|
|||||||
| Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
I menneskeham
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Santa Cruz
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Nekte-liste
Takk, AC: Du forsvarer stillingen som min interiørguru.
|
|
|
|
#3 |
|
|
Sv: Nekte-listeJeg husker en dansk campinghytte (faktisk... |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Gjer så godt eg kan
|
Sv: Nekte-listeUtstoppa dyr kjem aldri i hus her. Aldri! Børsta stål og "kalde" materiale er også noko eg prøvar unngå i den grad det let seg gjere. Eg frys alltid noko forskrekkeleg i hus der alt er minimalistisk med mykje glas, stål, svart skinnsofa og store, kvite flater, uavhengig av temperatur i rommet, så ein sånn stil kan eg aldri strekke meg etter, uansett kor stilig det kan vere. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Shake it out!
|
Enda et av unntakene fra lista mi, for vi har en utstoppet fugl. Det er en liten svale (eller noe sånn) som hadde forvillet seg inn i huset da vi bygget, og som vi fant død i en vinduskarm
|
|
|
#6 |
|
Fortynnet
|
Sv: Nekte-listeMange av de tingene her er jo veldig opplagt, da. Det er vel ikke så mange i vår generasjon i 2008 som bruker broderte klokkestrenger og dorulldokker. Mer interessant syns jeg det er hva folk ikke vil ha i hus av det som selges i butikkene nå. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Jazzbabe
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Elvebyen
|
|
|
|
#9 |
|
Shake it out!
|
Ikke mobb kua mi! Jeg laget verdens fineste keramikk-ku til mor da jeg var liten og hadde keramikk på skolen
|
|
|
#10 |
|
trøtt
|
Bilde! :etterlyser: |
|
|
|
|
|
#11 |
|
representert
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Nekte-listeHuset vårt er en salig blanding av hummer og kanari, men noe jeg vet jeg ikke vil ha er
|
|
|
#12 |
|
I menneskeham
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Santa Cruz
|
|
|
|
#13 |
|
Pauset
|
Sv: Nekte-listeInn til oss kommer ikke: |
|
|
|
|
|
#16 |
|
|
Sv: Nekte-listeJeg blir litt overrasket over at man kan mene så sinnsykt at noe annet er stygt, eller, jeg har ikke noen problemer med å se at virkelig stygge ting er stygge, men jeg har heller ikke noe problem med å gjenkjenne bra utførte ting selv om det ikke er min stil. Som umalt panel, for eksempel. Ekstrem minimalisme er heller ikke min stil mer enn fem minutter om gangen, men jeg kan fortsatt sukke henført over en strøken kjøkkenløsning. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Protonterapeut
|
|
|
|
#19 |
|
Kidding, right?
|
Sv: Nekte-listeEnig med Polyanna om tepper - alle våre venner har kibbet ut de persiske teppene til fordel for stramme sisal-tepper som alle ser IKEA ut. Eller til nød noen dyyyre, gørrkjedelige ensfargede ulltepper.
|
|
|
|
#20 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Nekte-listeJeg ønsker meg persisk teppe i stua! Knerten har et rødt på rommet sitt, det liker jeg godt!
|
![]() |
|
|