Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Hvem er med på ei sukkerfri uke?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-05-08, 20:43   #121
Kaktus
St(r)ikkeplante

Kaktus sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 120
Kaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvem er med på ei sukkerfri uke?

Det har gått veldig greit i dag. Har til og med åpnet snop i skaper som jeg ikke har rørt en gang. Får dytte det i gubben, så fristelsen forsvinner.

Gammel 26-05-08, 20:48   #122
Botero
Viva la vida

Botero sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Bergen
Botero er populærBotero er populærBotero er populærBotero er populærBotero er populær
Standard

Re: Sv: Hvem er med på ei sukkerfri uke?

Pesto pasta til middag.

Botero er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-08, 21:00   #123
Stikka
...

Stikka sin avatar

Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Re: Sv: Hvem er med på ei sukkerfri uke?

Gikk forbi fryseren og vurderte sterkt om litt is med o'boy kunne være smutthullet mitt.

Men jeg står i mot, foreløpig.

Gammel 26-05-08, 21:01   #124
Tante Grønn
Alltid motsatt

Tante Grønn sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Tante Grønn er populærTante Grønn er populærTante Grønn er populærTante Grønn er populærTante Grønn er populærTante Grønn er populær
Standard

Sv: Re: Sv: Hvem er med på ei sukkerfri uke?

Opprinnelig lagt inn av Stikka74, her.

Gikk forbi fryseren og vurderte sterkt om litt is med o'boy kunne være smutthullet mitt.

Men jeg står i mot, foreløpig.

Gammel 26-05-08, 21:01   #125
Myrsnipa
Pen. Så det så.

Myrsnipa sin avatar

Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har seriøst vondt i hodet.

Gammel 26-05-08, 21:03   #126
Palmen
Trøtt

Palmen sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Myrsnipa, her.

Jeg har seriøst vondt i hodet.

Enkelte kloke hoder i min omgangskrets har varslet at både hodepine og humørsvigninger må forventes denne uken.

Gammel 26-05-08, 21:06   #127
Myrsnipa
Pen. Så det så.

Myrsnipa sin avatar

Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Palmen, her.

Enkelte kloke hoder i min omgangskrets har varslet at både hodepine og humørsvigninger må forventes denne uken.

Hmfr. Ja, men så går det over ikke sant? :ber:

Gammel 26-05-08, 21:07   #128
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

I dag har jeg vært sukkerfri (og da mener jeg sukkerFRI) i 6 uker.

Jenter; første uka er verst. Jeg lover. Etter det har dere ikke lyst på sukker lenger!

Hilsen ex-sukkerjukie

Gammel 26-05-08, 21:07   #129
Myrsnipa
Pen. Så det så.

Myrsnipa sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Salt, her.

I dag har jeg vært sukkerfri (og da mener jeg sukkerFRI) i 6 uker.

Jenter; første uka er verst. Jeg lover. Etter det har dere ikke lyst på sukker lenger!

Hilsen ex-sukkerjukie

Godt å høre.

Gammel 26-05-08, 21:43   #130
Wix
Skal rømme

Wix sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Blogginnlegg: 40
Wix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner til
Standard

Det var på nære nippet at jeg lagde pannekaker i dag, men etter litt anti-pannekake-skyts fra Sybil på msn lagde jeg fiskepudding istedet. Ikke helt det samme men jeg unngikk i allefall pannekakene. Så da har jeg ikke sprukket i dag likevel.

Gammel 26-05-08, 21:53   #131
Krem
Bør lage seg en tittel selv

Krem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt likt
Standard

Kalkunfilet, poteter og salat til middag, og rosiner når mumsebehovet ble for stort. Rugsprø til frokost, lunsj og mellommåltid, så i dag er jeg sunn.

Krem er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-08, 22:04   #132
dharma
Lager seg en tittel.

dharma sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
dharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt likt
Standard

Nå har sukkersuget kommer for fullt. Har spist vannmelon, men det hjalp ingenting. Tror resten av kvelden blir hard!

dharma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-08, 22:04   #133
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av dharma, her.

Nå har sukkersuget kommer for fullt. Har spist vannmelon, men det hjalp ingenting. Tror resten av kvelden blir hard!

Puss tennene!

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-08, 22:08   #134
Myrsnipa
Pen. Så det så.

Myrsnipa sin avatar

Standard

Jeg tror også kvelden blir hard, med finale i ungkaren og greier. Skal ta meg litt cornflakes, da dette ikke havner inn under "søtsaker" i min ordliste.

Hodepinen bør bli bedre til i morgen.

Gammel 26-05-08, 22:08   #135
dharma
Lager seg en tittel.

dharma sin avatar

dharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av rajraj, her.

Puss tennene!

Det skal jeg gjøre, takk for tipset. Vet jo egentlig at det hjelper, men kommer så sjelden på det, enklere å ta seg noe godt.

dharma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-08, 22:09   #136
Mor til 4
Nattrangler

Mor til 4 sin avatar

Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

Har jo holdt på i en uke nå, og i dag er det første dagen jeg har vondt i hodet. Men tror det skyldes at jeg har kjørt 30 mil med bil i dag.
Har ikke noe behov for søtt, men det fristet veldig med gatekjøkkenmat da de andre i bilen ville ha det på veien hjem. men jeg kjøpte meg kun en tab x-tra.

Gammel 26-05-08, 22:12   #137
Myrsnipa
Pen. Så det så.

Myrsnipa sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Mor til 4, her.

Har jo holdt på i en uke nå, og i dag er det første dagen jeg har vondt i hodet. Men tror det skyldes at jeg har kjørt 30 mil med bil i dag.
Har ikke noe behov for søtt, men det fristet veldig med gatekjøkkenmat da de andre i bilen ville ha det på veien hjem. men jeg kjøpte meg kun en tab x-tra.

Flink jente! Jeg hadde garantert kjøpt burger, men kjøpt vann til.

Gammel 26-05-08, 22:17   #138
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Her ble det laks til middag.
I morgen skal jeg til min søster til lunsj - har bedt henne lage noe sunt

Går fint, fått gått i over en time i dag og

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-08, 22:18   #139
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ungkaren: har det vært noe å følge med på? Morsomt?
Jeg følger med på Anna Phil.. Men får svippe litt å se hvem som vinner Ungkaren likevel kanskje

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-08, 22:22   #140
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg er så shallow at jeg ser Top Model.

Har ikke gått det minste bra her i dag. Har drukket masse fanta. Rett og slett fordi min idiot av en mann glemte å drikke den opp selv i helgen, og fordi han kjøpte ekkel blåbærsaft (fun light). Jeg liker jo ikke blåbær.

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:55.