|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#121 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: En kvinne med bart ...
Helt enig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Leser
|
![]() Sv: En kvinne med bart ...Jeg synes ikke at folk er spesielt nekete eller dumme i denne tråden, men jeg vil oppfordre til å tenke over om den man skriver om kan kjennes igjen. Det er ikke lurt å skrive om privatpersoner som kan identifiseres. Da kan det være lurt å slette - med mindre man vil fremstå i hjembygda som "hu som sitter på nettet å preiker om andre".
![]() |
#123 |
Ekvilist
|
Jeg skjønner godt at denne diskusjonen kan være sår for mange, jeg velger å ikke si så mye om hva jeg synes om bart på kvinner. Jeg synes vel egentlig ikke så mye i det hele tatt. Jeg vil bare kommentere det jeg har sitert. Det jeg leser ut i fra det siterte er at dyrlegen fortsatt har bart, men på tross av dette (som om det er en negativ egenskap) er dyktig. Særdeles snodig lesning må jeg si.
![]() |
#125 |
Guardian of the galaxy
|
Regner med denne var til meg? Men da kan du lese det jeg skrev en gang til. Jeg sammenlignet da vel ikke røyking med hårvekst. Jeg sammenlignet det å offentlig si at man syns hårvekst er stygt og kvalmt med den som røyker (eventuelt gjør andre dume ting) og prøver å overbevise andre om at det er greit.
~Maybe it's time to heal~ Sist redigert av Kirsebær : 06-03-08 kl 22:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Naiv og Super
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: En kvinne med bart ...Jeg har heldigvis sluppet problemer med bart, men innrømmer gladelig at jeg ikke synes det er estetisk vakkert. Jeg er uansett ingen stor fan av kroppsbehåring, har hårete ben selv og disse "strigles" jevnlig....
![]() Sist redigert av Ginger2 : 06-03-08 kl 23:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
kamelkonsument
|
Sorry, Bæret.
![]() |
#132 |
flisespikker
|
Jeg er forvirret. Hører disse to avsnittene sammen? Og/eller snakker vi fremdeles om hårvekst?
![]() |
#134 |
Guardian of the galaxy
|
Tilgitt.
Jepp. AC prøver å si at hun har hår oppi rompa og at det er bedre enn å ha det midt i rompa.
![]() |
#135 |
flisespikker
|
Og så kozer hun med det? :må ha teskje:
![]() |
#137 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Ja, den var litt rar formulert, jeg ser det. Men det var ikke slik jeg mente det.
![]() |
#138 |
Fjott
|
![]() |
#139 |
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() Sv: En kvinne med bart ...Jeg er litt plaget, og pinsett er nok ikke den beste løsningen. Sist redigert av Maz : 07-03-08 kl 08:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#140 |
Audacious
|
![]() Sv: En kvinne med bart ...Ingen liker å bli minnet på at når man rusler rundt i verden blir man sett på, vurdert og bedømt ut fra utseendet, til og med av mennesker man ikke kjenner. Hovedinnlegget og flere andre bidrag i denne tråden var en litt guffen påminnelse om at dette er tilfellet, med potensiale til å treffe ikke bare de med uønsket hårvekst og komplekser over dette, men også mange andre som lurer på om folk ser på deres overvekt/undervekt/pigmentflekker/skallethet osv. og "tenker sitt".
![]() |
|
|