Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Den store parfymetråden

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-04-07, 02:47   #121
Heidi
Vaffel

Heidi sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Heidi er litt kulHeidi er litt kulHeidi er litt kul
Standard

Sv: Den store parfymetråden

I kjøleskapet mitt står det nå;

DKNY Be delicious NY
Gucci Envy
Gucci Envy me
Og en hel haug med parfymer jeg egentlig ikke bruker lenger...

Ga nettopp bort den nye Calvin Klein. Den luktet godt på meg i jula, men nå stinker den.

Vurderer Chanel.No 5...

Heidi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-04-07, 13:50   #122
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har akkurat testet DKNY Be delicious, for den hørtes så god ut. Men den var ikke noe for meg.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-04-07, 14:07   #123
maribo
Alltid like optimist

maribo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Orkdal
maribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hm, har for tiden en Naomi C - lukter godt, synes jeg.

Bruker ikke så altfor mye parfyme, så jeg holder meg til en eller to om gangen

Gammel 02-04-07, 14:12   #124
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Kjøpte nylig den nyeste til Armani, Remix hter den
Kjempegod

Gammel 02-04-07, 14:18   #125
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

Kjempegod

Den skal jeg teste. Jeg har brukt den vanlige Armani She i mange år, ligner den på denne?

Gammel 02-04-07, 14:33   #126
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Den skal jeg teste. Jeg har brukt den vanlige Armani She i mange år, ligner den på denne?

Er den som er lett gullfarget?
Denne kan ligne litt på Armani City Glam kanskje.Veldig god
Lukter rent

Gammel 02-04-07, 14:34   #127
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Standard

Ja, den er sånn matt gull/beige, samme form.

Gammel 02-04-07, 14:49   #128
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Standard

Ja, den er sånn matt gull/beige, samme form.

Da er den lettere i duften
Akkurat den hadde jeg for en tid siden

Gammel 02-04-07, 15:29   #129
Anuk
Bør lage seg en tittel selv

Anuk sin avatar

Anuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Vet ikke hva det er med meg, men jeg tåler veldig lite parfyme. Blir veldig fort uvel og vondt i hodet av parfymelukter. Lukten kan være helt OK, helt til jeg skal være "inni" den over lengre tid.

Første parfymen jeg greide å bruke var Laila, også har jeg brukt Laura - som er på grensen. Skal forsøke meg på et av de alternativene som kom her forresten, hadde vært hyggelig å kunne bruke litt

Anuk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-04-07, 15:36   #130
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Standard

Da er den lettere i duften
Akkurat den hadde jeg for en tid siden

Hvilken er lettere?

Gammel 02-04-07, 15:38   #131
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Standard

Hvilken er lettere?

Den Remix er lettere syntes jeg
Men luktene kan jo vaierer fra person til person

Gammel 02-04-07, 15:40   #132
Senna
Javel

Senna sin avatar

Hvor: The Sun
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Kjempegod

Denne har jeg også, og liker den veldig godt.

Kjøpte meg denne jeg for et par uker siden:

Gammel 02-04-07, 19:12   #133
Azi
Come what may...

Azi sin avatar

Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har nettopp kjøpt denne!

Azi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-07, 10:59   #134
Daniella
Nybegynner

Daniella sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Daniella har et hav av muligheter foran seg
Standard

Jeg har mange parfymer, kjøper de som lukter best bl.a CK summer, white diamonds, yvresse, miracle summer, change chanel, after five..

Daniella
Daniella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-07, 04:03   #135
Carrie
-

Carrie sin avatar

Hvor: Akershus
Carrie er populærCarrie er populærCarrie er populærCarrie er populær
Standard

Donna Karan - Kashmere Mist

Calvin Klein - Euphoria

Dolche & Gabbana - Light Blue

Givenchy - Eau Torride

Lacoste - Touch of pink

Boucheron

Carrie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-07, 11:36   #136
Amelie
Med & uten trylleformel.

Amelie sin avatar

Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Noen som husker Giorgio Red, den eksisterte et år eller to på slutten av 80-tallet. Den var så innmari god, men fikk aldri kjøpt den.

Ellers brukte jeg følgende parfymer på 80-tallet:

Musk var min første parfyme. En liten flaske med Musk-olje. Dryppet bare litt bak hvert øre... 1984.
Le Jardin, både den hvite og den svarte. Den svarte egnet seg best til fest. 1985-86.
Chanel no 19 - den var jeg veldig glad i, 1985-86.
Lou Lou, æsj den var tung og søt. Eide den vel kanskje aldri selv.
Alexandra spraydeodorant ble iblant brukt over hele meg.... Med sånn frotté-fløyel uten på flaska, og gull/sølvkork...
Date-parfymene ble flittig brukt. Det var vel Eau de Cologne...Billig for en skoleelev som bodde på hybel.
Armani-parfymen var kjempegod, sort etikette tror jeg.
Sunflowers brukte jeg en sommer. God der og da, men litt for sterk igrunn.
Giorgio Armani, den gule - fikk veldig mange lukte-komplimenter for den!
Cloè brukte jeg litt i 1987, men bare deodoranten. Syns parfymen ble for sterk.
Paris var kjempegod i 1990.
Vanderbilt ble også hyppig brukt et år.... Nå er det jo bare gæmliser som bruker den!
White Linen brukte jeg i 1986, den var nydelig, men så knuste jeg flaska i vasken på badet. Da luktet det litt for mye White Linen på badet noen uker fremover...
Tresôr var nydelig i 1989-90.

Guri, det ble ganske mange. Var ikke særlig trofast mot parfymene mine, det har jeg igrunn aldri vært.

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-07, 22:26   #137
Cilius
På flyttefot

Cilius sin avatar

Hvor: Snart på landet
Cilius er litt kulCilius er litt kul
Standard

Akkurat nå har jeg City Glam fra Armani og en Versace Baby Rose Jeans.
Liker Estee Lauder sine parfymer, Dior sin J'dore (hvordan skrives det?) og en lilla Georgio...

Gammel 18-04-07, 13:43   #138
smbr
Fullverdig medlem

smbr sin avatar

smbr har et hav av muligheter foran seg
Standard

Bruker Tommy Girl for tiden, før det brukte jeg Dolce Gabbana Light Blue.

Har også en Miracle fra Lancome stående - den lukter fantastisk på en venninne av meg (nesten så jeg blir forelsket i henne... ), men det er bare ikke den samme lukten på meg.

Har også et "problem" med at når jeg først har sluttet å bruke en parfyme, så kan jeg ikke begynne på an igjen med samme parfyme seinere. Alle lukter minner meg om faser i livet, så da blir det feil å begynne på nytt med samme parfyme - uansett hvor god den er (f.eks. Aqua di Gio, Hugo Boss - den runde flasken osv.)
Kjente meg igjen i mye av det Amelie skrev.

smbr er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-07, 11:03   #139
Sue
Nye muligheter :o)

Sue sin avatar

Hvor: Oslo
Sue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smart
Standard

This uplifting CLEAN scent opens with crisp, citrus top notes of Lemon, Mandarin, And Orange. The heart of the fragrance is faintly floral, hinting at sweetness with notes of Lily of the Valley, Orange Blossom, and Jasmine. The drydown is an understated musk and sheer woods base. Not heavy, overwhelming or pretentious, Shower Fresh Perfume is simply sweet and subtly sexy; a revolutionary aroma that leaves one feeling "shower-fresh" from sun up to sun down.

Denne får jeg forhåpentligvis til torsdag - har ikke luktet på den ennå, men håper virkelig at den er god!

Sue er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-07, 01:09   #140
dutte
fornyet

dutte sin avatar

Hvor: Far out east
dutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sue, her.

This uplifting CLEAN scent opens with crisp, citrus top notes of Lemon, Mandarin, And Orange. The heart of the fragrance is faintly floral, hinting at sweetness with notes of Lily of the Valley, Orange Blossom, and Jasmine. The drydown is an understated musk and sheer woods base. Not heavy, overwhelming or pretentious, Shower Fresh Perfume is simply sweet and subtly sexy; a revolutionary aroma that leaves one feeling "shower-fresh" from sun up to sun down.

Denne får jeg forhåpentligvis til torsdag - har ikke luktet på den ennå, men håper virkelig at den er god!

Hvis ikke legger du den ut for salg på markedsplassen .

dutte er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:10.