Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Greit, jeg er FERSK på dette forumet!

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-04-08, 18:51   #121
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Greit, jeg er FERSK på dette forumet!

Det var sikkert meg. :tar på seg skylda:

Gammel 11-04-08, 18:51   #122
DM
Live and let live

DM sin avatar

Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Eh. Jeg rødprikket LENGE etter denne tråden ble startet!

Ynsjyll.

Opprinnelig lagt inn av Kula, her.

Sånn som lussekatter vel.

Gammel 11-04-08, 18:51   #123
Propella
superbruker

Propella sin avatar

Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Forresten, lussekatter smaker hoppetau og sure sokker.

Hve er det du sier?
Lussekatter som er så godt.

Gammel 11-04-08, 18:51   #124
DM
Live and let live

DM sin avatar

DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Ja, det var det jeg visste hele tiden.

Gammel 11-04-08, 18:52   #125
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fysjovn.

Gammel 11-04-08, 18:52   #126
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fader. Den dusten som oppfant "alt er Sitrons skyld" skal faen meg få svi.

Gammel 11-04-08, 18:53   #127
DM
Live and let live

DM sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

Det var jeg som rødprikket, DM. Saklig sådan.

OK, det var DET jeg visste hele tiden.

Gammel 11-04-08, 18:55   #128
Pingis
Kald på føttene

Pingis sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 121
Pingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mor til 4, her.

Synes det er mange nye som får en ufin velkomst her, ikke alle er like herdet i forumverden eller, kanskje noe å tenke på.

Jeg synes det var helt fint å være ny her, og jeg er ikke bevandret i forumverdenen. Tar det som en selvfølge at man bruker litt tid på å bli kjent med forumet før man buser ut med alt som faller en inn.

Pingis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-08, 18:56   #129
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Åh. En sutreputre-tråd.

Jeg har også dårlig syn, -4,75 faktisk. Jeg tror jeg skal skrive alle innleggene mine litt stort heretter, slik at det blir lettere for meg å lese det fanstastisk flotte jeg skriver. Ja, det skal jeg.

Jeg tror jaggu med jeg skal skrive med rosa farge også.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-08, 18:56   #130
Kula
Trallallaa

Kula sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Propella, her.

Lussekatter som er så godt.

Nehei.

Gammel 11-04-08, 18:57   #131
007
© All rights reserved

007 sin avatar

007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Eller meg.
Eller nei, jeg gjorde som Sitron.

Gammel 11-04-08, 18:58   #132
Propella
superbruker

Propella sin avatar

Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Nehei.

Joho. :sutre:

Gammel 11-04-08, 18:58   #133
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Liven, her.

Eller meg.

Eller nei, jeg gjorde som Sitron.

Oi. Glemte stor skrift.

Gammel 11-04-08, 19:01   #134
Mor til 4
Nattrangler

Mor til 4 sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

Oi. Glemte stor skrift.

Den hadde kanskje vært finere i rosa da.

Gammel 11-04-08, 19:06   #135
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Mor til 4, her.

Den hadde kanskje vært finere i rosa da.

Å pokker! :glemsk:
Lover skjerpings.

Gammel 11-04-08, 19:08   #136
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

ctrl+skrolling oppover Liven. Det lærte gutten på 9.mnd meg er en dag når jeg plutselig bare såg streker fordi teksten var så liten.

eller så får jeg forsette åher inne. FP!

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-08, 19:11   #137
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Isolde, her.

ctrl+skrolling oppover Liven.

Hæ?

Gammel 11-04-08, 19:11   #138
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Altfor seint inn i denne tråden, men jeg skal nå bake boller i helgen. Uten safran, da. Synes ikke safran smaker mye, men synes det burde smake ekstremt godt siden det er det dyreste krydderet.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-08, 19:19   #139
Miromurr
Tøff i frakk

Miromurr sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Isolde, her.

ctrl+skrolling oppover Liven. Det lærte gutten på 9.mnd meg er en dag når jeg plutselig bare såg streker fordi teksten var så liten.

Så det er det han trykker på, ja. :lært noe nytt:

Vet du hvordan han får til å lage småsmåbilder av hele siden også? Sånn at ikke bare teksten krymper, men hele siden? For det er han en racer på.

Gammel 11-04-08, 19:20   #140
kiki
Bør lage seg en tittel selv

kiki sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
kiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Miromurr, her.

Så det er det han trykker på, ja. :lært noe nytt:

Vet du hvordan han får til å lage småsmåbilder av hele siden også? Sånn at ikke bare teksten krymper, men hele siden? For det er han en racer på.

Lurer jeg og på.

Svar

Emneord
folkeskikk, nykommer, takhøyde

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:42.