|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#121 |
Fru Jacobsen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Drikker du et glass vin/øl når du skal kjøre senere?Og der så jeg at tråden var gammel |
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Drikker du et glass vin/øl når du skal kjøre senere?
Selvfølgelig gjør jeg det. Når det dukker opp en ny tråd med mange svar går jeg alltid ut i fra at den er gammel.
![]() |
#123 |
Champagne til alt
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
![]() Sv: Drikker du et glass vin/øl når du skal kjøre senere?Ikke så lett for nykommere å få med seg dette da. Velkommen hit, Cathrine37!
![]() |
#124 |
|
![]() Sv: Drikker du et glass vin/øl når du skal kjøre senere?Jeg så at det var en gammel tråd, men svarte allikevel da temaet fortsatt er aktuelt.
![]() |
#125 |
Champagne til alt
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
![]() Sv: Drikker du et glass vin/øl når du skal kjøre senere?..og for å svare på temaet: Jeg drikker ikke når jeg skal kjøre senere på dagen. Jeg er veldig forsiktig dagen derpå, tror jeg forbrenner veldig sakte.
![]() |
#126 |
flisespikker
|
![]() Sv: Drikker du et glass vin/øl når du skal kjøre senere?Tråden ble hentet opp av en ny bruker som postet en reklamelink (som vi har fjernet). Sånt skjer stadig vekk.
![]() |
#127 |
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() Sv: Drikker du et glass vin/øl når du skal kjøre senere?For meg er tråden ny, jeg så den ikke den gangen. Reklame altså? Jaja det forsøket falt i fisk (eller torsk). |
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Drikker du et glass vin/øl når du skal kjøre senere?Nei, jeg gjør ikke det. Da går jeg heller en halvtime i vind og regn om nødvendig.
![]() |
#129 |
By the Sea
|
![]() Sv: Drikker du et glass vin/øl når du skal kjøre senere?Se der ja - 9 år siden jeg skrev dette! Og jeg konstaterer at jeg fremdeles tar et lite glass vin i begynnelsen av et selskap om jeg skal være der i mange timer - f.eks en velkomstdrink (vin) kl. sju når jeg vet at hjemturen blir i tolv-ett-tiden. Det er ingen promille igjen i kroppen da. I det første innlegget mitt, leser jeg at jeg skriver at få av vennene mine gjør dette, men nå legger jeg merke til at det er helt vanlig. De som kjørte i nyttårsselskapet vårt, f.eks, tok et glass Prosecco når de kom i 6-tiden og de kjørte hjem i ett-tiden, 7 timer senere. For min del overgår ikke prinsipper fakta - ikke noe alkohol igjen etter 6-7 timer, og jeg blir aldri aldri fristet til å pushe grensene her, og glasset er alltid litt mindre enn et vanlig et, heller enn godt fylt.
![]() |
#130 |
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
![]() Sv: Drikker du et glass vin/øl når du skal kjøre senere?Jeg gjør akkurat som deg! Har lest hele tråden og er overrasket over hvor uaktuelt det er for mange!
![]() |
#131 |
finner ut av mye
|
For min del handler det nok litt om at jeg tåler så lite, og blir fort revet med og drikker mer. Ikke vits i å satse på å kjøre hjem da.
![]() |
#132 |
maler
|
![]() Sv: Drikker du et glass vin/øl når du skal kjøre senere?Nei. Jeg har ikke noe glede av et glass vin hvis jeg må sitte og regne på om det er noe igjen i blodet når jeg skal kjøre bil eller noe annet viktig noen timer senere.
![]() |
#133 |
Truth is in the x-files
|
![]() Sv: Drikker du et glass vin/øl når du skal kjøre senere?Denne tråden er fra før Obama-administrasjonen. Just sayin. Vi var så uskyldige den gangen ..
![]() |
#134 |
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
Mens jeg har lest den for første gang og er overrasket over at det overhodet er aktuelt for noen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
intro
|
Dette. Jeg ville aldri ha tatt et glass vin og kjørt seinere på kvelden.
![]() |
![]() |
#137 |
|
![]() Sv: Drikker du et glass vin/øl når du skal kjøre senere?Nå kjører ikke jeg bil uansett, så det er jo en hypotetisk problemstilling her. Men jeg ville ikke gjort det, selv om jeg kunne drukket en øl på kvelden og kjørt på jobb 7 timer etterpå. For min del ligger forskjellen i at jeg har fått søvn og kroppen har fått restituert seg etterpå.
![]() |
![]() |
#139 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Drikker du et glass vin/øl når du skal kjøre senere?Ja, det hender det at jeg gjør. Et glass vin dersom jeg skal kjøre mange timer senere. |
![]() |
![]() |
![]() |
#140 |
Sangfugl
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Drikker du et glass vin/øl når du skal kjøre senere?Ja, jeg gjør det også iblant. Typisk et lite vinglass tidlig på kvelden. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|