|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Sånn passe sane
|
Sv: Et spørsmål til dere erfarne foreldreportalmenneskerDet forundrer meg, på generelt grunnlag, at mange tror man kan "fikse" litt på dysleksien ved å være ekstra nøye.
|
|
|
#2 |
|
saftig
|
Sv: Et spørsmål til dere erfarne foreldreportalmennesker
Jeg sa vel ingenting om at man måtte unngå dem for enhver pris? Jeg prøvde å si at hvis man syns det er så fælt med røde prikker, så er det mange måter man kan unngå dette på uten å legge skjul på hva man mener.
Hvorfor vil du ikke lage mellomrom mellom teksten og smiletrynet? Det ser veldig dumt ut slik du bruker dem.
|
|
|
#3 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Viser til mitt forrige innlegg. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
saftig
|
Der, ja!
|
|
|
#6 |
|
Tåler regn
|
Sv: Et spørsmål til dere erfarne foreldreportalmenneskerAlle disse innleggene her, viser at det bare er de staeste som overlever på dette forumet. Tror at svært mange, inkludert meg selv, fikk en litt "heftig" start. Men jeg er sta som faen, når jeg vil |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Et spørsmål til dere erfarne foreldreportalmenneskerNår det gjelder presentasjonen til HI så skal jeg innrømme at jeg himlet litt over farge- og fontbruken. Men, hun synes sikkert det er veldig fint og har gjort seg flid med det for at det skulle se bra ut.
|
|
|
#8 |
|
Passiv
|
Sv: Et spørsmål til dere erfarne foreldreportalmenneskerJeg registrerer at det er 15 brukere inne på denne tråden nå. |
|
|
|
#9 |
|
weird
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Et spørsmål til dere erfarne foreldreportalmenneskerJeje.
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Live and let live
|
Du tør ikke skjekke?
|
|
|
#13 |
|
Passiv
|
Sv: Et spørsmål til dere erfarne foreldreportalmenneskerJeg registrerer at jeg har 33 treff på profilen min, og er sørgelig upopulær. |
|
|
|
#14 |
|
flisespikker
|
Du kan da bare se etter selv?
|
|
|
#15 |
|
Halloen!
Og jeg konstanterer at jeg ikke aner hva et hit-tall er og at det er meg revnende likegyldig... |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Halloen!
Sv: Et spørsmål til dere erfarne foreldreportalmenneskerEr det antall besøkende som er hit-tall? |
|
|
|
|
|
#19 |
|
flisespikker
|
Aha! Så det er deg vi skal klage til? *rasler med liste*
|