|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#122 |
|
Leser
|
Sv: Hva må jeg gjøre for å bli harry?
Sorry! Men dette tror jeg er dagdrømming. Hvis du har drukket en gang på syv år tror jeg du får deg en skikkelig overraskelse når du prøver å drikke hvem-som-helst under bordet.
Men de er veldig lette å kjenne igjen. Til og med jeg - som har huset fullt av IKEA - skal greie å kjenne igjen "egget". Jeg har forresten lyst på en slik stol.
|
|
|
#123 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Men du sier at Louis Vuitton er harry. Ikke alle LV-artikler har lysende LV-logoer, men likefullt selges det i store monn til mennesker som ganske sikkert har skapet fullt av begge deler.
|
|
|
#124 |
|
© All rights reserved
|
Sv: Hva må jeg gjøre for å bli harry?Hvorfor diskuterer du på om LV er harry eller ikke, Elin? aC, Glitter, meg selv + flere synes Louis Vuitton er harry, du synes det ikke. Slik er det jo med alt, smaken er forskjellig og det noen synes er lekkert-smekkert synes andre er grusomt (som tatoeringer, grilldresser, bleket hår, poser fra Rimi osv) Hva er problemet? |
|
|
|
|
|
#125 |
|
Leser
|
Nå er ikke jeg Elin, men jeg antar at det hun reagerer på er at det ikke er alt i LV som det merket på samme måten som veskene tidligere i tråden. (For ordens skyld: Jeg kan ikke fordra de veskene selv, jeg liker ikke komboen skinn og stoff.)
|
|
|
#126 |
|
Ja, hva er problemet, Liven? Du argumenterer for hvorfor du synes det er harry, jeg argumenterer for hvorfor jeg ikke synes det er harry. Verre er det ikke.
|
|
|
#127 |
|
Sv: Hva må jeg gjøre for å bli harry?Her er forøvrig mange gode spørsmål og svar på hva som er harry
|
|
|
#128 |
|
© All rights reserved
|
Feil. |
|
|
|
|
|
#129 |
|
Bladibladiblaah!
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Kardemommeby
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva må jeg gjøre for å bli harry?No har ikkje eg lest heile tråden, men vil berre minne om at Are Kalvø har skrive ei heil bok om dette fenomenet, så her er det også mulig å søke i litteraturen, for dei som vil grave seg grundig ned i materien! :hjelpsom:
|
|
|
#130 |
|
Bladibladiblaah!
Mine føresette har nettopp kjøpt seg det, og er sååååå stolte!
|
|
|
#131 |
|
Bladibladiblaah!
Sv: Hva må jeg gjøre for å bli harry?Kva kostar ei LV-vekse for tida?
|
|
|
#132 |
|
intro
|
Den er bare helt ubetalelig!
|
|
|
|
#133 |
|
Ringskrømt
|
Jeg er uenig i valg av ord, Liven. Jeg synes Moonson forklarer begrepet greit.
Jeg tviler på at det er grunnen. Jeg er harry i følge mange i denne tråden, sikkert mest fordi manges definisjon av hva som er harry også innbefatter det som er stygt, rart, annerledes, snobbete osv., men også fordi jeg nok er litt harry. Men å insinuere at andres valg av feriemål, klær, kroppskunst, hårsveis og hva har du bare er et tegn på lite anstrengelse og ikke forskjellige interesser, blir litt søkt og arrogant.
2003 2007 2009 2011 Sist redigert av Skremmern : 23-07-08 kl 03:46. |
|
|
|
|
|
#134 |
|
Quiet, please
|
Sv: Hva må jeg gjøre for å bli harry?LV-vesker er harry på flere plan. Ikke bare har de logoen over hele seg og er kopiert i 3000 ganger flere eks. enn LV selv noen gang vil produsere. De ser også ut som noe moren min fant på parfymeriet på Holmlia Senter på 90-tallet. De kan ha så god kvalitet de bare vil, det hjelper ikke. Stilen minner meg litt om disse søte, små ryggsekkene de over 50 går med når de skal se litt ungdommelige ut.
Majsa (1976), Mann (1969), Aurora(nov 2004) og Hannah(mai 2007) Sist redigert av Majsa : 23-07-08 kl 05:54. |
|
|
|
|
|
#135 |
|
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
|
|
|
#136 |
|
VeloppDragen
|
Sv: Hva må jeg gjøre for å bli harry?For min del holder det lenge at du legger ut en tråd med denne overskriften. I mine øyne er du nå harry, Jessica.
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22) |
|
|
|
|
|
#139 |
|
Tar en fot av gangen
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
|
|
|
|
#140 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Apr 2008
![]() |
Sv: Hva må jeg gjøre for å bli harry?Jeg støtter meg på utsagn fra en mengde fremmede mennesker, og påstår at du bør absolutt begynne å røyke rullings..... |
|
|
|
![]() |
|
|