|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Gal kattedame
|
Sv: Hva har du gjort i dag for å glede noen?Jeg har laget middag til et vennepar og strøket en kjempehaug med skjorter for mannen min.
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har du gjort i dag for å glede noen?Jeg har spandert lunch på gubben. Ellers har jeg vært mest sur etter at jeg kom hjem. Gutta krangler HELE tiden. På tide og hive en av de, eller helst begge i seng...... |
|
|
|
|
|
#3 |
|
re:designer
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hva har du gjort i dag for å glede noen?Jeg klippet naboen istad (skulle i 40 årslag ikveld). |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Alltid motsatt
Medlem siden: Jun 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har du gjort i dag for å glede noen?Gav mannen noen timer alene hjemme.
-Tripp-06,Trapp-07 og Tresko des-08- Sist redigert av Tante Grønn : 09-08-08 kl 00:15. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
priiiima donna
Sv: Hva har du gjort i dag for å glede noen?Jeg matet fuglene ved lillevannet
|
|
|
#6 |
|
ß˙*∂ü*∂éé?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Re: Sv: Hva har du gjort i dag for å glede noen?Kjøpt noen bursdagsgaver som vil glede mottagerene, også tok jeg med meg bøker og blomster hjem til mannen, han ble veldig glad.
|
|
|
#7 |
|
Introvert optimist
|
Sv: Hva har du gjort i dag for å glede noen?Den var lett. I dag tok jeg morgenvakta og min elskede sover godt fortsatt.
|
|
|
#8 |
|
En Som Trener
|
Sv: Hva har du gjort i dag for å glede noen?
Her også. Og har hittil gått med søppel, vasket Lillesøsters gjennomtissede sengetøy og betalt regninger! Enda jeg ikke la meg før 03 (forbaska FP
|
|
|
#10 |
|
Sv: Hva har du gjort i dag for å glede noen?Jeg har takket min mor for en flott sms jeg fikk |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Sv: Hva har du gjort i dag for å glede noen?OG laget kaffe til mannen så han kunne ha i bilen på vei til jobb. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
*_*
|
Sv: Hva har du gjort i dag for å glede noen?Jeg overtalte mannen til å dra til en kompis i går kveld, lot ham få sove lenge i dag og ga ham havregrøt-lapper (Istes oppskrift) til frokost.
|
|
|
|
#13 |
|
Alltid motsatt
Medlem siden: Jun 2007
Sv: Hva har du gjort i dag for å glede noen?Baker kjeks. Ellers har jeg bare vært ei sur, hormonell og gravid kjærring i dag
|
|
|
#14 |
|
Gjer så godt eg kan
|
Sv: Hva har du gjort i dag for å glede noen?Eg tok morgonvakta utanom tur idag. Mannen hadde vore opp sett på OL i natt. Sidan eg er utprega B-menneske, veit mannen å setje pris på det. I tillegg har eg vore på sykkeltur, med innlagt ispause, til stor glede for minste. Og eldste fekk lov til å sove over hjå ei vennine, til tross for at ho eigentleg hadde lova å rydde rommet sitt. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Einsam
|
Sv: Hva har du gjort i dag for å glede noen?Gitt bort en del leker og klær etter ungene til sønnen til en gutt fra Litauen som jobber hos oss |
|
|
|
|
|
#16 |
|
priiiima donna
Sv: Hva har du gjort i dag for å glede noen?Jeg ringte min bestemor
|
|
|
#17 |
|
Leken
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har du gjort i dag for å glede noen?Bakt favoritten til mannen min - krokankake. Og bedt foreldrene mine på lørdagspizza. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
sangfugl
|
Sv: Hva har du gjort i dag for å glede noen?
Nåja, ingen røyk uten ild. Jeg tenker det jeg vil. :sin egen herre:
|
![]() |
|
|