|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#121 |
Helt vanlig
|
![]() Sv: Liker du navnet ditt?Navnet mitt er helt greit og passer meg egentlig ganske bra, synes det har litt kraft over seg også. Mellomnavnet mitt er fullstendig intetsigende og irriterer meg bare. Da jeg var barn likte jeg mellomnavnet mitt best siden det var mer "søtt" Deler navnet mitt med fryktelig mange da, kunne godt ha fått hatt det mer for meg selv.
![]() |
#123 |
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Liker du navnet ditt?
Ok. Mitt navn er ikke på den listen, så da er det altså for få som har fått det de siste årene til at jeg faktisk kan se hvor mange?
![]() |
#124 |
trenger lading
|
tror faktisk ikke det er det det betyr... For de ":" tegnene betyr tallet ikke kan offentliggjøres, ikke at det ikke er noen. (nederst på lista står det "standardtegn i tabeller")
![]() |
#125 |
flisespikker
|
Ja, det ser ut som du har rett.
![]() |
#126 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Liker du navnet ditt?Men jeg tror du kan se det av den grafen også. Er tallene små nok så ser du om den går helt i null.
![]() |
#127 |
Lager seg en tittel.
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Liker du navnet ditt?Jeg liker det første fornavnet mitt. Synes det andre er mindre pent selv om det er et helt vanlig navn. Begge navnene mine er vanlige. |
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Hertuginne
|
![]() Sv: Liker du navnet ditt?Jeg har aldri vært helt komfortabel med navnet mitt, det er bare ikke helt meg. Jeg ser jo at objektivt sett er det fint, men jeg liker det ikke så godt. Noe har med måten det uttales på dialekten min, det blir veldig hardt. Det er finere på østlandsk.
![]() |
#129 |
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det er ikke alle navn det finnes grafer for, så da er man jo like langt…
![]() |
|
|