Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvilke skoler man bør unngå

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-06-08, 18:21   #121
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke skoler man bør unngå

Litt forfjamset over at man møter en debatant med "!dust!" jeg.

Om noen faktisk mener dette... så får de vel lov til det? Så får vi andre komme med mer saklige argumeter i mot.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-06-08, 18:41   #122
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Hvor: Enga
Blogginnlegg: 842
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

jeg tar meg sadig i å lese "hvilke stoler man bør unngå" ...

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-06-08, 19:07   #123
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

I forhold til % med flerspråklige bor jeg et sted der vi har litt omvendt problem. I vår lille bygd, med en liten skole, så er det vel knappest noen som er flerspråklige. Jeg kjenner at jeg synes det er litt synd, for en sånn snever bondebygd som dette hadde absolutt "trengt" det. Og jeg ønsker at min datter skal bli kjent med, og kjenne til flere kulturer på annen måte enn kun gjennom "skolering".

Jeg tror det er en del fordommer ute og går her i bygda. Dessverre. Og jeg er litt redd for at det påvirker både barnehage og skole i en viss grad.

Ellers tar jeg også avstand fra det somd et blir linket til av HI. Jeg er også enig i at den godt kunne vært fjernet, men at HI sitt innlegg kan stå.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-06-08, 20:02   #124
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.

jeg tar meg sadig i å lese "hvilke stoler man bør unngå" ...

Så lese- og skrivevansker, med andre ord?

Gammel 30-06-08, 20:32   #125
HansKristian
Nybegynner

Medlem siden: Jun 2008
HansKristian kan håpe på forbedringer
Standard

Opprinnelig lagt inn av Liven, her.

Da synes jeg du skal lese en gang til og gjerne med briller denne gangen.
Makan til søppel!!!

Jeg synes i alle fall at det blir rimelig barnslig å kalle siden for nynazistisk, bare fordi man er uenig i det som står der.

HansKristian er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-06-08, 20:35   #126
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe

SpetakkelRandi sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av ~TM~, her.

Det er forresten en interessant side HI lenker til.

Jeg bare nevner homohets, jødehat og fremmedfrykt. Sjarmerende...

fikk litt jeg nå..
slike holdninger kan du holde for deg selv eller holde innenfor den siden du linket til hanskristian.

SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-06-08, 20:41   #127
bina
Ustabil

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 11
bina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Benmurphy, her.

Og siden mitt innlegg (i tillegg til de som uttalte direkte støtte til det) er det eneste i tråden som sier at dette er et problem; jeg har ikke sagt noe som helst om hudfarge eller nasjonalitet. Jeg sa kun noe om språk. 90% fremmedspråklige på en norsk skole er et problem. Et stort problem.

Ben "Go ask Nebuchadnezzar II" Murphy

Kan ikke annet enn si meg enig her.

bina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-06-08, 20:52   #128
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Hvor: Enga
Blogginnlegg: 842
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Så lese- og skrivevansker, med andre ord?

tydeligvis, ja! Og en baby i fanget.

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-06-08, 20:54   #129
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Både på grunn av innhold og fordi den nå spesialbehandles siden alle andre som sprer reklame for egne nettsteder på FP får linkene sine fjernet.

Det gjør de da ikke? Det som fjernes er lenker til kommersielle sider - ren reklame, altså (reklame kan man kjøpe plass til her hvis man vil). Hvis noen har en temaside, et annet diskusjonsforum, en blogg eller privat hjemmeside og refererer til denne i et innlegg, tror jeg bestemt ikke vi fjerner lenken. (Dette er ikke skrevet som offisiell uttalelse fra ledelsen.)

Gammel 30-06-08, 20:56   #130
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lisa, her.

fy faen, enhver nettside med respekt for seg selv tar avstand fra nazipropaganda og tar avstand fra det.

Mener du at den eneste akseptable måten å ta avstand fra nazipropaganda på er ved å fjerne den?

Gammel 30-06-08, 20:58   #131
bina
Ustabil

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 11
bina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Benmurphy, her.

Og denne idylliserte fremstillingen er oppskriften på hvordan man på dette området sender ballen over til de brune og tilbakestående (les: FrP) og lar den bli der; det er mange skoler i Oslo som har svært mye høyere andel fremmespråklige elever enn 30%. Skolen vi sogner til er en av flere med over 90% fremmedspråklige. Det er ikke først og fremst en ressurs eller et utgangspunkt for å gi elevene kompetanse. Det er først og fremst et problem. Det er et sammensatt problem og et stort problem. Det er sannsynligvis ikke et problem som ikke kan løses – og jeg tror til og med enkelte av skolene i Oslo gjør hederlige forsøk på å løse det – men det forutsetter faktisk at man innrømmer at det er et problem. Venstresiden i oslopolitikken er ikke villige til å si at det er et problem, skoleledelsen på «vår» skole er ikke villig til å si at det er et problem. Denne unnfallenheten er svært lite tillitvekkende når man skal sende barn på skolen, og jeg tror den er en av de faktorene som bidrar sterkest til at de som har muligheten enten søker seg vekk, flytter eller velger private alternativer, og det gjør naturligvis at problemet blir større. Nå syns jo jeg det er helt greit med alle de tre valgene, men dersom kommunen og skolen hadde spilt med åpne kort, gjort rede for problemet og forklart hva de gjorde for å gi et fullgodt undervisningstilbud også til elever med norsk som morsmål, kunne jeg vel iallefall ha vurdert å benytte den lokale skolen. Men basert på det lille vi har mottatt av informasjon fra skolen, og det jeg selv har innhentet av informasjon, var det komplett uaktuelt. Elefanten står midt i skolegården; jeg ser den, og jeg tror ikke det hjelper for politikere og skoleleledelse å late som om de ikke gjør det.

Ben "mer oppgitt enn imponert" Murphy

Nå bor ikke jeg i Oslo, men i en annen by på Østlandet med høy innvandrerandel, og i vår bydel er også innvandrerandelen ekstra høy. Vi kunne velge mellom flere skoler (fritt skolevalg i kommunen) og valgte å unngå den aller nærmeste skolen (geografisk nærmest) fordi andelen fremmedspråklige innvandrere er svært høy. Selvsagt er det et problem når andelen av fremmedspråklige innvandrere er svært høy. Det er et problem for innvandrerne, som går glipp av viktig språkintegrering og kulturell integrering. Det er også et problem for etniske nordmenn som blir en minoritet i et "fremmed" samfunn. Det er også et problem for skoleledelse og bystyre, fordi det viser seg at spesielt unge menn med innvandrerbakgrunn havner "galt". Hvorfor? Noe må jo ha gått galt. Og mye tyder på at de begynte å gå galt allerede på skolen. Jeg tviler på at unge menn av innvandrerbakgrunn jevnt over er slemmere eller ondere enn andre - så antagelig er det omgivelsene, samfunnet, integreringen, skolen, familien, vennene, og så videre som har ført dem på feil spor.

Da nytter det ikke å idyllisere fremmedspråklighet og innvandrere. Man må bare innse at hvis man lar dette fortsette så vil problemet øke. Også ghettoene som oppstår i mange byer både på østlandet og andre steder ER et problem. Først når man har erkjent problemet kan man begynne å lete etter løsninger. Å lukke øynene hjelper i alle fall ikke.

bina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-06-08, 21:47   #132
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Mener du at den eneste akseptable måten å ta avstand fra nazipropaganda på er ved å fjerne den?

Jeg svarer på denne selv om spørsmålet ikke ble stilt meg.

Det er i mine øyne mer akseptabelt å fjerne nazipropaganda enn å publisere den. Det at FP faktisk formidler nazipropaganda er forkastelig.

Dere i ledelsen er da såpass nettvante at dere vet hva dette handler om? Dere vet da at HI ikke på noen måte prøver å skape en fruktbar diskusjon, men derimot er ute etter et talerør for nazipropaganda?

Jeg hadde aldri trodd jeg skulle skrive et innlegg som dette på FP.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-06-08, 21:55   #133
him
Leser

him sin avatar

Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.

Dere i ledelsen er da såpass nettvante at dere vet hva dette handler om? Dere vet da at HI ikke på noen måte prøver å skape en fruktbar diskusjon, men derimot er ute etter et talerør for nazipropaganda?

Selvfølgelig er det det HI gjør, men det er ikke HI som "eier" tråden, eller bestemmer hvordan den skal utvikle seg. Det er det vi som deltar som gjør.

Gammel 30-06-08, 21:58   #134
Lisa
anglofil

Lisa sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Ikke den eneste selvfølgelig men takk og pris for at de fleste ansvarlige nettsteder har folk som sitter å følger med kontinuerlig og fjernet eksterne lenker til nynazistiske sider. At FP velger å la en link til en slik side ligge har nok allerede vekt stor begeistring i det nynazistske mijøet for de blir nemlig fjernet umiddelbart på sider der ledelsen tar ansvar. Er det greit for Vigrid å annonsere her også eller? Hva er forskjellen?

Hvis FP er et nazivennlig sted som tilater lenker med slikt innhold så hadde jeg satt pris på om jeg kan bli slettet som bruker med umiddelbar virkning.

Lisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-06-08, 21:59   #135
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av HansKristian, her.

Jeg synes i alle fall at det blir rimelig barnslig å kalle siden for nynazistisk, bare fordi man er uenig i det som står der.

Kall meg gjerne barnslig. Jeg kaller jeg er spade for en spade, og ja: jeg er selvsagt dypt uenig i mølet du linker til.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-06-08, 22:00   #136
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Selvfølgelig er det det HI gjør, men det er ikke HI som "eier" tråden, eller bestemmer hvordan den skal utvikle seg. Det er det vi som deltar som gjør.

Jeg syns det er totalt underordnet hva som er tema og hvordan vi diskuterer det. Dere slipper nazister til i forumet. Dere tillater linker med nazistisk propaganda. Dere vet altså hva som er formålet med tråden og er dermed klar over at dere publiserer nynazistisk propaganda. Jeg syns det er forkastelig. Ingenting som blir skrevet i denne tråden kan hindre spredningen av linken.

Gammel 30-06-08, 22:00   #137
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Standard

Det er i mine øyne mer akseptabelt å fjerne nazipropaganda enn å publisere den.

Det er du neppe alene om å mene. Men det var ikke egentlig det jeg spurte om - jeg lurte på om Lisa mente at det å fjerne slike linker er den eneste akseptable måten å ta avstand fra dem på. Om det f.eks. ikke kan regnes som å "ta avstand" dersom man lar teksten stå, men sier eksplisitt at man tar avstand fra innholdet, og forteller hvorfor.

Hvis HI ikke ønsker en fruktbar diskusjon, men forummedlemmene likevel lager en fruktbar diskusjon, så har ikke HI fått det som han ville. Diskusjonen skapes ikke av hovedinnlegger/hovedinnlegget, men av alle som poster i diskusjonen, og om noen skriver et innlegg med forkastelig innhold, er jeg ikke enig i at det kan sees som "anerkjennelse" av innholdet å starte en debatt.

Irma nevnte noe om å vende ryggen til Arne Myrdal. Jeg synes ikke det er sammenlignbart, blant annet fordi dersom noen snakker i RL, hører man på dem kontinuerlig så lenge man er i nærheten av dem mens de snakker, mens på et nettforum "hører" man bare et innlegg mens man faktisk leser det. En tråd som dette blir mer som om Arne Myrdal først skulle gått på talerstolen, og så gikk han ned, og alle som var enige eller uenige kunne gått opp etter tur og sagt sin mening. (Nå kan sikkert noen si noe om å la være å invitere Arne Myrdal til et diskusjonsmøte i utgangspunktet, eller å jage ham ut dersom han hadde sneket seg inn ubedt, men det er tross alt begrenset hvor langt man kan trekke en sammenligning slik at den fortsatt gir mening.)

Gammel 30-06-08, 22:08   #138
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvis HI ikke ønsker en fruktbar diskusjon, men forummedlemmene likevel lager en fruktbar diskusjon, så har ikke HI fått det som han ville.

Jo, så lenge dere lar linken stå har HI fått det som han ville. Det eneste han vil er å spre tilgangen til nevnte side, og ingen fruktbar diskusjon kan endre nettopp det, så lenge dere lar linken stå.

Jeg sier igjen, jeg har ikke noe problem med å lage fruktbare diskusjoner av dustete innlegg, men å tillate en link til en nynazistisk side, som er der kun i det øyemed å gjøre den tilgjengelig syns jeg er i overkant naivt av dere.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-06-08, 22:09   #139
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lisa, her.

Hvis FP er et nazivennlig sted som tilater lenker med slikt innhold så hadde jeg satt pris på om jeg kan bli slettet som bruker med umiddelbar virkning.

Dette synes jeg er å sette ledelsen i en vanskelig situasjon. De mener jo selvfølgelig ikke at de er nazivennlige, selv om de har valgt en annen løsning enn hva du hadde gjort om du bestemte. Så hva skal de gjøre? Ut fra det du sier her må de enten fjerne URL-en (lenken er jo fjernet) eller fjerne din bruker. I siste tilfelle så har de jo gått med på beskyldningen om at de er nazivennlige, og det kan du nesten ikke forvente. Jeg mener at det ikke er riktig heller da, men det er jo en annen sak.

Det er du som må bestemme om dette gjør FP til et nazivennlig sted og så får du i så fall trekke deg ut selv, mener jeg. Jeg er som du sikkert vet hverken modde, admin eller har noe som helst innflytelse på ledelsen, men det er hva jeg synes.

Gammel 30-06-08, 22:09   #140
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Standard

Det er du neppe alene om å mene. Men det var ikke egentlig det jeg spurte om - jeg lurte på om Lisa mente at det å fjerne slike linker er den eneste akseptable måten å ta avstand fra dem på. Om det f.eks. ikke kan regnes som å "ta avstand" dersom man lar teksten stå, men sier eksplisitt at man tar avstand fra innholdet, og forteller hvorfor.

Jeg syns ikke det holder å si at man tar avstand fra innholdet i denne saken. Ikke med tanke på hvilken netthistorie sprederne av slik propaganda har og hvordan de systematisk leter etter steder å publisere stoffet sitt.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:50.