Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den store julekjoletråden

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-11-08, 17:01   #1
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den store julekjoletråden

Opprinnelig lagt inn av Mams, her.

Se på signaturen min...
Det skal være svipp, men v tasten min er vrang og vemmelig.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-08, 22:45   #2
Spoon
med mange baller i lufta

Spoon sin avatar

Hvor: I et grått hus i Trøndelag
Blogginnlegg: 66
Spoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt likt
Standard

rug: Den var kjempefin!!
klisebeth: Leste jo denne tråden i sted, men så ikke at du var her!

Gammel 26-11-08, 23:35   #3
Arran
Under cover

Arran sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Oslo
Arran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg er på vei ned i vekt, så de gamle finkjolene er blitt for store, men samtidig er jeg ikke helt inne i de som henger i en håpefull pose innerst i boden. Ergo blir årets julekjole en sak som skal brukes få ganger, så jeg slo like godt til på en skikkelig kræsj pink en på ebay. Sjelden har jeg vel vært lengre borte fra min sedvanlige lille sorte

Gammel 26-11-08, 23:48   #4
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg skal bruke den jeg kjøpte i fjor. Da kom jeg meg ikke på julebord pga lillebror var syk.

Jeg burde leve på suppe disse 14 dagene som er igjen.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-08, 00:00   #5
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvor lang er kjolen?

Merkelig bilde.. viser jo ingenting..

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-08, 00:04   #6
Rug
Det er bare en fase

Rug sin avatar

Rug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt likt
Standard

Hm, jeg fant et annet bilde i stad der hele kjolen viser, skal vi se...

Rug er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-08, 00:04   #7
Rug
Det er bare en fase

Rug sin avatar

Rug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt likt
Standard

Gammel 27-11-08, 00:06   #8
Rug
Det er bare en fase

Rug sin avatar

Standard

Den faller virkelig fint, men den er litt mer glitrete enn det ser ut til på bildene. Jeg hadde den på meg en kveld vi var ute og spiste, men da følte jeg meg overpyntet. Perfekt julebordskjole for meg som alltid fryser i tynn strømpebukse.

Gammel 27-11-08, 09:41   #9
Avelonia
Gangster girl

Avelonia sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: I norge
Avelonia er populærAvelonia er populærAvelonia er populærAvelonia er populær
Standard

http://www.myfashion.no/ds_product_i...oducts_id/1638 Jeg har kjøpt denne.

Avelonia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-08, 23:25   #10
Lilith
Hulder

Lilith sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Lilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Da har jeg flesket til med en julekjole også. Siden jeg er liten og rund, for å si det pent, så er ikke utvalget så stort. Nå skal vi ikke være så mye rundt i jula, så det trenger ikke være så altfor stæsja. Dermed ble det denne fra Ellos:

med smykke til:

-02
-06
Lilith er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-08, 16:27   #11
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Rug, her.

Lekker kjole
Finner den ikke, hvilket merke er det?

Gammel 28-11-08, 17:36   #12
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Camomilla, her.

Lekker kjole
Finner den ikke, hvilket merke er det?

Container.

Gammel 04-12-08, 14:37   #13
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har prøvd sikkert 20 kjoler forrige uke. Ikke en eneste som både passet og var fin til meg. Dessverre. Drømmekjolen fant jeg på LeneV, men den var 10 cm for smal rundt ryggen.
Nå er jeg nyoperert og kan ikke løfte armene over hodet, så det får bli bluse og skjørt i år.

Gammel 27-11-08, 00:17   #14
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

*sikle*

Aaaaaaaaaaaner ikke hvilken størrelse jeg må ha....

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-08, 00:25   #15
Misteri
Opp og ned

Misteri sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Hva slags kjole skal en dame med stort av alt unntatt lortefallet ha på seg da? Har litt midje, men vil skjule mage, eller det meste. Kan er stor, liten kvinne gå med kjole?

Gammel 27-11-08, 09:18   #16
Sue
Nye muligheter :o)

Sue sin avatar

Hvor: Oslo
Sue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Den grå der var veldig fin. For ikke å snakke om den lilla til Arran - kjempekul!

Ellers var det noen fine kjoler på motehus.no også:

Gammel 04-12-08, 20:51   #17
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Misteri, her.

Hva slags kjole skal en dame med stort av alt unntatt lortefallet ha på seg da? Har litt midje, men vil skjule mage, eller det meste. Kan er stor, liten kvinne gå med kjole?

Den kjolen jeg har synes jeg sitter fint på meg ihvertfall. Og jeg vil skjule det meste.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-08, 21:45   #18
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Får ta med meg kortet til mannen og gå på Lindex skjønner jeg.

Gammel 05-12-08, 17:22   #19
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Camomilla, her.

Får ta med meg kortet til mannen og gå på Lindex skjønner jeg.

Gjør det.
De hadde endel fint sist jeg var innom.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-08, 09:24   #20
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

*sikle*

Aaaaaaaaaaaner ikke hvilken størrelse jeg må ha....

Container er ikke stor i str iallefall. Jevnt over. Men det varierer sikkert litt det også..

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:14.