|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#121 |
sporadisk
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: ... og om barna fikk velge middag ville det blitt ...?fiskeboller i hvit saus
![]() |
#122 |
Carve canem
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: ... og om barna fikk velge middag ville det blitt ...?
Tja, jeg håper i alle fall at jeg klarer å få krem inn som en del av middagsmenyen den kommende uka. Foreløpig ligger det an til å bli en ikke uvesentlig del av desserten på søndag, men da er det vel strengt tatt ikke "middag".
![]() |
![]() |
#124 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Midt i landet
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: ... og om barna fikk velge middag ville det blitt ...?Fiskeboller i karry saus og poteter. |
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Pauset
|
![]() Sv: ... og om barna fikk velge middag ville det blitt ...?Det har vi prøvd. Jeg var flink en periode og satte opp ukemenyer. Onsdager og lørdager fikk barna bestemme. Det ble pølse, pannekaker og grøt. Til slutt sa sønnen min: Ååååå jeg orker ikke mer pølser, pannekaker og grøt......hva skal jeg finne på nå??? |
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Her er jeg
Medlem siden: Sep 2008
![]() |
![]() Sv: ... og om barna fikk velge middag ville det blitt ...?Spagetti , HVER gang |
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
nygift
|
![]() Sv: ... og om barna fikk velge middag ville det blitt ...?Her hadde det blitt potetmos.
![]() |
#130 |
Elsker familielivet
![]() |
![]() Sv: ... og om barna fikk velge middag ville det blitt ...?Fiskepinner og ostesmørbrød!
![]() |
#131 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: ... og om barna fikk velge middag ville det blitt ...?Det beste storesøster vett er spagetti. Ren spagetti uten kjøtt elle saus. |
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
Øyboer
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: ... og om barna fikk velge middag ville det blitt ...?Mais, pasta, kjøtt i alle fasonger, Kjøttboller, Fiskepinner |
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
Muligens verdt å vente på
|
![]() Sv: ... og om barna fikk velge middag ville det blitt ...?Og for de som lurer på hvordan jeg lager pølsegrateng:
![]() |
#134 |
grønn og ivrig
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Vestfold
![]() |
![]() Sv: ... og om barna fikk velge middag ville det blitt ...?Hm-det må prøves.Ungene her elsker både macs og pølser.Takk for oppskrift!
![]() |
#135 |
Tankefull
|
![]() Sv: ... og om barna fikk velge middag ville det blitt ...?Samtale med 3-åring på vei hjem fra barnehagen:
![]() |
#137 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: ... og om barna fikk velge middag ville det blitt ...?
Bruker du carbonarasaus istedenfor å koke i melk, altså at makaronien kokes først i vann og så blandes i saus?
![]() |
#139 |
Latsabb
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: ... og om barna fikk velge middag ville det blitt ...?Storesøster: Pannekaker eller svenske kjøttboller |
![]() |
![]() |
![]() |
#140 |
Aktiv
Hvor: Telemark
![]() ![]() |
![]() Sv: ... og om barna fikk velge middag ville det blitt ...?Taco, fiskepinner eller maccaroni (helst uten tilbehør, spennende |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|