tuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt likt
Standard

Men ikke med det nicket!

Gammel 21-01-08, 20:32   #124
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Jeg har møtt noen av de her inne.
Og et par av medlemmene regner jeg som mine beste venner, selv om vi møtes så altfor sjelden i RL!

Gammel 21-01-08, 20:32   #125
Hobbes
Snikende tiger

Hobbes sin avatar

Hobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Men ikke med det nicket!

Det lønner seg da å sjekke kontrollpanelet innimellom og sånt.

Gammel 21-01-08, 20:39   #126
Tuneland
grand multipara

Tuneland sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Tuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hobbes, her.

Det lønner seg da å sjekke kontrollpanelet innimellom og sånt.

Så supert at du er her!

Gammel 21-01-08, 20:41   #127
Gremli Skremli
Ansvar for egen luring

Gremli Skremli sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: På rette sida av elva
Blogginnlegg: 8
Gremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har gått på folkehøyskole sammen med to, viser det seg, og lekt med en annen da jeg var liten. Ei god venninne er også her, også er det veldig mange som jeg har møtt og blitt kjent med gjennom NM og her på FP.

ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo
Gremli Skremli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-08, 20:42   #128
Hobbes
Snikende tiger

Hobbes sin avatar

Standard

Så supert at du er her!

Har vært her en stund, men er mest på leser'n.

Gammel 21-01-08, 20:58   #129
Ole Brumm
er her

Ole Brumm sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Har truffet ganske mange, kjenner noen få.
Ingen nemt ingen glemt

Gammel 21-01-08, 21:03   #130
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Jeg oppdaget i høst at jeg har vært på fest med Maylen, hun er ei venninne av ei venninne av meg.
Nå er det riktignok lenge siden Maylen var her inne, tror jeg, men hun har da vært her.
Ellers er det vel ingen andre - tror jeg!

Gammel 21-01-08, 21:03   #131
Éowyn
Whatever, never mind

Éowyn sin avatar

Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Kjenner ei her inne. Har vært på treff med et par stykker tror jeg.

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-08, 21:06   #132
Ibidelma
sporadisk

Ibidelma sin avatar

Hvor: Bodø
Ibidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

vet hvem noen er, men ingen som er i min hverdag (ikke som jeg vet om)

Gammel 21-01-08, 21:48   #133
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av FarOutFishing, her.

og Nenne kjenner jeg fra studietiden.

Du også? Den Nenne, den Nenne.

Gammel 21-01-08, 21:54   #134
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kjente ingen her fra før, men har etter noe tid på NM og mye tid her truffet ganske mange. Noen føler jeg i tillegg at jeg har blitt godt kjent med. Men det er stort sett bare her inne jeg har kontakt med dem da.

Ja, også har det vist seg at jeg har gått på folkehøyskole med to her inne. Veldig morsomt å "finne" dem.

Gammel 21-01-08, 22:36   #135
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Kjenner ingen men har fortalt om forumet til en venninne som jeg også plutselig fant ut var på NM... aner ikke om hun har meldt seg inn her da..

Gammel 21-01-08, 22:47   #136
carolin
Har laget seg en tittel

carolin sin avatar

Blogginnlegg: 70
carolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nabbe, her.

Har møtt Ru og LilleLeo på grunn av nett, og Vicky. Og Majsa, og minst en til, i alle fall.

.

Det er vel de samme jeg har møtt.

Gammel 22-01-08, 01:25   #137
Frantzen
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Den eneste jeg med hånda på hjertet kan si jeg kjenner - og som jeg til gjengjeld er kjempeglad i, er Frøken Rattata. Hun har vært ei nær og god venninne i over 20 år nå. Nydelige dama!

Love you right back!

Ellers kjenner jeg ingen her inne. Såvidt jeg vet.

Svar med sitat
Gammel 22-01-08, 13:39   #138
Kaktus
St(r)ikkeplante

Kaktus sin avatar

Blogginnlegg: 120
Kaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Og så kjenner jeg selvsagt Koma også. En helt fantastisk, nydelig jente!

Gammel 22-01-08, 15:26   #139
Bloppy
Det kommer seg

Bloppy sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mamma Rosa, her.

Aner ikke om jeg har møtt noen her inne.

Du har møtt meg et par ganger..

Tror du har et par bilder fra en Oslo tur vi hadde uten barn også

Ellers tror jeg ikke jeg kjenner flere her inne.. Men man vet jo aldri hvem som skjuler seg bak forskjellige nick da..

Gammel 22-01-08, 15:32   #140
Pelen
Bør lage seg en tittel selv

Pelen sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Jeg har MØTT mange, og tør ikke begynne å ramse opp av redsel for å glemme noen. .

Både fra SG, SM, NM og FP. Noen har jeg blitt veldig godt kjent med også.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:19.