|
Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Princess Skids and Scars
|
![]() Sv: Anbefal meg en vogn!Jeg har Quinny Freestyle 3XL, og er forsåvidt fornøyd. Men den er for bre over bakhjulene så jeg må bruke handikappkassa i mange matbutikker. Det er "litt" irriterende, da de ofte ikke er betjent. Ellers så synes jeg ikke den er så veldig pen, spesiellt med sportsdelen. Men den kan legges flatt, og være vendt mot deg. To viktige fordeler synes jeg. Min Dronning er forresten født i september og ligger fortsatt fint i baggen. Vi kommer nok ikke til å bytte før hun sitter helt selv. Hun kunne fint ligget i baggen i 2-3 mnd enda. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Re: Sv: Anbefal meg en vogn!
Med baggen er det ganske enkelt, små babyer skal ligge flatt
![]() |
#4 |
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Anbefal meg en vogn!Jeg ville satset på EW sky
![]() |
#5 |
Epikur
|
![]() Sv: Anbefal meg en vogn!Jeg er nok en pingle, for Trolleren vi hadde til Lillestore veide 14 kilo og jeg syntes den var tung! 16 kilo er helt uaktuelt.
![]() |
#6 |
Superaktiv
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Anbefal meg en vogn!Jeg er også helt blåst når det kommer til den store vognjungelen, men har hatt 2 forskjellige vogner nå i (snart) 2 år. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Anbefal meg en vogn!Knerten er født i begynnelsen av oktober, og har fremdeles god plass i bagen til sin buggis. Han er heller ikke av de minste, men det er lenge siden sist jeg målte ham. Vi har riktignok tatt ut posen, men det er fordi den ble så styrete. Jeg synes at lammeskinn og dyne har vært nok.
![]() |
![]() |
#8 |
Passiv
|
![]() Sv: Anbefal meg en vogn!Jeg har en OTH, og etter å ha brukt den, kommer jeg ikke til å bruke noen annen vogn. Lett, klappes sammen på et øyeblikk, forhjulet kan låses slik at man kommer seg lett frem i ulendt terreng eller dyp snø. Justerbart håndtak. Jeg har aldri hatt noen problemer med hjulene, forresten, og den ene gangen jeg måtte pumpe opp et hjul, trillet jeg innom en sportsbutikk, og så gjorde de det. |
![]() |
![]() |
#10 |
tankefull
|
![]() Sv: Anbefal meg en vogn!Jeg har hatt litt forskjellig av vogner etterhvert |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Anbefal meg en vogn!Jeg er ihuga OTH fan. Eneste ulempen i mine øyne er at sportsdelen ikke kan vendes, men hvis det ikke er et problem ville jeg definitivt gått for OTH.
![]() |
#12 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Anbefal meg en vogn!Jeg ville definitivt valgt en vogn der sittedelen kan snus, dersom du skal bruke vogna helt fra begynnelsen. Det er først nå at både jeg og Mathias er komfortable med å ha han vendt fra meg. (har som sagt teutonia s3 og er veldig fornøyd.)
![]() |
![]() |
#13 |
villende
|
![]() Sv: Anbefal meg en vogn!Jeg kjøpte en TFK Jogger Twist til Snupp da han var ett år og er så fornøyd med vogna at jeg nå har kjøpt bag til bruk når Mini kommer. Bagen på TFK er stor og fin, hvilket innebærer at jeg slipper å stresse med å skulle bytte over til sportsvogn fordi bagen er for liten (jepp, det var et problem med den forrige vognen min.) Jeg er utrolig fornøyd med sportsvogn delen, og (viktigst av alt) det er Snupp også, selv om han i utgangspunktet ikke er spesielt begeistret for vogner. Ryggen er praktisk å legge ned og den har regulerbart fotbrett. Snupp har dessuten (fortsatt) god plass til å sove i den, med pose, selv om han nesten er meteren lang. Og han har sovet veldig godt i den, fordi den er god og lun. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Med & uten trylleformel.
|
![]() Sv: Anbefal meg en vogn!Madam Mim, jeg ville gått for 2 vogner!
![]() |
![]() |
#16 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Anbefal meg en vogn!
![]() |
#17 |
kamelkonsument
|
![]() Sv: Anbefal meg en vogn!
![]() |
#18 |
Går stille i dørene
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Midt på, sånn cirka
![]() Sv: Anbefal meg en vogn!Jeg er enig med Amelie i at det beste hadde vært to vogner. Selv hadde jeg valgt OTH og Bugaboo - for meg er det uaktuelt med tunge bagvogner à la Simo. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
padawan
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Anbefal meg en vogn!Etter mange bomkjøp, har jeg kjøpt en Bugaboo som venter meg i USA. Skal bli spennende å teste. Ellers må jeg innrømme at jeg er positivt overrasket over TFK Twinner. Så jeg vil tro at singelvognen må være god siden tvillingvogenen er det.
![]() |
#20 |
Dukkar plutseleg opp ...
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Anbefal meg en vogn!Det ser ut til at du må pimpe deg ein Buggis, Mim. |
![]() |
![]() |
![]() |
Emneord |
bakovervendt, ergonomisk, fargeanalyse, forovervendt, klassiker, lilleleopose, pimpa buggis, polhandling, skinnpose, sove, vogndilla, voksipose |
|
|